Transformare Logan Ph 1 In Logan Ph 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transformare Logan Ph 1 In Logan Ph 2

    Nu cred ca s-a mai discutat subiectul asta pe aici, cel putin in urma unui search pe forum, am ajuns la concluzia asta, drept pentru care va supun atentiei aceasta problema. In cazul unui subiect deja existent in alta parte, rog un moderator sa directioneze eventualele discutii intr-acolo si sa inchida thread-ul.
    Deci, revenind la subiect ... Deunazi, avand Loganul personal parcat langa unul cu facelift, sau phase deux, cum i se mai spune, am cautat sa observ la acesta din urma modificarile aduse de constructor si daca ar fi posibila cel putin teoretic, transformarea unui ph I in ph II, atat la exterior si la interior, in functie de posibilitatile tehnice sau financiare.
    Incep cu spatele Loganului, unde am constatat ca decupaturile pentru lampile stop in aripi sunt identice, presupunand ca sistemele de fixare ale lampilor sunt identice, la fel si ale capotei portbagaj si barii de protectie, pur si simplu se pot schimba doar acestea si problema ar fi rezolvata.
    La fata masinii, evident se schimba bara cu tot cu masca si farurile. Cele noi au forma putin diferita, fiind mai alungite catre interior si bineninteles difera si pozitionarea becurilor in interiorul lor. Atat aripile fata cat si capota fata, par a fi identice cu cele de ph I. Nu stiu daca modul de fixare al farurilor nu difera, sau comenzile acestora si daca nu cumva traversa metalica de sub faruri pe care se aseaza masca fata nu este cumva modificata...
    La interior, evident bordul se schimba cu tot ceea ce contine, dar poate fi pastrat vechiul tablou de bord, desi vitrina acestuia imi pare de toata jena, eu deja am schimbat-o cu una de Prestige si bineinteles toata sau aproape toata plasticaraia de pe stalpi si usi, dupa gustul fiecaruia.
    Cam asta ar fi, repet, teoretic vorbind. Practic, e vorba de bani in primul rand (dar acestia pot fi recuperati partial din vanzarea pieselor rezultate in urma transformarii), nemaipunand la socoteala vopsirea elementelor exterioare schimbate.
    Astept si alte argumente, pro sau contra. Va multumesc!

  • #2
    Ar fi ceva in genul berlinelor 1300 remodelate in "zambetul lui Iliescu".
    Mai pe scurt, cam tiganeala.

    Comment


    • #3
      si te costa mai mult decat un ph2 nou. mai interesant ar fi sa transformati ph2 logan in ph2 cu bot de sandero .

      Comment


      • #4
        vezi ca sunt membri care nu le place ph2 ...si si-au pus bot de ph1

        Comment


        • #5
          chestia asta de modificat din una in alta sincer nu mi se pare o idee geniala!!!! in plus cred ca sunt costuri imense si vb lu cezar " tiganeala"
          [B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV

          Comment


          • #6
            iti vinzi PH1 si iti iei PH2.........si gata fara complicatii
            Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
            -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
            Silent Coat.

            Comment


            • #7
              parerea mea mea este ca asa cum "dacia" si-a permis un facelift ,tot asa si posesorul de ph1 care-si permite,poate inlocui elemente de ph1 cu cele de ph2 fara modificari ale caroseriei,toate odata sau pe rand,(daca ne gandim ca multi incep prin a inlocui panourile de usi).Partea buna este ca Loganul iti intra in sange si prin caracteristica aceasta de a-ti oferi posibilitatea ,(si necesitatea),imbunatatirilor.

              Comment


              • #8
                Eu zic ca-i o boala din trecut...nu-ti puteai permite o alta masina, si incepeai sa schimbi tabla, farurile si alte bazaconii. Cum ne place sa ne asezam la cozi, ceva de speriat.
                Cat despre Logan cu bot de Sandero, alta gogomania)
                Un bot imens pt o masina lunga, nu iese chiar ok. Faceti un photoshop si vedeti ce iese. Eu zic ca-i de tot rahatul.

                Comment


                • #9
                  Cand schimbati panourile de la usi, oglinzile exterioare sau maciulia de la maneta de viteze nu vi se pare tot tiganeala? Concluzia numai carcoteli fara rost.
                  Si on topic: de putut se poate schimba, sunt cel putin 4 masini in Pitesti modificate p1 in p2. Nu se mai deosebeste decat bordul. Dar se poate schimba si ala. Bani sa ai!

                  Comment


                  • #10
                    Aici nu vb de ceva elemente, stimabile. Ci de o schimbare totala.

                    Comment


                    • #11
                      Pai si ce inseamna schimbare totala pentru tine? Pentru mine inseamna faruri fata, bara fata, bara spate, stopuri spate, capota portbagaj, oglinzi exterioare, tapiterie interior, panouri usi si bord.

                      Comment


                      • #12
                        tiganeala mda......care aveti casco pe cine prindeti ca nu se asigura baf una si va faceti la reparatie din ph1 in ph2 ce e greu?si din spate la fel puneti frana mai tare si gata....in pit sunt cateva si pe cine stiu eu a lovito (nu intentionat in fata )si a pus in plus cam 5 mil pentru ph2 la reparatie

                        Comment


                        • #13
                          masina si conditiile sociale de la noi fac posibila dorinta aceasta de schimbare ,iar asta e un semn ca in interiorul nostru nu dorim sa ne plafonam intr-un sablon impus,un semn pozitiv. De cate ori ati remarcat astfel de "tiganeli" facute asupra masinilor de lux de catre cei care si le permit?

                          Comment


                          • #14
                            La partea din fata se mai inlocuieste ceva. Se inlocuie toata masca fata. Adica chestia aia metalica pe care se prind farurile.

                            Comment


                            • #15
                              nu stiu daca se merita, incearca o achizitie noua...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google