If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am tot cautat pe forum si nu am gasit...sper sa nu se inchida postu
care sunt diferentele dintre ambreiaj sport si normal, avantaje si dezavantaje, fara reply-uri seci...daca nu ma insel s-ar putea sa fim multi care vrem sa stim aceste lucruri
ambreiajul sport are forma de stea. nu mai exista problema cu dilatarea ferodourilor. materialul aderent este un compozit foarte rezistent la temperaturi mari si la socuri. nu mai are arcuri. dezavantajele ar fi ca pleaca urat de pe loc, zdruncina (tremura) si lu este lin la schimbarea treptelor (smuceste). iti zic cum se comporta la mine pe urs dupa ce i am pus exact din asta fara arcuri.
cum loganul e facut sa fie pt familie,deci suduri,table subtiri,planetare asa si asa,parerea mea e sa stai linistit,pt ca te va smuci de mama mama,plecarile de pe loc nu le vei mai avea lin ci numai in forta,vei avea cheltuiala si cu anvelopele ca le vei toci mai repede decat normal
sfatul meu,deci retine sfatul meu,e sa stai linistit si daca va fi sa iti iei ambreiaj,iati normal,ca loganul nu e de ambreiaj sport,parerea mea,tu acum faci ce vrei cu banii tai
sigpic Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
@nyt- loganul este si el de ambreiaj sport - dar depinde si de care - de multe ori orice producator ofera stagii diferite -cei de la sachs aveau 3 stagii sport:
-disc ceva mai dur cu arcuri + placa mai dura
-disc dur fara arcuri + placa mai dura
-disc stea fara arcuri(cu kit-de reparatie) + placa fff dura
Din pacate sachs nu mai fabrica prima versiune - exact cea care ma interesa si pe mine. Daca ai o a 2-a masina de zi cu zi - si de plimbat ziua prin oras - e ok sa-ti pui un ambreiaj sport(pentru masina de noapte - daca iti place sa alergi) - dar daca tu te mai astepti sa faci parcari laterale cu stage 2-3 te inseli amarnic... poate eventual parcari cu frana de mana ca altfel nu mai merge.
Eu zic ca pentru o utilizare normala a masinii, cu cateva escapade "sportive" in program, merita sa dai banii pe un ambreiaj normal Sachs sau Luk.
Pentru cei care alearga in mod frecvent intr-un campionat si se lupta pentru un titlu, e de preferat sa renunte la confort si sa achizitioneze un kit complet (placa, disc, rulment, cablu) special destinat competitiilor.
Totusi, pentru cei care aleg un ambreiaj sport (cu disc fara arcuri sau cu arcuri foarte tari), este bine de stiut ca in urma socurilor repetate din utilizarea de zi cu zi, vor avea de suferit alte elemente ale transmisiei (planetare, subansamble din cutia de viteze).
mergi pe normal dar o firma mai de doamne ajuta , gen sachs.
daca vrei ceva mai sprinten au si un kit de ambreiaj organic....e o intermediara intre cel cu arcuri si cel fara arcuri<sport>.
@marx, iarasi vorbesti nedocumentat... uite aici doua dintre discurile de ambreiaj sport pentru logan... si mai sunt inca doua dar fara arcuri
tu vorbesti fara sa citesti. eu am avut din ala fara arcuri pe urs. asta e un ambreiaj sport pursange. nu vorbesc despre ce nu stiu. din asta am avut despre asta vorbesc.
a fost cosmar pe bune. nu puteai sa mergi lin si frumos. dar la plecari de pa loc sau schimbari de trepte sta smecher rau. daca folosesti masina in mod normal este recomandat doar un upgrade usor al celui de serie. arcurile foarte tari sau deloc nu fac bine la cutie planetare etc, plus ca te zdruncina.
Vodka, eu am ambreiaj sport pe 1.4, Daikin Exedy luat de la Nicu. Faza e ca nu l-am crezut cand mi-a zis ca mai mult de 10.000 km nu ma tine si asa a fost ... Marti seara nu mai tin minte daca ai condus masina mea, dar a condus-o si Dsign si a vazut ca e facut praf. Incep sa ma gandesc din ce in ce mai mult la varianta lui Dani, volanta si kit de ambreiaj de 1.6 ...
Concret: pui masina cu rotile din fata la bordura si incerci sa urci cu frana de mana trasa.
Daca motorul se tureaza iar tu ai piciorul ridicat de pe pedala de ambreiaj, atunci e de rau.
Mai poti incerca si altfel, insa e mai greu de depistat: mergi cu a5a la 90km/h, iei piciorul de pe acceleratie si apoi accelerezi din nou, brutal. Daca motorul se tureaza in gol, atunci e de rau.
Ca sa verifici daca patineaza, pe autostrada ii dai a 4-a si acc o duci la fund ( pleci sa zic de la 2000 rpm - pana la cat scrie in carte). In tot acest timp stai cu ochii pe turometru si km, daca vezi ca de la un moment dat acul de la turometru se duce repede si accelaratie nu prea mai creste -> patineaza.
Daca la 2000rpm aveai 60km/h -> la 4000rpm trebuie sa ai 120km/h . Atentie piciorul trebuie mentinut pe acc la fund pe tot parcursul testului.
In timpul testului picioarul stang nu atinge ambreiajul.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment