Transformare Logan Ph 1 In Logan Ph 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    adicata2003 nu se inlocuieste nimic din metal, masca care zici tu
    doar cum a zis un coleg mai sus, pe fata farurile si bara fata, pe spate stopurile, capacul portbagajului si bara spate
    am un coleg loganist, Radu_C, taximetrist aici in medias, si a facut un accident cu fata, a mai dat ceva bani si a schimbat doar farurile si bara fata de PH2 pe al lui PH1
    sincer, asa lasand-o, doar cu botul de facelift, arata ciudat dar si tare rau, din fata ...a e un PH2...cand trece si te uiti la el ramai...wtf...cur de PH1?
    si la faza ca ar fi tiganeala...lasati-o fratilor, acum orice modificare ce nu va place voua e tiganeala? serios acuma....
    respect
    Life is short...play more!
    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

    Comment


    • #17
      "Degustibus non discutandum". Eu personal nu am zis ca vreau neaparat sa-mi modific Loganul, cel putin nu acum. Evident, toata afacerea asta presupune ceva costuri care probabil nu se justifca, dar sa avem in vedere ca mai sunt si firme de dezmembrari si sectiuni bursa pe acest forum. Voiam sa stiu doar daca e posibil din punct de vedere tehnic mai mult si nu vad de ce ar iesi "tiganeala", de vreme ce o poti face sa arate ca un phase II. Acestea vi se par "tiganeli"?

      Comment


      • #18
        deci, din punct de vedere tehnic, da, se poate, si implica dupa cum ai zis si tu ceva banet
        iar faza cu tiganeala...asa is unii oameni, mai traditionalisti, nu vor sa modifice masina lor, respect pentru ei, dar asa gandesc ei ca a modifica ceva, ce nici nu e pe gustul lor, e tiganeala un pic
        Life is short...play more!
        http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

        Comment


        • #19
          eu unu nu inteleg dc ziceti ca e tiganeala?!Uni oameni nu isi permit sa-si cumpere alta masina cu facelift asa ca nu stiu care ar fi problema sa o modifici pe cea existenta.Cateva drumuri pe la dezmembrari putini bani si putin noroc si sa rezolvat si nu va costa nici cum cat o masina noua.
          Are dreptate bolo daca nu sunteti de acord cu o modificare o numiti tiganeala.
          Chiar daca eu simpatizez mai mult PH1 decat PH2 tot consider ca e o idee buna pt cei care isi doresc un luck de PH2.
          Asa ca le urez mult bafta P
          Numai Bine!
          Viteza Ucide ... Conduceti cu prudenta !!!
          sigpic

          Comment


          • #20
            Originally posted by Cezar View Post
            Eu zic ca-i o boala din trecut...nu-ti puteai permite o alta masina, si incepeai sa schimbi tabla, farurile si alte bazaconii. Cum ne place sa ne asezam la cozi, ceva de speriat.
            Cat despre Logan cu bot de Sandero, alta gogomania)
            Un bot imens pt o masina lunga, nu iese chiar ok. Faceti un photoshop si vedeti ce iese. Eu zic ca-i de tot rahatul.
            am zis de logan cu bot de sandel pentru ca cunosc un pervers care vrea sa faca asa ceva. cand e gata o sa pun poze.

            Comment


            • #21
              poai pe net exista deja, incercarea unora de a face un MCV cu bot de sandero arata ca un rinocer cu cap de pui de leu
              si poze ar cam fi acestea, scuze de off topic
              apropo, daca era caroseria mai scurta, nu asa de lunga, arata ca un renault kangoo cat de cat
              Attached Files
              Last edited by bolo; 2 March 2010, 23:13.
              Life is short...play more!
              http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

              Comment


              • #22
                Originally posted by bolo View Post
                adicata2003 nu se inlocuieste nimic din metal, masca care zici tu
                doar cum a zis un coleg mai sus, pe fata farurile si bara fata, pe spate stopurile, capacul portbagajului si bara spate
                am un coleg loganist, Radu_C, taximetrist aici in medias, si a facut un accident cu fata, a mai dat ceva bani si a schimbat doar farurile si bara fata de PH2 pe al lui PH1
                sincer, asa lasand-o, doar cu botul de facelift, arata ciudat dar si tare rau, din fata ...a e un PH2...cand trece si te uiti la el ramai...wtf...cur de PH1?
                si la faza ca ar fi tiganeala...lasati-o fratilor, acum orice modificare ce nu va place voua e tiganeala? serios acuma....
                respect
                Eu nu as face asa ceva. Aceasta chestie precum ca nu se potriveste, mi-a spus-o un thinichigiu de la serviceul Dacia IATSA Campina. El si-a facut aceasta modificare. Suportul metalic la PH2 este de sandero, adica este mai mic. Daca m-a mintit el, va mint si eu pe voi

                Comment


                • #23
                  am vazut si eu un mcv cu fata de sandero la mine la facultate.plus ca era hibrid...
                  Viteza Ucide ... Conduceti cu prudenta !!!
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    @bolo: nu mi se pare ca arata hidos mcv-ul ala cu bot de sandero. daca stam sa ne aducem aminte, cand au aparut pe net primele poze spion cu sandero, multi au crezut ca asa va arata si loganul facelift, adica cu masca si farurile acelea. Nu asa as intentiona sa-l modific pe al meu, ar presupune modificari ale aripilor si capotei fata.
                    @cezar: ceea ce teoretic as vrea sa fac, nu consider o schimbare totala. Sasiul, motorul si cutia, puntea spate, planetarele, rotile, usile si multe altele raman. S-o vand pe cea veche ca sa iau una noua, nu se merita din cauza pretului scazut pe care l-as obtine pe prima. Asa mai bine mai iau una noua direct, pastrand-o si pe cea veche, dar nu intentionez sa fac colectie de asa ceva. plus ca masina detinuta in prezent inca nu si-a spus ultimul cuvant. Se tine foarte bine, dupa cei cinci ani de cand o alerg pe drumurile patriei. La vremea respectiva nu erau Loganurile Ph II, inca multi le considerau pe primele un mare esec ...
                    Pur si simplu, nu e o boala, nu e o frustrare. Poate ca unii nu vor sa renunte la masinalor mai veche, avand poate si o valoare sentimentala si vor tot timpul sa o "intinereasca". Ar putea fi o pasiune pentru ei ...
                    @adicata2003: vrei sa spui ca traversa aceea metalica (nu imi vine in minte denumirea ei) pe care se aseaza bara cu masca radiatorului este totusi modificata?

                    Comment


                    • #25
                      @niros, daca tie iti place, de ce nu?
                      E tiganeala, doar in ideea ca aduce aminte de daciile 1300 "machiate".
                      In rest, n-am absolut nimic impotriva, doar ca nu-i cost-eficient. Sau cel putin nu pare la prima vedere.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Cezar View Post
                        @niros, daca tie iti place, de ce nu?
                        E tiganeala, doar in ideea ca aduce aminte de daciile 1300 "machiate".
                        In rest, n-am absolut nimic impotriva, doar ca nu-i cost-eficient. Sau cel putin nu pare la prima vedere.
                        Daca eu maine ma apuc sa transform ph2 meu in duster sa => o curcitura (suv) sau crossover tot tiganeala s-ar numi? Chiar daca, calitatea executiei ar fi de exceptie, chiar daca ar arata bine, tot tiganeala ar fi ?
                        Hai totusi sa nu mai folosim termenul asta la orice, deja este prea mult. Tiganit nu poti folosi emitand in 2 sensuri care se bat cap in cap, ba e masina misto (tunata, fulgerata si modificata la cerebel) ba este folosit pentru amintiri neplacute ale unor masini care si-au trait viata si nu mai sunt de referinta.

                        Cine vrea sa faca treaba cu schimbat bot ph1->ph2 o poate face daca are ghinion sa strice botul sau pur si simplu s-a trezit intr-o dimineata ca vrea ph2 si singurul obstacol ar fi plasticele alea .... deci nu vad de ce ar mai conta parerile celorlalti, care binenteles vor fi impartite.
                        Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

                        Comment


                        • #27
                          Prieteni, n-as dori ca thread-ul meu sa degenereze in vreun scandal. Mai bine s-ar inchide ... Sper sa nu ajungem la asta.
                          Nu va ajunge tiganeala daca schimbi tot ceea ce se poate schimba la un ph I astfel incat sa arate identic cu ph II, desi asta presupune eforturi financiare mari, poate.
                          Sunt convins ca Cezar nu a avut nici cea mai mica intentie sa jigneasca pe cineva ...

                          Comment


                          • #28
                            Nici vorba de scandal, eu mi-am exprimat nemultumirea.

                            ON: Intradevar pare costisitoare transformarea, dar nu cu mult, o bara ph2 noua este in jur de 600 lei fara proiectoare, la dezmembrari o gasesti la 250 lei, pe care oricum o vopsesti, dezavantajul ar fi alergatura sa gasesti ca se dau ca painea calda.

                            La bara spate este posibil sa iesi mai scump daca schimbi si capota si triplele. ceea ce ar fi chiar indicat.
                            Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

                            Comment


                            • #29
                              Daca te pocneste unul in spate, ai rezolvat problema.
                              Hai sa facem un calcul: ext: bara fata (250) + faruri (300) + bara spate (250) + triple (300) + capota portbagaj (300)= 1700 ron -piese din dezmembrari.
                              Int: bordul habar nu am, insa volanul costa 350 ron. Scaunele si banchetele vreo 700-800 din dezmembrari. Fetele de usi sub 500 nu prea. Sa punem si bordul un 300. Per total, interiorul=1900 ron.
                              Deci interior si ext, spre 4000 ron cu piese din dezmembrari. Tu decizi daca merita.
                              Eu sunt de parere ca de banutii astia, poti face ceva unicat, mult mai fain ca ph2.

                              Comment


                              • #30
                                Nu stiu cati asiguratori sau cate service-uri ar fi dispusi sa inlocuiasca piese de ph I cu cele de ph 2, probabil se poate aranja si treaba asta.
                                Calculul facut de Cezar este cat se poate de real, si eu sunt cat de cat la curent cu preturile de la bursa dar si de la dezmembrari. Dar se poate renunta la unele elemente. Scaunele si bancheta de exemplu pot fi pastrate, tabloul de bord la fel, dar la schimbarea fetelor de usi, obligatoriu se vor schimba si plasticele de pe stapli si cele de la luneta, eventual si cartonul de la difuzoarele spate, deoarece va imaginati ce combinatie bizara ar iesi cu usile negre la interior si restul gri.
                                Piesele rezultate din transformare pot fi vandute, recuperandu-se astfel o parte din investitie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google