Acetona Mareste Autonomia Motoarelor Pe Benzina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acetona Mareste Autonomia Motoarelor Pe Benzina?

    Am auzit ca ar fi adevarat mitul asta.

    body { display: none !important; } window.location.href = "https://www.wisebread.com/compare/page-not-found";
    Last edited by darksid3; 19 May 2010, 21:49.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

  • #2
    In combinatie cu filtrul minune da
    sigpic

    Comment


    • #3
      Nu vad cu ce ar putea sa mareasca autonomia motorului. Mi se pare vrajeala...
      sigpic
      Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

      Comment


      • #4
        Pai si daca ar fi adevarata unde gasim acetona la un pret rezonabil per litru? ca filtre minune ne confectionam singuri.

        Comment


        • #5
          Din ce observ, sunt aditivi care sunt practic acetona (chimic) si se vand foarte bine. Pretul lor e mai mare decat acetona banala ))). Marketing.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #6
            apropo de filtru minune... numa scandal pe tema asta pe toate forumurile posibile...

            cat priveste acetona... pe vremuri baga tata in trabant la greu.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #7
              Originally posted by darksid3 View Post
              Am auzit ca ar fi adevarat mitul asta.

              body { display: none !important; } window.location.href = "https://www.wisebread.com/compare/page-not-found";
              Iti spun din pura experienta (desi eram mic ) ca motoru se f..... cu acetona.
              Tata-meu (ca si alti tatici) lucra la o fabrica mare si baga la greu acetona in masina (ca avea de unde). Deci combinatie acetona cu benzina (cand mai gasea benzina...).
              Rezultatul era ca motorul trebuia segmentat cam la fiecare 10-15000 km parcursi

              Comment


              • #8
                Pai in filmuletu, ala nu baga 50:50 proportie.

                Comment


                • #9
                  eu nu as baga acetona...un filtru mai merge...ca tot are element filtrant..si e mai ok ca unul sport..dat acetona... NU
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #10
                    Si nu mai compara motorul de pe dacia 1300 cu cel de pe logan. Ala de pe dacie oricum il segmentai pe la vreo 30000km
                    Eu cred ca o sa incerc la un plin.

                    Comment


                    • #11
                      Na, sunt motoarele voastre.
                      Nu faceam nici o comparatie (de parca motoru de 1300 mergea pe aburi), dar aveti de grija cu tampeniile astea.

                      PS: voi inca mai credeti in minuni(sau Mos Craciun) )

                      LE Da D-FENS, am uitat sa spun si de diluant ))
                      Deci chestii d-astea care se aprind...

                      Aaaaa da, am uitat: consumul era mai mare (logic).
                      Last edited by Octavian; 19 May 2010, 22:29.

                      Comment


                      • #12
                        Tatal meu baga la Dacie diluant,nu mai stiu in ce proportii,dar folosea diluant.Cativa litri la un plin.Sau gazolina...Bineinteles ca motorul se "ducea" mai repede si "clantanea" si avansul.Nu prea avea viata.Asta era pe timpul lui Nea' Nicu.
                        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                        Comment


                        • #13
                          Acetona este un solvent puternic si distruge cauciucul, de asemenea distruge vopseua daca din gresala picura. Nu cred ca puteti face rost asa usor de acetona concentrata. din cate stiu este un produs controlat ca este folosit la fabricarea drogurilor
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Da mai bine nu merge cu cherosen ???????!!!!!!

                            Comment


                            • #15
                              instalatia de alimentare furtunele oringurile absolut toate sunt rezistente la cei mai puternici solventi. asa ca acetona nu reprezinta o problema. eu mergeam cu acetona la oltcit ca sa curat carburatorul. atat.
                              ecu si injectia nu au de unde sa stie ca noi bagam acetona in benzina si sa si dea seama ca trebuie sa scada consumul din motive de ardere imbunatatita sau cine stie ce chimie. ecu stie sa dea debit si timp de combustibil in functie de turatie/regim. acum poate sa vina sonda lambda si sa ii spuna lu nenea ecu ca are ceva suspect pe evacuare si sa o lase mai moale cu injectia. doar asa ma gandesc ca poate sa scada consumul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google