Diferente Intre Motoare Identice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferente Intre Motoare Identice

    Salut.
    Am o nedumerire care deja îmi dă dureri de cap şi mă enervează.
    Eu am un logan de 1,4 "pe persoană fizică" din 2005 Preference. La 2700 ture în viteza a V-a merge 100 la oră iar la 3000 ture ajunge la 110 la oră.
    Mai am un logan de serviciu pe care am avut ocazia să îl conduc vreo 1000 km. Este din 2009 Van tot de 1,4 şi îmi vine să dau cu el în toate gardurile.
    E puturos din cale afară şi culmea se turează mai mult la aceleiaşi viteze adică în a V-a la 3000 ture atinge 100 iar la 3300 ajunge la 110 la oră (cu 300 mai mult ca la al meu).
    Am observat diferenţele şi nu pot să-mi dau seama de ce această problemă.
    S-a schimbat ceva la motoare sau cutii ? Este alt soft ?
    Menţionez că am mai condus mult timp şi alte loganuri până în 2005 şi toate au fost la fel ca şi a mea.
    Voi aţi observat diferenţa ?

    PS: Mai avem la serviciu şi 2 berline de 1,4 din 2009 şi toate se comportă diferit faţă de a mea (şi cred că şi a voastre) la turaţii.
    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
    sigpic

  • #2
    Salut. Eu am o masina la fel ca a ta, cea pe persoana fizica (si an, si motor si versiune) si se comporta exact la fel cu a ta. 100 la 2600-2700 ture in a cincea si 110 la 3000. Presupun ca cel de serviciu, fiind logan van, e mai greu si in consecinta motorul trage mai tare sa atinga aceeasi performanta. Mi se pare totusi logic. Si eu am mers o data cu masina umpluta la refuz (4 pers si o caruta de bagaje - portbagaj plin, incarcata si pe barele de deasupra, poza din avatar la mine, si alte bagaje in masina) si era mai puturoasa, dar e normal sa fie asa.
    Last edited by tzopescu; 4 March 2010, 23:43.
    Ratacit in spatiu...

    Comment


    • #3
      Loganul van are cutie diferita fata de berlina.

      Celelalte Loganuri berlina de care zici prezinta mici diferente fata de a ta deoarece sunt uzate diferit: discul de ambreiaj e uzat diferit, motorul e mai "rodat", amortizoarele mai uzate etc.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #4
        si mai e si diferenta de masa pe langa evidenta diferenta de raport dar nici o diferenta de soft nu as elimina
        sigpicMy ride

        Comment


        • #5
          Ai dreptate, şi eu deţin acelaşi model de Logan, tot din acelaşi an (2005 a fost un an foarte bun pentru Loganuri, în general...). La aceleaşi turaţii menţionate de tine, aveam înainte aceleaşi viteze. Acum, s-au modificat puţin, deoarece între timp motorul a suferit o resoftare, la aceleaşi viteze, scăzând turaţiile cu vreo 200 de rotaţii, cel puţin. Deci prima parte a postului o pot confirma.
          Am avut ocazia să conduc un MCV, prima versiune de echipare, cu motor 1.4 MPI şi într-adevăr, se mişcă mai încet ... am crezut că, probabil, fiind maşina mai grea, poate şi carburantul folosit, adică benzină de 95, la aceasta din urmă, comparativ cu a mea la care bag numai de la MOL, de 98, de aici poate rezulta diferenţa ... A mai urmat un Laureate 1.4 MPI, tot din 2009, am mers cu AC-ul cuplat şi de data asta am constatat oarece diferenţe, în sensul că şi Laureate-ul nu se mişca "natural", comparativ cu maşina personală. La Laureate am pus totul pe seama AC-ului, dar acum citind acest thread, înclin să-i dau dau dreptate autorului.
          Şi puţin offtopic: La toate modelele Sandero şi Logan Ph II am observat că se închid greu uşile, capotele portbagaj sau hayoanele. Practic, trebuie să le trânteşti ...

          Comment


          • #6
            offtopic da, am studiat problema la un sandel, de la manerele de usa exterioare e problema
            sigpicMy ride

            Comment


            • #7
              Cea Van este sensibil mai uşoară decât a mea, dar repet mai am două de 1,4 berline, le-am condus foarte puţin, vreo 50 km şi toate se comportă diferit de motorizarea din 2005.
              Ceva le diferă categoric. Se conduc altfel, dar diferenţele de turaţii nu mi le explic. Aceleaaşi motoare de 1,4 MPI, unul merge la 3000 de ture cu 100, iar altul cu 110 ! Am condus Loganuri şi de 1,4 şi de 1,6 până în 2005 şi toate se comportă ca şi al meu. Cele din 2008, 2009 sunt altfel. Nu au aceiaşi plajă de turaţii cu cele mai vechi. Toate la 100 la oră au 3300 de ture.
              Încercaţi dacă nu mă credeţi.
              Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Le-au adaptat pt starea drumurilor. In curand le fac fara motor ca nu o sa mai avem pe unde merge. (si gata cu off-topicul )
                Ratacit in spatiu...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by niros View Post
                  La aceleaşi turaţii menţionate de tine, aveam înainte aceleaşi viteze. Acum, s-au modificat puţin, deoarece între timp motorul a suferit o resoftare, la aceleaşi viteze, scăzând turaţiile cu vreo 200 de rotaţii, cel puţin.
                  Tu vezi ce scrii? Ai naibii resoftare, a schimbat rapoartele in cutie... Nu cumva ai schimbat ledurile in bord si ai asezat acele anapoda?
                  INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                  Comment


                  • #10
                    cutia difera..............rapoartele treptelor de viteza(sau pinioanele mai exact) sunt diferite.
                    Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
                    -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
                    Silent Coat.

                    Comment


                    • #11
                      M-am gândit şi eu la acest aspect şi tind să cred că aşa este, dar dacă e aşa nu înţeleg de ce au puturoşit-o mai rău decât a fost !
                      Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        @Gozmin: e interesant ce zici tu, ar fi bine sa fi pus o cutie mai scurta pe 1.4 mpi, inseamna ca astia de la Dacia mi-au citit posturile de pe alt thread in care se vorbea despre rapoartele cutiei de viteze.
                        Eu chiar sustineam ca asta ar fi solutia ca mp3-ul sa nu mai fie asa puturos, mi-as lua asa ceva.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #13
                          cutiile sunt la fel, softul bordului difera, in sensul ca eroarea de afisare a fost redusa. iar van-ul are rapoarte mai scurte. softul motorului nu influenteaza rapoartele cutiei, da-i dracu de cretini pe newton & co, care au zis ei ce-au zis acu 600 de ani
                          vezi pe gps, cu ambele tipuri de berlina, ph1 si ph2, la 3000rpm ai cam 102km/h, scheiss egal ce-ti arata bordul. nu masina e mai puturoasa, din contra, s-au rezolvat anumite inexactitati...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by niros View Post
                            Ai dreptate, şi eu deţin acelaşi model de Logan, tot din acelaşi an (2005 a fost un an foarte bun pentru Loganuri, în general...). La aceleaşi turaţii menţionate de tine, aveam înainte aceleaşi viteze. Acum, s-au modificat puţin, deoarece între timp motorul a suferit o resoftare, la aceleaşi viteze, scăzând turaţiile cu vreo 200 de rotaţii, cel puţin. Deci prima parte a postului o pot confirma.


                            Eu cred ca nu!!! Prin resoftare nu ti se modifica si rapoartele ci doar iti creste puterea si cuplul. Cel putin eu asa stiu.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • #15
                              ai de capul meu, credeam ca n-o sa mai vad posturi de genul dupa 3 ani de discutii despre chiptuning...tuning soft la motor cu rezultate hardware la rapoartele cutiei
                              ca si cum ai instala linux si cd-ul s-ar transforma in dvd...mai puteti?
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google