atinge scutul de teava de esapament?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • atinge scutul de teava de esapament?

    salut, am si eu o intrebare: dupa ce bag in marsalier si dau mai repede cu spatele se aude un troscanit, ceva de genul in fata. am fost la service si cica imi atinge scutul de teava de esapament asa sa fie ? azi am bagat in parcare cu fata si am atins bordura cred cu bara doar,nu am fost atent, nu cred ca am lovit scutul. m-am uitat pe dedesupt si nu se vede lovit nici scutul nici bara...

    pe unde alimentez cu gaz, a inceput de la apa si umiditate sa apara rugina cu ce pot sa ii dau ??
    sigpic

  • #2
    Scutul este bine prins in suruburi? La mine in primii 3000 de km s-au slabit cateva suruburi si facea un zgomot groaznic, si mi se pare ca il facea deoarece atingea teava... oricum sunt destul de apropiate, asa ca nu este exclus.
    La partea cu rugina nu stiu, ca si eu am niste mici probleme cu asta
    Don't touch! Never ever steal
    Unless you're in for the kill

    Comment


    • #3
      si ai strans suruburile, mai face ???
      sigpic

      Comment


      • #4
        am strans atunci toate suruburile si nu se mai aude nimic. ca sa iti dai seama daca e de acolo incearca sa intri sub masina cat sa iti ajunga mana in spatele scutului si loveste in zona unde iese teava. Daca se aude ceva atunci de acolo e. lovesti si tu la inceput mai incet si apoi mai tarisor. daca nu se aude inseamna ca nu atinge teava.
        Don't touch! Never ever steal
        Unless you're in for the kill

        Comment


        • #5
          Originally posted by gogoasha69 View Post
          ................

          pe unde alimentez cu gaz, a inceput de la apa si umiditate sa apara rugina cu ce pot sa ii dau ??

          Daca busonul de alimentare cu gaz e sub clapeta de la rezervor sau pe aripa spate, il demontezi, cureti rugina, degresezi, dai cu grund, lasi sa se usuce apoi cand il montezi la loc ar fi bine sa ii pui garnituri de cauciuc sau pui niste vaselina de jur imprejur, recomandat este sa pui garnituri, fara vaselina.

          Comment


          • #6
            da, la partea cu rugina altceva nu stiu nici eu ce sa zic.... eu am pe portbagaj niste punce si nu stiu cum sa scap de ele, ca daca le curat trebuie sa si vopsesc apoi
            Don't touch! Never ever steal
            Unless you're in for the kill

            Comment


            • #7
              Originally posted by gogoasha69 View Post
              salut, am si eu o intrebare: dupa ce bag in marsalier si dau mai repede cu spatele se aude un troscanit, ceva de genul in fata. am fost la service si cica imi atinge scutul de teava de esapament asa sa fie ? azi am bagat in parcare cu fata si am atins bordura cred cu bara doar,nu am fost atent, nu cred ca am lovit scutul. m-am uitat pe dedesupt si nu se vede lovit nici scutul nici bara...

              pe unde alimentez cu gaz, a inceput de la apa si umiditate sa apara rugina cu ce pot sa ii dau ??
              Verrfica suportul din stanga cum stai in fata masinii,dreapta cum esti la volan,al motorului sa nu fie rupt,asa a patit un cunoscut i s-a rupt suportul si a coborat motorul mai jos cu tot cu evacuare si atingea in scut.
              LOGAN--> <--TOYOTA

              Comment


              • #8
                Pai daca cumva are dreptate dan.gutu, e cam trist... la mine zornaia asa cum e, nu e rupt nici un suport nimic... atunci uita-te mai intai la suport, si daca e ok uita-te sub masina
                Don't touch! Never ever steal
                Unless you're in for the kill

                Comment


                • #9
                  am observat azi ca mai porneste uneori si aeroterma, cand masina e pornita...

                  nu cred ca poate fi rupt ca face doar cand dau marsalier, in rest merge normal
                  Last edited by gogoasha69; 23 January 2008, 19:58. Reason: edit
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    ?? ce aeroterma? te referi la GMV?
                    Don't touch! Never ever steal
                    Unless you're in for the kill

                    Comment


                    • #11
                      cea de racire a motorului, dar parca se aude urat cand merge...
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        ce intelegi prin aeroterma? aia care baga aer in interior sau ventilatorul radiatorului? ma gandesc ca a doua, pt ca in mod normal, bagi aer in habitaclu, nu? ventilatorul radiatorului e normal sa porneasca ocazional, in functie de temperatura motorului; iarna va functiona in "reprize" scurte, pt ca fiind frig si multa apa ain radiatorul mare, temperatura lichidului de racire scade repede dupa deschiderea termostatului si suflarea cu aer a radiatorului cateva minute....
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          GMV-ul are 2 trepte de viteza... si in a doua se aude destul de tare, restu a zis csebalyn
                          Don't touch! Never ever steal
                          Unless you're in for the kill

                          Comment


                          • #14
                            csebalyn da ala de la radiator, mergea 1min maxim si se oprea, in reprize cum zici u
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              asa tre sa faca, si daca esti atent ai sa vezi ca daca masina ruleaza cat de cat repede, adica daca volumul aerului care trece prin radiator in timp ce masina merge este suficient ca sa raceasca lichidul din radiator, ventilatorul nu mai porneste.



                              Totusi zici ca se aude doar cand dai in spate, atunci nu prea vad ce legatura sa aiba cu scutul
                              Don't touch! Never ever steal
                              Unless you're in for the kill

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google