Acetona Mareste Autonomia Motoarelor Pe Benzina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    se gaseste la farmacie, iau doamnele ptr sters unghii la 50 ml
    eu am vazut fum alb la amestecul asta molotov deci clar ca arderile sunt date peste cap complet. Motorul e conceput sa functioneze in parametri normali cu benzina cu cifra octanica intre 95-100. Cifra octanică (CO) a unei benzine reprezintă rezistenţa la autoaprindere a combustibilului, adică rezistenţa la detonaţie , in momentul cand rezistenta asta la detonatie o ia razna din cauza modificarii CO apar fel de fel de probleme , arderi incomplete sau explozii care nu fac decat sa dauneze supapelor , pistoanelor , bujiilor etc. Si banuiesc ca la motoarele astea euro 3, 4 primul va avea de suferit catalizatorul.
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #17
      Tu chiar crezi ca 100 ml de acetona la 50 l de benzina au efectul asta? Benzina se stie oricum ca nu are co 95 ci mai mic. O sa bag eu sa vedem daca reusesc sa distrug motorul.

      Comment


      • #18
        Nu prea ati citit tot pe link-ul ala, este? Explica ca sunt foarte multi aditivi de combustibil care contin acetona si care sunt folositi fara stres.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #19
          Pai eu de aia o sa bag ca aditivi folosesc la fiecare plin( ba de marire co, ba de curatat injectoare) si masina nu a avut nimic pana acum. Am vazut ca pe flacoane scrie ca cea mai mare parte e acetona si si miros ca acetona.

          Comment


          • #20
            Asta e si ideea.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #21
              Originally posted by Alin0007 View Post
              Pai eu de aia o sa bag ca aditivi folosesc la fiecare plin( ba de marire co, ba de curatat injectoare) si masina nu a avut nimic pana acum. Am vazut ca pe flacoane scrie ca cea mai mare parte e acetona si si miros ca acetona.
              In combinatie cu alte substante (care face sa se combine cu benzina).

              Si ca sa fim ontopic: ai observat vreo diminuare a consumului cu 25-30%...?
              PS: sau macar cu 5% mai putin decat initial..? Eu n-am observat treaba asta (desi am bagat si eu mai multe tampenii).

              Comment


              • #22
                Nu n-am observat scadere de consum. Singurul lucru pe care l-am observat e ca masina se tureaza mai usor si merge mai bine.

                Comment


                • #23
                  Deci consum scazut egal cu zero da? sau nesesizabil, ca sa fiu mai finut.

                  Se tureaza o laie mai usor, placebo (asa mi-am spus si eu, ca mere mai fain...).
                  Dupa teste de laborator, au dovedit ca efectul poate fi chiar invers, o scadere de 1-2% a puterii. Pur marketing cu aditivii minune.


                  Uite test simplu si la obiect.
                  Asa ca mai terminati cu acetonele si aditivii pacii (oricum injectoarele le cureti pe banc, un injector cleaner e caca-pisi).

                  Comment


                  • #24
                    Cred c-ar fi trebuit sa discutam din punct de vedere chimic...eu unu sunt afon la chimie ))

                    LE: Cu un search pe Goagal, am descoperit ca motociclistii cunosc de mult timp genul asta de mixtura. Exista si niste grafice pe acolo. Care vreti sa vedeti go for it.
                    Atentie: E vorba de acetona 99% care este destul de greu de procurat.
                    Last edited by darksid3; 20 May 2010, 15:53.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #25
                      aline, segmentai tu pe dracu motorul de 1300 la 30000km. hai sa fim seriosi, de pe la 90000 incepeai sa te gandesti la revizii capitale. eu am mers cu dacia 1300 pe diluant, gazolina, benzen, toluen, kerosen. evident, toate amestecat cu benzina. in afara de avans care batea ca masina de cusut, consumul n-a scazut, doar la kerosen si toluen/benzen tragea ceva mai bine. dar teava de esapament era alba, nu mai era neagra. motorul a apucat 90000km si nu dadea ulei pe teava, nu batea linia, absolut nimic. tavi stie masina, poa' sa confirme sau sa infirme ce-am zis.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Aia a fost masina buna, dar ai avut tu grija si de aia ))) (adica forja vreau sa zic).

                        Eu zic sa terminati cu acetona asta. Bagati benzina buna (puneti un filtru minune, adica un filtru original curat) si drum bun.
                        Eu am facut proba cu aditiv minune care se punea un flacon la 40 litri, l-am pus la 20 litri si nici o reactie pozitiva.

                        Comment


                        • #27
                          si chiuloasa cum era? ciur de malai?
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            daca te referi la coaja mea din '70 si ceva, aia alinia majoritatea daciilor "neumblate" in motor la vremea ei; pun pariu ca n-avea chiulasa nimic, esapamanetul era alb de la depuneri. n-am mers numai cu benzina amestecata, dar ocazional, mai faceam "cocktailuri"; in rest, teava gri/neagra, ulei schimbat din 2000 in 2000 de km, benzol de 98, avansul facut cu stroboscopul, masurat unghiul dwell, bujii schimbate la 10000km...in aia n-a umblat oricine si oricum. ma doare sufletu' cand ma gandesc c-am dat-o la remat; imi venea s-o iau inapoi cand au sarit "ulii" pe ea dupa ce-au vzut "rombul" de renault stantat pe aripa interioara fata...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Da la "coaja" ma refeream. Un amic a bagat pe vreme aia cerosen in rezervor, procentul de amestecare era peste 50/50 in favoarea acestuia, iar dupa un drum blana cam de 200km a trebuit sa schimbe chiuloasa ca se cam gaurise :P. Te inteleg perfect la partea cu parerea de rau. Al meu batran nu vrea sa o dea pe a lui la remat ca e "e foarte buna masina mea, cine mai are planetare glenter, set borgo si cutie cu romb".
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google