Încercați la început să deți aerul în jos, cu AC pornit, ventilatorul pe 4 și geamul deschis puțin. Aerul rece va împinge afară pe geam aerul cald și se va răci mai repede, apoi puneți cum vă place.
Cum Utilizati AC-ul
Collapse
X
-
marxule, daca mergi doar pe recirculare si consumi oxigenul din cabina, zi-mi si mie care gaz produs de respiratie provoaca dureri de cap inainte de a da "black-out". codoiul, cumva?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Intodeauna il tin orientat catre parbriz (numai catre parbriz) si parasolarele rabatate. In felul asta aerul nu bate spre mine si n-am nici o treaba. Acum cand afara sunt pana in 30 de grade merg cu el pe "aer de afara", dar cand sunt 45 de grade, daca nu il tii pe recirculare ii scade mult de tot eficienta. Treapta folosita... depinde de situatie, simt pe pielea mea de care treapta este nevoie.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Daca masina a stat in soare si e cuptor in interior, se deschid toate geamurile (cam un sfert), se dirijeaza aerul tot la picioare, se pune ventilatorul pe treapta a IV-a, se da drumul la AC si se asteapta max 2 min (bineinteles... motorul sa fie pornit!)... o sa aveti o surpriza placuta cand va urcati in masina (cine are cateva cunostinte de fizica, stie ce ce spun)!!!... A... mai e o chestie, recircularea aerului NU e recomandata a se folosi permament sau aproape permanent! Folositi recircularea NUMAI cand constatati ca intra in habitaclu noxe de afara (de fapt asta este si scopul pentru care a fost creata optiunea asta), dupa ce a disparut sursa de noxe, treceti maneta de recirculare pe aer de afara! Nu e obligatoriu, ci numai daca tineti la sanatatea si integritatea voastra... In alte situatii, AC-ul se foloseste in mod moderat, nu se exagereaza cu el pentru ca este periculos pentru sanatate, dirijat astfel incat sa nu simti jetul de aer, dar asta depinde de fiecare...
Comment
-
Eu merg cu aeroterma pe bord si picioare, treapta a 2-a, 90% din timp.
Se pare, zic unii, ca pornirea AC-ului este bine sa se faca la o turatie a motorului cat mai apropiata de cea de relanti. Adica nu pornesti AC-ul cand ai 4.000rpm, spre exemplu. Cica risti sa bulesti compresorul. Calci intai ambreiajul, pornesti AC-ul, ridici ambreiajul - asta zicea un taximetrist. O fi adevarat?
Comment
-
Eu am observat ca nu imi porneste daca sunt la viteza mare + turat motorul. Trebuie sa reduc mult din viteza si dupaia porneste. Si mie mi-a spus un nene meserias la AC-uri auto ca la logan nu face bine sa il tot pornesti si opresti ca poti buli agregatul. Mi-a recomandat folosirea treptelor de racire pentru a obtine temperatura vruta.
Comment
Comment