Dacie 1310 Nu Mai Porneste...ce Sa Fac??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacie 1310 Nu Mai Porneste...ce Sa Fac??

    Sal...si poate nu e chear bine ce fac...sa deschid un post pentru o dacie 1310...dar nu stiu ce sa fac...\
    Am o dacie 1310 din 89 ...si azi ...cand am plecat cu ea...am mers vro 5 6 km..dupa care mi-a murit motorul....am dat sa o pornesc iar ...a pornit....am ajuns la destinatie dar foarte greu...am taras socu ca sa stea turata....ca sa nu imi moara motorul...
    Poate si voi ati avut inainte de logan ...dacie ...si stiti care sunt sintomele...
    Am bugi noi..fise noi...bobina inductie noua...platina nou...
    Ce nu am schimbat ..capac delcou ...dar m-am uitat la el sa nu fie fisurat...bobina de inductie nu este dusa...ca imi da scanteie......benzina ii vine....pompa merge ....
    Nu am schimbat condensatorul accela mic...de pe delcou si capacul de delcou....in rest am schimbat tot....dar nu vrea sa poneasca...platina e reglata...cum trebuie...fisele sunt puse cum trebuie...dar nu vrea sa porneasca...
    Ce sa ii mai fac!?..ca nu stiu !...daca deranjeaza postul ...rog un moderator sa il inchida...Multumesc...

  • #2
    incearca sa faci o proba cu un alt capac delcou si daca ai umblat pe la platine mai uita-te pe la garniturile de izolare electrica
    sigpic

    Comment


    • #3
      1.6_mpi: asa mi-a mai zis cineva schimb capacul de delcou si condesatorul ala mic....am sa le schimb maine sa vedem cum se prezinta....de invartit invarte...dar nu da sa o ia....

      Comment


      • #4
        verifica avansul vacuumatic(capsula), si cum au spus si predecesorii : capacul si condensatorul
        Mai verifica si furtunul ce intra in galerie acela cu diuza si desfunda-l

        Comment


        • #5
          Deci domnu' @azaburi... pardon, @nebunik, treaba cu 1310 e complicata rau de tot. Cauzele pot fi zeci.
          Incearca sa le elimini rand pe rand:
          -curata jicloarele
          -verifica daca bobina iti da scanteie
          -la intrarea benzinei in carburator, pe dedesupt, motzul ala are un guguloi si se desface cu o cheie (ce cheie... am uitat). Cureti sita aia de mizerie si vezi dupa aia
          -reglajul aer benzina, se poate sa-ti bage prea multa benzina si sa fie inecata
          -iar se poate sa fie inecata pentru ca ai incercat sa o pornesti de prea multe ori cu socul tras
          -ai putea sa verifici inca o data distanta la platina
          -poate chiar capacul de deloco iti fura scanteie
          -verifica si daca iti vine benzina la carburator
          Deci cum am zis, o intreaga inginerie cu Daciile astea clasice.
          Bafta!

          L.E. P.S. Ca regula, problema e ori de la scanteie (bobina, fise, platina, delco, rotorul delco-ului, capac delco, bujie) , ori de la benzina (pompa de benzina, carburator, reglaj aer benzina)
          Last edited by vitriol; 11 March 2010, 21:51. Reason: Automerged Doublepost
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            Vitrio...Benzina ii vine....ramane sa desfac maine...jiglerele alea...sa schimb capacul de delcou...condensatorul ...
            Sper sa nu fie rotorul delco-ului, ca ala e mai greu de schimbat ...dar m-am uitat si la el...el invarte fara probleme....problema e scanteia....care nu io da....
            Ai dreptate ca e o intreaga ingininerie cu daciile astea ...ca la astea daca te lasa ceva..trebuie sa le iei la verificat pe toate....dar asta e nu am ce face...pana in vara cand o sa vina golanul ...sper sa rezolv cat mai repede problema ..ca am nevoie de masina...chear daca e un cazan...
            Si inca o intrebare...daca fac toate astea si, sunt in regula...si tot nu vrea sa o ia...o fi bine sa incer ca o trag...poate ca daca e inecata...pot sa dau eu la automat o saptamana...ca tot nu o so ia....

            Comment


            • #7
              Daca o tragi sau o impingi e aceiasi chestie ca si cum ai da la automat (la cheie). Apelezi la variantele astea doar atunci cand electormotorul nu functioneaza. Daca zici ca invarte si nu porneste... degeaba o tragi.
              Daca e inecata, trebuie sa incerci sa o pornesti fara soc tras si fara acceleratie, pur si simplu sa ti contactul pe automat.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #8
                Vitriol: mersi ...eu ma gandeam sa o iau la stanga.....poate o ia....maine dimineatza ma apuc de treaba sa vad daca pot sa ii dau de cap....
                Eu zic ca ...poate fi
                -Bobina
                -Condensatorul
                -Capacul de delcou.....acum maine o sa vad ...

                Comment


                • #9
                  Sa te uiti si daca da sprituri in carburator, sa nu fie infundat gascanul ala. Poti sa incerci sa-i torni putina benzina in carburator.

                  Comment


                  • #10
                    Daca este innecata scoti imediat bujiile si te uiti sa vezi daca sunt ude.
                    Daca sunt ude inseamna ca ai innecato si trebuie sa le cureti pe toate si sa aerisesti in felul asta si pistoanele.
                    Cam asa se manifesta treaba cu innecatul asta,,adica sunt bujiile ude,,mai ales ca ai mers cu soclu tras si ai mai dat si multe sprituri...Clar innecata!

                    Comment


                    • #11
                      mergi acum afara ca e intuneric si da cateva chei, daca vezi flame pe la capacul delcou inseamna ca ai fisuri
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Ma indoiesc ca @azaburi... ce am mai nene! @nebunik, poate fi in doua locuri deodata, si in masina sa dea la cheie, si langa capacul de delco sa vada daca sar scantei. Zic si eu...
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #13
                          Masina nu o am acasa...ca nu am mai putut sa plec din pantelimon cu ea acasa....acum este in pantelimon...maine dimineatza ma duc sa vad ...ce ii pot face.......chestia este ca ...am dat la automat ...si mi-a scos un fum negru pe carburator..un rateu ceva.....!
                          Mai am o varianta...cred ca si ultima...Sa iau 2 L De BENZINA SI SA II DAU FOC....) daca nu o sa porneasca...
                          Last edited by Nebunik; 12 March 2010, 00:06.

                          Comment


                          • #14
                            Atunci ai innecato sigur daca zici ca a scos si fum pe la carburator.
                            La cate sprituri oi fi dat sa acumulat acolo benzina la greu si putea sa iti mai bubuie si motorul.

                            Comment


                            • #15
                              Ivan Marian: de bubuit nu bubuie doar sa scape compresie...... maine verific toate alea...si nu ii mai dau sprit.....deloc....tre sa o ia si fara sprit...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google