Economizor magnetic de combustibil?
• Scade consumul de combustibil cu 10-15%
• Investitia se recupereaza dupa numai cateva luni
• Creste puterea motorului cu 5-8%
• Motorul va functiona mai bine
• Reduce emisiile de noxe (monoxid de carbon si hidrocarburi nearse)
• Nu necesita intretinere si poate fi utilizat 10 ani
• Poate fi transferat pe un alt vehicul
Instalarea MFS este foarte simplu de facut. Pentru aceasta trebuie sa identificati conducta de alimentare cu combustibil in portiunea dintre pompa de combustibil si motor. Atasati cele doua parti ale MFS de o parte si de alta a acesteia si fixati-le cu colierul de plastic. MFS se adapteaza pentru orice diametru sub 20 mm. Efectele asupra performantelor motorului se vor vedea dupa primii kilometri parcursi, dar beneficiile maximale sunt atinse dupa aprox. 1000 km.
In mod normal, doar o parte din combustibil este ars, iar o parte (intre 15-35%) arde incomplet, generand monoxid de carbon (CO) sau chiar ramane nears si se pierde o data cu gazele de esapament. Acest lucru este dat de gruparea mai multor molecule de combustibil, ca intr-un ciorchine. Combustibilul care trece prin campul generat de MFS se ionizeaza, iar acest "ciorchine" nu se mai formeaza. MFS este alcatuit din doi magneti de Neodim-Fier-Bor. (NdFeB) Acesti magneti genereaza un camp magnetic de 10.000 Gs, care ionizeaza moleculele de combustibil. Astfel, acestea se resping si intra in camera de ardere perfect omogenizate cu aerul, ceea ce asigura o ardere completa a combustibilului, oferind mai multa putere motorului si scazand in acelasi timp consumul. In plus, hidrocarburile ionizate se combina mai bine cu oxigenul din aer, arzand mai repede si oferind mai multa putere motorului.
------------------------------------------------------------------------------------
Salut.
Ce parere aveti de asta?
Oare se merita investitia,sau e doar banc?
Ati auzit pe cineva ca foloseste acest economizor magnetic de combustibil?
Daca nu e OK threadul,sa se inchida sau sa se stearga
Numai bine.
• Scade consumul de combustibil cu 10-15%
• Investitia se recupereaza dupa numai cateva luni
• Creste puterea motorului cu 5-8%
• Motorul va functiona mai bine
• Reduce emisiile de noxe (monoxid de carbon si hidrocarburi nearse)
• Nu necesita intretinere si poate fi utilizat 10 ani
• Poate fi transferat pe un alt vehicul
Instalarea MFS este foarte simplu de facut. Pentru aceasta trebuie sa identificati conducta de alimentare cu combustibil in portiunea dintre pompa de combustibil si motor. Atasati cele doua parti ale MFS de o parte si de alta a acesteia si fixati-le cu colierul de plastic. MFS se adapteaza pentru orice diametru sub 20 mm. Efectele asupra performantelor motorului se vor vedea dupa primii kilometri parcursi, dar beneficiile maximale sunt atinse dupa aprox. 1000 km.
In mod normal, doar o parte din combustibil este ars, iar o parte (intre 15-35%) arde incomplet, generand monoxid de carbon (CO) sau chiar ramane nears si se pierde o data cu gazele de esapament. Acest lucru este dat de gruparea mai multor molecule de combustibil, ca intr-un ciorchine. Combustibilul care trece prin campul generat de MFS se ionizeaza, iar acest "ciorchine" nu se mai formeaza. MFS este alcatuit din doi magneti de Neodim-Fier-Bor. (NdFeB) Acesti magneti genereaza un camp magnetic de 10.000 Gs, care ionizeaza moleculele de combustibil. Astfel, acestea se resping si intra in camera de ardere perfect omogenizate cu aerul, ceea ce asigura o ardere completa a combustibilului, oferind mai multa putere motorului si scazand in acelasi timp consumul. In plus, hidrocarburile ionizate se combina mai bine cu oxigenul din aer, arzand mai repede si oferind mai multa putere motorului.
------------------------------------------------------------------------------------
Salut.
Ce parere aveti de asta?
Oare se merita investitia,sau e doar banc?
Ati auzit pe cineva ca foloseste acest economizor magnetic de combustibil?
Daca nu e OK threadul,sa se inchida sau sa se stearga
Numai bine.
Comment