Am si eu o intrebare,a schimbat cineva distributia la masina? sau macar daca stie cineva cat costa.
Distributie!
Collapse
X
-
-
Vrei sa stii cat costa kitul de distributie?
-
Nu va recomand sa schimbati singuri distributia. Eu am facut-o la 16v, pe meg I, si a fost cumplit. Va trebuie niste cale si un imobilizator de arbore.
Intr-adevar la service la IPSO era foarte scump dar pentru cat stres am avut.... Daca se cumpara de la altii parca de la dyco am luat cureaua, iesi sub jumatate de pret. La role cam la 75%. Singurul lucru care nu-l gasiti sunt capacele de plastic de la axe. Asa ca daca nu le gasiti trebuie sa slabiti capacul la chiulasa sa le scoateti fara sa le distrugeti...
Dar, repet, nu merita chinuiala...Plus ca garantia e sfanta... Eu la 16v am facut distributia la 50-60000....
Comment
-
E vorba de schimbul curelei si a rolei intinzatoare? daca da, pe mine m-a costat cam 160 ron kitu' si inca vreo 130 ron manopera, aproximativ, nu am factura langa mine sa vad exact.Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
Nu va zgarciti sa faceti 2 mil economie si sa pagubiti 50. Schimbati si intinzatoarele si cureaua. Am vazut vazut atatea masini cu supapele indoite...
Asta in cel mai fericit caz. reactia este: supape-n in cap piston, piston spart, biela rupta, bloc crapat... Depinde cat de norocos esti.....
Nu faceti singuri sau pe la prieteni distributia. O tensionare inadecvata a intinzatorului face cureaua sa sara sau sa distruga pompa de apa...
Comment
-
Eu am cumparat in 2005 un WV Golf diesel din 1979...asa,sa invat si eu sa merg cu masina...Proprietarul mi-a spus ca i-a schimbat distributia inainte cu 80 000km...Eu am schimbat decit cureaua (din lipsa de fonduri),si am facut vre-o 20 000 inainte sa o marit(in octombrie 2006),fara sa am probleme...iar pina in ziua de azi,nici actualul proprietar nu s-a plins,desi nu a umblat nici el la distributieEste posibil sa nu fie acelas lucru la logan,desi Golful ajungea la 5700-5800 r/min(cam mult pt un diesel),si iarna am pornit-o de multe ori trasa,datorita unor probleme la electromotor.Corectati-ma dc gresesc !
Comment
-
Faceti cum vreti.
Eu zic ca manopera e aceeasi. Numai rolele costa in plus.
La ce dezastru se poate produce, nu merita riscul.
Este adevarat ca la megane scria in cartea frantuzeasca ca se schimba cureaua la 100000 sau la 4 ani Romanii cereau la 60.000. Cred ca una e sa mergi 100000 din care 70000 pe autostrada si 30000 in oras, si alta sa mergi 50000 in oras, 2000 pe autostrada si 8000 pe sosele de tara(cel putin asa zic eu ca e la noi, sau asa merg eu) E vorba in principiu de niste rulmenti. Rulmentii au o viata limitata. Poti sa ai noroc si sa nu se blocheze rulmentul, sau sa se blocheze si atunci da-i si plangi... Eu va zic ca e atat de greu sa schimbi distributia, ca nu merita s-o faci de 2 ori... pentru ca ai zgomot de la intinzator... Orice lucru are un coeficient de siguranta, dar de ce sa fortezi lucrurile pentru un plin? Atat economisesti...
Am vazut un opel cu distributia muci dupa 40.000, un audi in garantie(i-au schimbat masina) un chrysler laser facuse 30000 de km dar trecusera 5 ani... La chrysler a fost mai ieftin sa cumpere un motor de hyundai decat sa-l repare...
Eram in Austria si unui coleg la un mitsubishi diesel i s-a rupt cureaua ... peste 2000 dolari(24000 shillingi)....
Comment
-
De acord.
Am schimbat intotdeauna cureaua inainte de 60000.
Foarte important: Conteaza si vechimea nu numai kilometrajul.
Economia la sistemul de distributie, mi se pare ca ala cu avionul, care inmultea consumul mediu cu distanta si cu 2 si dupa aia decola sa vada daca mai ajunge acasa...De x ori i-a tinut. A x+1, insa...
Comment
-
Daca cartea spune la 60 000 toate cele asa trebuie facut. Ca altfel ne plangem dupaia ca loganu nui masina!!! Ca pica ca nush ce!!!!
asa e cel mai corect zic eu.
ne-o fi aruncat renaultu masina de 6400 eur da asta nu inseamna ca nu tine sau ca trebui sa o facem cu "sarma" cum face de obicei romanu'!!!!
Comment
Comment