Diferente Intre Motoare Identice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Loganul berlina 1.4 MPI are cutie Jh1 iar Loganul Van 1.4 MPI are cutie JR5-165.

    Sincroanele sunt mai scurte la Van pentru ca masina este facuta sa transporte greutati mai mari decat un Logan berlina, de aceea si o cutie mai scurta pentru acceleratii mai bune la o greutate mai mare decat daca ar fi pastrat Jh1.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #17
      De pe Dacia.ro

      Berlina Total maxim autorizat (NMAC)** 1.500-1600kg (in functie de motorizare)
      VAN Total maxim autorizat (MMAC) 1 900-2000kg (in functie de motorizare)

      Deci trebuie sa aibe alt raport la transmisie si cred ca are si softul din calculator modificat.

      Comment


      • #18
        @fane-cl: bineinteles ca vad. nu am schimbat ledurile, doar serigrafia si acele, dupa care am verificat prin testul de diagnosticare si totul a fost OK (ma refer la pozitionarea corecta a acelor)
        @seba: chestia asta am constata-o eu dupa resoftare la mine. e doar parerea mea, se poate sa ma fi inselat sau poate nu m-am exprimat cum trebuie. incerc sa o iau in alta ordine de idei: la turatii identice anterior resoftarii pot obtine viteze putin mai mari si n-as crede ca prin asta se modifica rapoartele cutiei. nu sunt un specialist in domeniu, dar marindu-se cuplul nu ar trebui sa se intample si treaba aceasta? repet, poate ca gresesc, sau e doar o impresie ...
        scuze de offtopic!

        Comment


        • #19
          Daca acele , aparent asezate bine, au o abatere mica- 1-2mm la varf- cel de la turometru in sus, iar cel de la vitezometru in jos apare acea diferenta de viteza la aceeasi turatie. Probabil resoftarea ai facut-o in aceeasi perioada in care ai umblat si la bord.
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • #20
            initial schimbat serigrafia - sfarsitul lui februarie 2009, apoi a urmat resoftarea - jumatatea lunii martie 2009, deci cam acum un an... asa cum i-am zis si lui seba in postul anterior, e doar o parere personala, se poate sa ma insel sau poate nu m-am exprimat corect ... totusi si cu astfel de diferente, nu vad o modificare a rapoartelor cutiei. mai discutam cu cineva problema asta si el a avut aceeasi impresie. se poate sa ne fi inselat amandoi ... n-as vrea sa acaparez thread-ul colegului cu impresia mea.

            Comment


            • #21
              Este doar o impresie, turatiile la anumite viteze inainte si dupa remapare raman aceleasi.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #22
                Salut. Si am avut ocazia sa compar 2 loganuri , unu personal din 2009 si unu de servici din 2005 ,,, cel de servici are 100870 km facut si motor 1.4 ,iar cel personal 10000 km si motor 1.4 . Eu am remarcat asa : in treapta V-a la 3000 rpm are 108 km cea din 2005 si ma gandesc ca poate fi si de la ace pt ca a fost accidentata . ceea ce este super diferit este modul in care cele doua se tureaza cea din 2005 este super sprintena pt un motor la 100000km si celalalt super puturos .. adica ia trecut de mult perioada de rodaj ..tare as vrea sa stiu si eu cum ar treb sa merg cu masina ca sa fie mai sprintena sau cat ar mai dura..pana cand se vad performantele.????

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google