Salut.
Am o nedumerire care deja îmi dă dureri de cap şi mă enervează.
Eu am un logan de 1,4 "pe persoană fizică" din 2005 Preference. La 2700 ture în viteza a V-a merge 100 la oră iar la 3000 ture ajunge la 110 la oră.
Mai am un logan de serviciu pe care am avut ocazia să îl conduc vreo 1000 km. Este din 2009 Van tot de 1,4 şi îmi vine să dau cu el în toate gardurile.
E puturos din cale afară şi culmea se turează mai mult la aceleiaşi viteze adică în a V-a la 3000 ture atinge 100 iar la 3300 ajunge la 110 la oră (cu 300 mai mult ca la al meu).
Am observat diferenţele şi nu pot să-mi dau seama de ce această problemă.
S-a schimbat ceva la motoare sau cutii ? Este alt soft ?
Menţionez că am mai condus mult timp şi alte loganuri până în 2005 şi toate au fost la fel ca şi a mea.
Voi aţi observat diferenţa ?
PS: Mai avem la serviciu şi 2 berline de 1,4 din 2009 şi toate se comportă diferit faţă de a mea (şi cred că şi a voastre) la turaţii.
Am o nedumerire care deja îmi dă dureri de cap şi mă enervează.
Eu am un logan de 1,4 "pe persoană fizică" din 2005 Preference. La 2700 ture în viteza a V-a merge 100 la oră iar la 3000 ture ajunge la 110 la oră.
Mai am un logan de serviciu pe care am avut ocazia să îl conduc vreo 1000 km. Este din 2009 Van tot de 1,4 şi îmi vine să dau cu el în toate gardurile.
E puturos din cale afară şi culmea se turează mai mult la aceleiaşi viteze adică în a V-a la 3000 ture atinge 100 iar la 3300 ajunge la 110 la oră (cu 300 mai mult ca la al meu).
Am observat diferenţele şi nu pot să-mi dau seama de ce această problemă.
S-a schimbat ceva la motoare sau cutii ? Este alt soft ?
Menţionez că am mai condus mult timp şi alte loganuri până în 2005 şi toate au fost la fel ca şi a mea.
Voi aţi observat diferenţa ?
PS: Mai avem la serviciu şi 2 berline de 1,4 din 2009 şi toate se comportă diferit faţă de a mea (şi cred că şi a voastre) la turaţii.
Comment