Nu cred ca s-a mai discutat subiectul asta pe aici, cel putin in urma unui search pe forum, am ajuns la concluzia asta, drept pentru care va supun atentiei aceasta problema. In cazul unui subiect deja existent in alta parte, rog un moderator sa directioneze eventualele discutii intr-acolo si sa inchida thread-ul.
Deci, revenind la subiect ... Deunazi, avand Loganul personal parcat langa unul cu facelift, sau phase deux, cum i se mai spune, am cautat sa observ la acesta din urma modificarile aduse de constructor si daca ar fi posibila cel putin teoretic, transformarea unui ph I in ph II, atat la exterior si la interior, in functie de posibilitatile tehnice sau financiare.
Incep cu spatele Loganului, unde am constatat ca decupaturile pentru lampile stop in aripi sunt identice, presupunand ca sistemele de fixare ale lampilor sunt identice, la fel si ale capotei portbagaj si barii de protectie, pur si simplu se pot schimba doar acestea si problema ar fi rezolvata.
La fata masinii, evident se schimba bara cu tot cu masca si farurile. Cele noi au forma putin diferita, fiind mai alungite catre interior si bineninteles difera si pozitionarea becurilor in interiorul lor. Atat aripile fata cat si capota fata, par a fi identice cu cele de ph I. Nu stiu daca modul de fixare al farurilor nu difera, sau comenzile acestora si daca nu cumva traversa metalica de sub faruri pe care se aseaza masca fata nu este cumva modificata...
La interior, evident bordul se schimba cu tot ceea ce contine, dar poate fi pastrat vechiul tablou de bord, desi vitrina acestuia imi pare de toata jena, eu deja am schimbat-o cu una de Prestige si bineinteles toata sau aproape toata plasticaraia de pe stalpi si usi, dupa gustul fiecaruia.
Cam asta ar fi, repet, teoretic vorbind. Practic, e vorba de bani in primul rand (dar acestia pot fi recuperati partial din vanzarea pieselor rezultate in urma transformarii), nemaipunand la socoteala vopsirea elementelor exterioare schimbate.
Astept si alte argumente, pro sau contra. Va multumesc!
Deci, revenind la subiect ... Deunazi, avand Loganul personal parcat langa unul cu facelift, sau phase deux, cum i se mai spune, am cautat sa observ la acesta din urma modificarile aduse de constructor si daca ar fi posibila cel putin teoretic, transformarea unui ph I in ph II, atat la exterior si la interior, in functie de posibilitatile tehnice sau financiare.
Incep cu spatele Loganului, unde am constatat ca decupaturile pentru lampile stop in aripi sunt identice, presupunand ca sistemele de fixare ale lampilor sunt identice, la fel si ale capotei portbagaj si barii de protectie, pur si simplu se pot schimba doar acestea si problema ar fi rezolvata.
La fata masinii, evident se schimba bara cu tot cu masca si farurile. Cele noi au forma putin diferita, fiind mai alungite catre interior si bineninteles difera si pozitionarea becurilor in interiorul lor. Atat aripile fata cat si capota fata, par a fi identice cu cele de ph I. Nu stiu daca modul de fixare al farurilor nu difera, sau comenzile acestora si daca nu cumva traversa metalica de sub faruri pe care se aseaza masca fata nu este cumva modificata...
La interior, evident bordul se schimba cu tot ceea ce contine, dar poate fi pastrat vechiul tablou de bord, desi vitrina acestuia imi pare de toata jena, eu deja am schimbat-o cu una de Prestige si bineinteles toata sau aproape toata plasticaraia de pe stalpi si usi, dupa gustul fiecaruia.
Cam asta ar fi, repet, teoretic vorbind. Practic, e vorba de bani in primul rand (dar acestia pot fi recuperati partial din vanzarea pieselor rezultate in urma transformarii), nemaipunand la socoteala vopsirea elementelor exterioare schimbate.
Astept si alte argumente, pro sau contra. Va multumesc!
Comment