Buna,
Incep direct cu expunerea problemei. In urma unui eveniment in care a fost implicat un patruped , am deschis un dosar de daune. Din inspectie a rezultat un piciorus radiator rupt si pompa servodirectie defecta , cu recomandarea schimbarii ambelor piese. Omniasig a preluat toata cheltuiala rezultata. Masina a fost tinuta in service 2 zile fiind inlocuita si bara . Cand am preluat masina m-am uitat la bara , am reglat scaunul si oglinzile si am plecat , descoperind in curtea service-ului ca claxonul suna infundat , era vineri aproape de terminarea programului , au intors masina cerandu-si scuze ca bara este mai mica iar pozitia claxonului a fost modificata. In aprox 30 min. au repozitionat claxonul. In aceeasi zi am plecat cu masina la servici unde colegii m-au intrebat la ce s-a intervenit si atunci m-am aplecat sa ma uit la radiator - care radiator mise pare ca este acelasi dupa lamelele botite de la pietricele sarite in mers. Intrebarea mea este cum arata un radiator nou schimbat si cum imi dau seama daca a fost inlocuit cu unul nou s-au a fost reconditionat cel vechi ? Despre pompa de servodirectie cum pot sa-mi dau seama ca a fost schimbata sau nu ? Multumesc tuturor celor care imi pot oferi informatii pana luni dimineata .
Incep direct cu expunerea problemei. In urma unui eveniment in care a fost implicat un patruped , am deschis un dosar de daune. Din inspectie a rezultat un piciorus radiator rupt si pompa servodirectie defecta , cu recomandarea schimbarii ambelor piese. Omniasig a preluat toata cheltuiala rezultata. Masina a fost tinuta in service 2 zile fiind inlocuita si bara . Cand am preluat masina m-am uitat la bara , am reglat scaunul si oglinzile si am plecat , descoperind in curtea service-ului ca claxonul suna infundat , era vineri aproape de terminarea programului , au intors masina cerandu-si scuze ca bara este mai mica iar pozitia claxonului a fost modificata. In aprox 30 min. au repozitionat claxonul. In aceeasi zi am plecat cu masina la servici unde colegii m-au intrebat la ce s-a intervenit si atunci m-am aplecat sa ma uit la radiator - care radiator mise pare ca este acelasi dupa lamelele botite de la pietricele sarite in mers. Intrebarea mea este cum arata un radiator nou schimbat si cum imi dau seama daca a fost inlocuit cu unul nou s-au a fost reconditionat cel vechi ? Despre pompa de servodirectie cum pot sa-mi dau seama ca a fost schimbata sau nu ? Multumesc tuturor celor care imi pot oferi informatii pana luni dimineata .
Comment