Cum Utilizati AC-ul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Încercați la început să deți aerul în jos, cu AC pornit, ventilatorul pe 4 și geamul deschis puțin. Aerul rece va împinge afară pe geam aerul cald și se va răci mai repede, apoi puneți cum vă place.

    Comment


    • #17
      Doar pe parbriz, viteza a 2-a, maxim la rece. Indicat pe recirculare, daca e prea mare caldura, cu comutare pe aerisire dupa un timp, ca se umezeste aerul din habitaclu.

      Comment


      • #18
        Nu suport caldura, deci treapta 3, maxim la rece. Direct in moaca, din ambele directii. Nu am racit nicioadat din cauza asta.

        Comment


        • #19
          Mie imi place cel mai mult sa ii dau sus. Asa, la viteza 2, ca ma racoresc mai repede...
          Prietenii stiu de ce.
          sigpic42.453.149

          Comment


          • #20
            Viteza 2-3 la inceput apoi 1, bord + picioare, maxim pe rece. Cateodata cand nu e asa cald il tin pe parbriz + picioare.
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • #21
              marxule, daca mergi doar pe recirculare si consumi oxigenul din cabina, zi-mi si mie care gaz produs de respiratie provoaca dureri de cap inainte de a da "black-out". codoiul, cumva?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                ar trebui sa aiba o butelie de oxigen cu el, daca tot face economie de aer proaspat. Un adevarat ecologist.
                Mie mi se usuca si mucii in nas daca dau pe recirculare...ihh
                sigpic42.453.149

                Comment


                • #23
                  Aeratoarele din bord dar nu direct spre mine si treapta 1 sau 2 ventilator

                  Comment


                  • #24
                    Intodeauna il tin orientat catre parbriz (numai catre parbriz) si parasolarele rabatate. In felul asta aerul nu bate spre mine si n-am nici o treaba. Acum cand afara sunt pana in 30 de grade merg cu el pe "aer de afara", dar cand sunt 45 de grade, daca nu il tii pe recirculare ii scade mult de tot eficienta. Treapta folosita... depinde de situatie, simt pe pielea mea de care treapta este nevoie.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #25
                      Eu dau aeratoarele din bord in sus, pe treapta 2 de viteza. Se racoreste tavanul mai repede, mai ales cand sta la soare dogoreste.

                      Comment


                      • #26
                        Daca masina a stat in soare si e cuptor in interior, se deschid toate geamurile (cam un sfert), se dirijeaza aerul tot la picioare, se pune ventilatorul pe treapta a IV-a, se da drumul la AC si se asteapta max 2 min (bineinteles... motorul sa fie pornit!)... o sa aveti o surpriza placuta cand va urcati in masina (cine are cateva cunostinte de fizica, stie ce ce spun)!!!... A... mai e o chestie, recircularea aerului NU e recomandata a se folosi permament sau aproape permanent! Folositi recircularea NUMAI cand constatati ca intra in habitaclu noxe de afara (de fapt asta este si scopul pentru care a fost creata optiunea asta), dupa ce a disparut sursa de noxe, treceti maneta de recirculare pe aer de afara! Nu e obligatoriu, ci numai daca tineti la sanatatea si integritatea voastra... In alte situatii, AC-ul se foloseste in mod moderat, nu se exagereaza cu el pentru ca este periculos pentru sanatate, dirijat astfel incat sa nu simti jetul de aer, dar asta depinde de fiecare...

                        Comment


                        • #27
                          Ce bine ar fi fost daca loganurile astea aveau clima.

                          Comment


                          • #28
                            eu nu prea il suport si in general il tin la picioare pe treapta 2 si geamul putin deschis...asta la masina de servici ca la a mea e infundata instalatia!

                            Comment


                            • #29
                              Eu merg cu aeroterma pe bord si picioare, treapta a 2-a, 90% din timp.
                              Se pare, zic unii, ca pornirea AC-ului este bine sa se faca la o turatie a motorului cat mai apropiata de cea de relanti. Adica nu pornesti AC-ul cand ai 4.000rpm, spre exemplu. Cica risti sa bulesti compresorul. Calci intai ambreiajul, pornesti AC-ul, ridici ambreiajul - asta zicea un taximetrist. O fi adevarat?

                              Comment


                              • #30
                                Eu am observat ca nu imi porneste daca sunt la viteza mare + turat motorul. Trebuie sa reduc mult din viteza si dupaia porneste. Si mie mi-a spus un nene meserias la AC-uri auto ca la logan nu face bine sa il tot pornesti si opresti ca poti buli agregatul. Mi-a recomandat folosirea treptelor de racire pentru a obtine temperatura vruta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google