Schimbare Radiator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare Radiator

    Buna,
    Incep direct cu expunerea problemei. In urma unui eveniment in care a fost implicat un patruped , am deschis un dosar de daune. Din inspectie a rezultat un piciorus radiator rupt si pompa servodirectie defecta , cu recomandarea schimbarii ambelor piese. Omniasig a preluat toata cheltuiala rezultata. Masina a fost tinuta in service 2 zile fiind inlocuita si bara . Cand am preluat masina m-am uitat la bara , am reglat scaunul si oglinzile si am plecat , descoperind in curtea service-ului ca claxonul suna infundat , era vineri aproape de terminarea programului , au intors masina cerandu-si scuze ca bara este mai mica iar pozitia claxonului a fost modificata. In aprox 30 min. au repozitionat claxonul. In aceeasi zi am plecat cu masina la servici unde colegii m-au intrebat la ce s-a intervenit si atunci m-am aplecat sa ma uit la radiator - care radiator mise pare ca este acelasi dupa lamelele botite de la pietricele sarite in mers. Intrebarea mea este cum arata un radiator nou schimbat si cum imi dau seama daca a fost inlocuit cu unul nou s-au a fost reconditionat cel vechi ? Despre pompa de servodirectie cum pot sa-mi dau seama ca a fost schimbata sau nu ? Multumesc tuturor celor care imi pot oferi informatii pana luni dimineata .

  • #2
    Aceeasi treaba cu un patruped am patit si eu....bara fata, radiator,far,proiector. Au fost schimbate toate. LA mine, se rupsese taamponul de fixare a radiatorului din partea dreapta jos (cea dinspre pasager). Desi eu nu vroiam sa il schimb, cei de la service au spus ca necesita schimbare,deoarece nu mai prezinta siguranta in sustinere (abureli) ...stiu pe cineva care mai are la radiator 2 tampoane (din 4).

    N-a acuma....iti poti da seama dupa lamelele radiatorului......daca ai avut spalata masina cu jetul, o parte din ele erau strambe, te uiti pe la motor sa vezi daca are toate tampoanele...daca este fixat bine.
    Apropo....eu cu -bara un pic mai mica-....nu am mai auzit asta niciodata. Se stie ca toate sunt facute pe acelasi colaj..nu??!!??

    Oricum, si eu unul am ramas masca la devizul final...la preturi. Data viitoare, am sa imi fac si eu o copie la deviz, si cum gasesc ceva probleme, voi avea cu ce sa le scot ochii.
    La mine a fost 4,347ron...........daca o faceam cash..ajungea la maxim 1500 ron.
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #3
      Radiatorul are 2 prinderi la partea de jos. Sunt din plastic si se rup destul de usor. Nu prea vad cum ar fi putut fi remediat un radiator cu astfel de avarii, dar romanul e inventiv. Prinderile radiatorului se vad in traversa de care se prinde si bara fata. Sunt 2 gauri de 15-20mm in care ar trebui sa fie niste tije de plastic imbracate in mansoane de cauciuc.
      Daca nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine.

      Comment


      • #4
        Cauta anul de fabricatie sau un cod ( codul de bare )care are inclus anul de fabricatie si vezi daca e mai nou decat masina ta. Altfel, probabil decat prin demontare poti varifica acest lucru.

        Comment


        • #5
          salut.
          uite un cod de pe un radiator fara ac de 1.4(daca-l vrea cineva pm)a fost schimbat deoarce am pus ac.
          Numai bine.
          Attached Files
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #6
            O poza la radiator ar fi buna sa ne dam seama mai bine de modul de prindere in partea de jos.
            Daca nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine.

            Comment


            • #7
              Salut.
              Alte poze nu mai am facute,sper sa-ti fie de folos
              Numai bine.
              Attached Files
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • #8
                Foarte bune imaginile. In prima poza se vad tijele de prindere din partea de jos a radiatorului (in dreapta pozei) si in a 3-a poza se vad tampoanele de cauciuc in care intra acele tije. Tamponul vizibil in a patra poza ramine vizibil de sub masina si cind bara din fata este montata.
                Daca nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine.

                Comment


                • #9
                  Salut.
                  Multumesc,incerc sa ajut si eu cum pot
                  Numai bine.
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #10
                    Sper sa ajute initiatorului firului, sa-si clarifice nelamuririle.
                    Daca nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine.

                    Comment


                    • #11
                      find piesa inlocuita pe casco nu poti cere punere lor in portbagaj si apoi distrugere la ridicarea masinii , nu asa se procedeaza , ca sa ai garantie ca acele piese au fost inlocuite si apoi un lucru nou trebuie sa fie nou cu eticheta clara cod de bara ceva ca orice lucru nou.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tataieb12 View Post
                        find piesa inlocuita pe casco nu poti cere punere lor in portbagaj si apoi distrugere la ridicarea masinii , nu asa se procedeaza , ca sa ai garantie ca acele piese au fost inlocuite si apoi un lucru nou trebuie sa fie nou cu eticheta clara cod de bara ceva ca orice lucru nou.
                        si eu am avut o problema cu un patruped prin urmare mi am facut ramfortare pe sub bara fata ...eu am luat patrupedul la 120 km la ora fara sa pot frana macar un pic...rezultatul intercoolerul suportul filtrului de motorina bara fata radiatorul si ventilatorul de racire alaturi de plasticele de pe dedesupt au fost facute praf...fiind mecanic auto am incercat sa fac ceva la piciorusele radiatorului...dar nu se poate face decat un suport separat ptr al sustine ...rezultatul a fost ca mi am luat altul nou mai avea si o fisura pe sus pe care am lipito cu super glue sa ma tina pana i mi iau altul si a mers...ce pot spune e ca la dacia mar fi costat 5800ron iar eu am platit pe piese inclusiv barta fata 1400 ron ...diferenta e cam mare...si era sa uit toata reparatia am facut o in 2 ore ...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google