Schimbare Curea Accesorii !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Fluiera pentru ca se depune condens, peste noapte, pe curea, iar dimineata patineaza putin in primele 20-30 secunde. E normala treaba. Rola intinzatoare o schimbi daca face urat sau daca are joc.
    sigpic

    Comment


    • #47
      deci in mod normal nu se schimba rolele?
      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

      Comment


      • #48
        Ba da. Scrie in carnetul de intretinere. Insa eu am schimbat cureaua la 60000 si galetul la 12000, adica am tinut un galet la 2 curele. In carte scrie ca se schimba kit-ul la 60000 sau ori de cate ori dai cureaua jos. Asta când aveam 1.4. Acum am logan 2 si, si la acesta scartaie putin cureaua dimineata.
        sigpic

        Comment


        • #49
          la mine a schimbat tata distributia acu 5 000 km si nu a stiut ca se schimba si cea de accesorii, insa cureaua e pe gata si sunt in dubii daca sa schim si galetu sau nu....merci de raspuns
          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

          Comment


          • #50
            poti schimba decat rola si cureaua, fara galet (se comercializeaza si separat), dupa cum ti-a raspuns si mihai mai sus. depinde cati km ai si de cati bani dispui.

            Comment


            • #51
              km am 80 000, si n-am schimbat niciodata...de bani e grue, ca am bagat deja 10 mil cu distributie, pivot, bucse etc.. dar dupa sfatul lui mihai o sa vad care`i treaba cu intinzatorul cand dau jos cureaua...
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #52
                Originally posted by Tudor View Post
                la un logan laureat(ac+servo) , km 80 000 , an 2006 , cureaua/rola incepe sa fluiere dimineata cand e f frig. cureaua trebuie schimbata neaparat ca prezinta niste crapaturi, dar intrebarea e intinzatoarele cand se schimba?sau galetu cu totul? e posibil ca ala sa scartaie ?
                Din propria-mi constatare acestea se uzeaza mult mai repede decat kitul distributie, pentru ca este mai expus, asa ca eu te-as sfatui sa inlocuiesti tot, adica rola, intinzator si evident curea.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #53
                  Cureaua nu trebuie sa fluiere, indiferent de vremea de afara.
                  Sunt curios cat ar fi rolele, fara galet.

                  Comment


                  • #54
                    rola e vreo 60 de lei din cate imi aduc aminte, cureaua 60. kitul complet de la dacia e vreo 250.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by mr.K View Post
                      Cureaua nu trebuie sa fluiere, indiferent de vremea de afara.
                      Sunt curios cat ar fi rolele, fara galet.
                      Si eu tot asa am zis. Am fost la service (la revizia de 40000km) si am schimbat cureaua cu galetul si tot scartaie dimineata 20-30 de secunde. E ceva normal. Pe timpul noptii când masina stationeaza se depune condens pe curea, iar la prima pornire din zi face acel sunet (foarte slab si doar daca esti in fata masinii) pentru cateva secunde. Asta numai acum de când a venit frigul.

                      Originally posted by Tudor View Post
                      la mine a schimbat tata distributia acu 5 000 km si nu a stiut ca se schimba si cea de accesorii, insa cureaua e pe gata si sunt in dubii daca sa schim si galetu sau nu....merci de raspuns
                      Unde a schimbat tatal tau cureaua? In service autorizat Dacia (adica reprezentanta)? Iti spun de pe acum ca cel care a facut lucrarea a fost un "Dorel". De ce? Pentru ca nu poti schimba distributia fara sa dai cureaua de accesorii jos, iar daca o dai jos trebuie sa pui una noua si un galet intinzator (rola intinzatoare) nou. Cel putin asa scrie la carte.
                      Last edited by MihaiiahiM; 7 January 2014, 23:25. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        stiu ca trebuie data jos cureaua, a schimbat intr`un service destul de mare, nu reprezentanta. de ce nu a schimbat nu stiu, el n-a stiut si probabil ca pe aia ii doare la basca. la mine scartaie tare, daca o tin accelerata nu mai zice nimic ..
                        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                        Comment


                        • #57
                          Uite aici ce scrie in manual
                          Attached Files
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Asa este.Din cauza umiditatii fasaie cureaua de agregate.La mercedes are aceeasi simptomatica.
                            Mihai daca ne luam dupa ce scrie la carte,ne ducem de rapa financiar.Daca am schimbat cureaua si galetii acum 2000km ,dar din diverse motive trebuie sa o dau jos,ce fac cumpar alte fierotanii ?
                            Este normal sa scrie asa.Doar astora de la service si producatorului le trebuie bani !

                            Comment


                            • #59
                              am logan 1,4 varianta abs plus fara ac din 2008.,70600 km , acum 2 zile am luat decizia sa schimb kit accesorii si kit distributie deoarece am vazut cureaua la accesorii fisurata . La demontare am observat cureaua de accesorii cu fisuri foarte mari si rola era mancata incat ajunsase sa aiba un canal facut de curea . Recomand schimbarea kitului complet de accesorii ,pret 155 lei kitul, piese de origine . Interventia mecanica a fost efectuata de catre AUTOTEILE CRAIOVA cu piesele lor , schimbat kit accesorii, kit distributie cu pompa de apa,3L antigel dacia , toate piesele de origine ,pret 779 lei cu 3 ani garantie sau 60000 de mii km.

                              Stie cineva mai bine de atat in afara de o interventie mecanica in spatele blocului ?
                              Last edited by sympi; 29 October 2014, 18:44. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #60
                                Ai undeva scris asta cu 3 ani garantie sau 60000 de mii km ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google