Originally posted by petroman
View Post
N-am conduns decit R. Kangoo, VW Passat Break, Q7 si Focus Hatchback care aveau stergator de luneta. Insa nu-mi amintesc ca vreunul dintre ele sa fi avut ceea ce vrei tu.
Si mi se pare oarecum inutil. De regula stergatorul spate + spritare luneta este o manevra utilizata relativ rar statistic vorbind - pe vreme uscata [si asta pentru ca daca nu e umezeala e putin probabil sa se depuna o picla ce va face imaginea din oglinda retrovizoare neclara; campionul jegului fiind parbrizul din ratiuni lesne de intels]. Pe de alta parte tendinta producatorilor este de a integra acest control al "stargatorului spate" in consola principala, de preferat chiar pe levierul care actioneaza deja stergatoarele fata. Si cum de regula este arhiincarcat de inele si butoane ptr. temporizare si controleaza pe azimut si elevatie comportamentul stergatoarelor principale, inca un buton sau o miscare ar fi prea mult. Asadar se alege varianta pe care o sti deja de la MCV - prima cursa - actioneaza stergatorul dupa care o cursa tip "spring" da spritul. Si exact cum a incercat sa-ti explice si Spike nu inteleg de ce te-ai teme ca se zgirie luneta atita vreme cit nu ai lasat noroiul de-un deget pe ea. Daca ai mers cu autocarul ti-a dat seama deja ca parbrizul este plin de gize la un drum lung chestie care nu-i incurca asa de tare pe soferi, la fel cum in cursele de Nascar se dezlipesc niste folii de plastic de pe parbrize la standuri tot pentru acelasi efect. Si nu mai plinge nimeni intre pittstop-uri.
Stai d-le linistit si nu-ti irosi energia. Acum, tu faci ce vrei, dar e pacat... Mai bine iti da Sp!ke racleta; uite eu personal cumpar una pentru tine din Cora si o trimit la posta daca vrei.
Comment