CUm imidau seama daca a facut taxi sau daca sunt reali acei km?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CUm imidau seama daca a facut taxi sau daca sunt reali acei km?

    Va salut pe totii,membrii,vreau sa imi achizitionez si eu un logan Sh,intrebarea mea este urmatoarea:Cum imi pot da seama,daca masina resprectiva a fost sau nu taxi.
    Masina respectiva,care as vrea sa o achizitionez este ceva Dci,sincer nu stiu cati cmc are motorul,este din 2006 si ar avea 48000Km,in rest este full full,este albastra.Daca ma poate ajuta si pe mn cineva legat de colantari cum imi pot da seama daca a fost sau nu colantata,inafara faptului ca voi merge sa vad aceea masina cu un mecanic,mai merg si cu un tovaras care se ocupa cu testingul auto,el mi-a zis sincer k nu poate descoperii daca este sau nu masluita la Km,doar ii poate spune alte chestii softul respectiv..Va rog sa imi spuneti si voi parerile voastra,la ce anume sa mai fiu atent

    P.S:Imi trebuie cat mai repede un raspuns..03.03.2010,merg sa vad masina.
    Multumesc anticipat.

    Originally posted by bro View Post
    s-ar putea sa gresesc, dar ar trebui sa poti afla de la Registrul Auto [sau alta autoritate] daca masina a fost utilizata in regim de taxi.
    Sa stii k si eu am crezut la fel,dar el se poate duce sa scaota o alta carte si din cate stiu eu nu prea se mai scrie in ea dak este/a fost Taxi,oricum multam pentru raspuns
    Doresc daca se poate ceva mai concret

    Originally posted by ktalyn28 View Post
    mai deschide 5 topicuri)
    Multumesc pentru raspuns,ai mai facut si tu un post in +,pe mine ma interesa ceva concret,nu am facut double posting..

    Originally posted by ktalyn28 View Post
    da ?............foarte bine........ce daca masina a fost taxi atata timp cat a fost intretinuta si numaru de km e cel real si nu are alte probleme.........




    da tot iti zic k un singur post era de ajuns;)
    Bro,stiu si eu lucrul asta ca "daca",dar "daca" nu a fost intretinuta,si e data "o mana "pentru ai lua ochii cumparatorului,eu ma astept la un rasp sa ma uit la ceva anume..sa verific ceva..
    Mutumesc
    Last edited by crististreulea; 3 March 2010, 01:28.

  • #2
    daca a facut taxi si a fost infoliata, nu prea ai cum sa-ti dai seama. eventual daca te uiti la diferente de culoare unde nu a fost folie si nu a decolorat soarele. desi e greu, de obicei unde nu e infoliat nu ajunge nici soarele.
    daca are kilometri reali iti poti da seama doar dupa cartea de intretinere. te uiti la numarul de kilometri si data cand a facut revizia.
    daca are ultima revizie facuta la 40.000 si e in urma cu 2-3 ani... e clar ca nu nu sunt reali.

    nu mai deschide zeci de topicuri cu acelasi subiect!
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #3
      Originally posted by crististreulea View Post
      daca a facut taxi si a fost infoliata, nu prea ai cum sa-ti dai seama. eventual daca te uiti la diferente de culoare unde nu a fost folie si nu a decolorat soarele. desi e greu, de obicei unde nu e infoliat nu ajunge nici soarele.
      daca are kilometri reali iti poti da seama doar dupa cartea de intretinere. te uiti la numarul de kilometri si data cand a facut revizia.
      daca are ultima revizie facuta la 40.000 si e in urma cu 2-3 ani... e clar ca nu nu sunt reali.

      nu mai deschide zeci de topicuri cu acelasi subiect!
      Da,uite asta e de bagat la cap,iti multumesc.

      Comment


      • #4
        Poate nu este tarziu. Se verifica pe calculator si daca apare ca a fost facuta vreo modificare (nu spune pe calculator ce modificare) se vede doar DATA cand a fost facuta modificarea. Daca este o data apropiata de prezent este posibil sa fi fost umblata la ea.Asa iti poti da seama in proportie de 50+1%% daca s-au umblat la km sau nu.
        Last edited by irinell24; 4 March 2010, 02:09.

        Comment


        • #5
          La dci se salveaza km si in motor. Cine ii modifica de obicei o face doar in bord asa ca e relativ simplu de verificat daca ai la indemana o scula de diagnoza la indemana si stii sa o si folosesti.

          In rest poti sa te uiti la uzura. Un volan foarte sters, usi care se deschid/inchid aiurea, maciulia de la schimbator, tapiteria uzate, etc. pot sa iti dea indicii daca numarul de kilometri este real sau nu.

          Bafta.
          Resoftari, leduri, activari functii, etc... in Cluj si Maramures.

          Comment


          • #6
            Va multumesc pentru sprijinul acordat,voi lua tot ceea ce mi-ati scris voi mai sus in considerare,si le vo pune cap la cap q ceea ce stiu si eu ceea ce face testerul si apoi voi trage o concluzie

            Comment


            • #7
              S-o luam pe rand:
              1 Daca a fost masina infoliata este trecuta in CIV schimbarea de culoare, daca scoate alt CIV scrie pe el duplicat, nu merge altfel.
              2 Daca a facut taxi cu acte in regula a trebuit sa aiba de la RAR o agreere de taxi, poti sa intrebi daca masina cu seria de sasiu XXX a avut sau nu agreere.

              Comment


              • #8
                vezi pe talon taty ca taximetristii fac i.t.p.-ul mai des decat noi !!!

                Comment


                • #9
                  Stai linistit ca avem un talon separat unde se trece ITP de 6 luni.

                  Comment


                  • #10
                    Verifica discurile de frana pe fata daca sant uzate la 40000- 50000 nu se uzeaza decat vreo 3mm pe ,este o mica proba dar majoritatea bijnitarilor o stiu si peasta

                    Comment


                    • #11
                      Sincer nu prea ai cum sa descoperi daca a facut taxi... mam gandit si eu dar nu prea ai cum

                      1. Daca a fost infoliata, dupa ce se ia folia jos se da un polish profesional si nu se mai observa aproape nimic
                      2. Dupa cartea de intretinere iara nu prea merge treaba, eu am 45.000 km pe bord si in carte revizia mi facuta pana la 60.000 Asta nu inseamna ca nu fac reviziile la zi doar.. ca ii tot una ca o fac la dacia sau la toaderul la garaj.
                      3. Pe carte daca scrie Alb + XXX se poate scoate alta carte si nu va mai scrie pe ea doar o singura culoare.
                      4. Talonul se poate schimba si va scrie pe talon 1 singur ITP nu cele din 6 in 6 luni.
                      5. La RAR stai linistit ca nimeni nu iti va dezvalui datele despre proprietarii anteriori si daca a facut sau nu taxi, cel putin nu legal.


                      Singura chesti ii sa mergi cu spaga la rar) sau politie sau primarie. Cele 3 autoritati detin actele prin care aflii daca masina a facut sau nu taxi.

                      Prima chestie care poti sa o faci ce a zis kristikapa sa te uiti cu mufa de diagnoza.
                      Last edited by KeanuRev; 6 March 2010, 18:00. Reason: Automerged Doublepost
                      LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                      Enter the Matrix

                      Comment


                      • #12
                        si de ce conteaza atat de mult daca a facut taxi ? sunt taxiuri foarte intretinute (putine din pacate) si cu km reali si relativ putini si personal as prefera o astfel de masina sh decat una de firma pe care au fost x agenti sau mai ales una de pe scoala . daca te interesezi dupa autorizatii sau alte chestii poate treci cu vederea alte aspecte , zic eu , mult mai importante.
                        uite-te pur si simplu la uzura masinii: discuri de frana , cauciucuri originale , maneta schimbatorului de viteza si volanul si mai ales sa nu fie revopsite unele elemente de caroserie si sa ascunda un accident care s-o fi afectat.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #13
                          E cu du-te vino ce zici tu aici. De fapt iti raspunzi si singur la-ntrebare .....sunt foarte putine din pacate ...., si-apoi iti trebuie un mare noroc sa ajungi la una de-asta intretinuta.

                          Eu as avea alta intrebare, am citit cum ca la dci-uri poti vedea daca a fost masluita sau nu la numarul de km (probabil salveaza orele de functionare ale injectoarelor sau nu stiu), dar la benzinare cum putem vedea acest lucru ?
                          9! 9! 9!
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Ii ceri proprietarului toate pozele pe care le are cu masina sa - si vezi datele pozelor etc. - cred iti poti da seama ca n-a fost foliata intre datele respective... (eu de obicei mai prind si masina in poze din excursii / calatorii).

                            Nu ti-am dat ideea prea tarziu? .... sper ca ar putea fi o solutie.

                            In rest la ce au zis altii - am antidot:
                            - am volanul acoperit cu o husa de piele naturala (care se poate da jos inainte de vanzare)
                            - am schimbat maciulia schimbatorului cu una de Prestige
                            - tapiteria nu e uzata ca am folosit huse auto

                            Comment


                            • #15
                              de obicei ar trebui sa te uiti pe bord la diferente de culoare,locul unde a fost aparatul de taxat sau locase pe unde ar fi trecut firele lui ,gen:multi am vazut pe la prizele de aer ce bat in parbriz,pe sub bord,locase ramase se la surubul suportului microfonului de la statie etc...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google