Cum Utilizati AC-ul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    A incercat cineva sa combine rece cu cald daca constata ca e prea rece?
    Adica sa puna pe putintica caldura cu Ac-ul pornit?

    Comment


    • #32
      Merge si pe cald, iarna asa elimini condensul din habitaclu. Iti usuca aerul din interior.

      Comment


      • #33
        Ce faza tare: mergi cu geamul deschis si cu ac-ul pornit.

        Comment


        • #34
          Ce faza tare?... ai idee despre ce vorbesti sau te-ai trezit si tu sa te bagi in seama?

          Comment


          • #35
            cri307 Ce faza tare: mergi cu geamul deschis si cu ac-ul pornit.
            Nu inteleg ce e de ras... Daca este cald in masina si dai drumu la AC, daca lasi un geam deschis ,aerul rece va impinge caldura afara,dupa care il inchizi.
            sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

            Comment


            • #36
              Cand masina a stat in soare si totul este fierbinte, se deschis frumusel geamurile, se da drumul la AC si in cateva minute se racoreste suficient. Se inchid jamurile, se pune pe recirculare alte cateva minute, cu aerul directionat pe parbriz.
              In felul acesta se obtine cel mai bun randament.
              Pentru evitarea mirosului de umed se poate lasa comutat butonul care regleaza aerul cald / rece rasucit la jumatate, eu am constatat ca nu mai apare mirosul de umed daca il pun in pozitia asta dupa ce inchid motorul.
              sigpic

              Comment


              • #37
                cri307, lasa posibilul pejou din dotare in comparatiile cu loganul, ca ala nu-i in aceeasi clasa. gaseste un 206 care de nou, la 8000 de euro, sa aibe climatronic. ironiile ieftine tine-le pt forumul pejou.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  Cand am ridicat masina,nenea ala care mi-a prezentat-o mi-a zis sa merg cu AC pe recirculare aer.Daca nu fac asta,AC-ul va avea mai mult de lucrat,mereu trebuie sa raceasca aerul.
                  Iar iarna,penibil!Cum sa mergi cu AC pornit?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by gl_mmm View Post
                    ....
                    Se pare, zic unii, ca pornirea AC-ului este bine sa se faca la o turatie a motorului cat mai apropiata de cea de relanti. Adica nu pornesti AC-ul cand ai 4.000rpm, spre exemplu. Cica risti sa bulesti compresorul. Calci intai ambreiajul, pornesti AC-ul, ridici ambreiajul - asta zicea un taximetrist. O fi adevarat?
                    Una din cele mai mari aberatii... Pai pornirea/oprirea compresorului de AC este comandata de computerul de injectie, in functie de situatie. Tu poti sa-l pornesti din buton oricand, computerul va da comanda cand motorul este in plaja de tuarii admisa. Parca peste 4500 de ture in decupleaza automat. In plus, cuplajul nu este direct, ci este cu ambreiaj.
                    Ca idee, compresoarele de AC care sunt pe Logan sunt marca Sanden, cu cilindree variabila, care sunt pe majoritatea masinilor Renault.

                    Originally posted by CataLiNNN View Post
                    Cand am ridicat masina,nenea ala care mi-a prezentat-o mi-a zis sa merg cu AC pe recirculare aer.Daca nu fac asta,AC-ul va avea mai mult de lucrat,mereu trebuie sa raceasca aerul.
                    Iar iarna,penibil!Cum sa mergi cu AC pornit?
                    1. Daca megi pe recirculare tot timpul ai sa vezi ca o sa te ia cu ameteli si in final ajungi unde nu trebuie, asa cum au zis si colegii mai sus. Am patit-o ca am uitat aerul pe recirculare (dupa o ferma de porcine) si dupa vreo 2 ore deja simteam ca nu pot sa respir. In plus incepeau sa se abureasca si geamurile...
                    2. Iarna, nu e penibil deloc. Dai rotita la caldura, atat cat vrei, si pornesti ac-ul. Ai incercat vreodata sa vezi ca se dezaburesc imediat geamurile? Asta pentru ca orice instalatie de AC are si rol de dezumidificare a aerului.
                    Dar daca nu vrei sa-i utilizezi toate functiile, nu te obliga nimeni.

                    In plus, din ce am constat la alte masini care au climatizare automata sau manuala (dar cu tabloul electronic):
                    - cand pornesti dezaburirea, la climatizarea automata porneste si AC-ul indiferent de temperatura setata
                    - cand pornesti dezaburirea nu se mai poate actiona recircularea aerului (climatizare manuala si automata)
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • #40
                      Eu am observat la un Hyundai Accent 1.5 CRDI ca atunci cand pornesti dezaburirea porneste automat si A/C-ul.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • #41
                        danielliviu normal ca nu se merge numai pe recirculare,iar iarna,nu vad de ce trebuie deschis si AC-ul...dai drumul la caldura si atat,cel putin asa am auzit,e un consum degeaba,in plus,un moft sa zicem folosirea aerului iarna;el e facut sa raceasca,nu sa incalzeasca.

                        Comment


                        • #42
                          iarna dezaburesti geamurile mai usor cu AC-ul pornit pentru ca dezumidifica aerul din masina

                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Bine,o sa incerc,am zis doar din ce am auzit.

                            Comment


                            • #44
                              cum a zis si domnu pufos la categoria usoara mai sus, ac-ul are vaporizator si elimina condensul din masina, deci cauza principala a geamurilor aburite;

                              iarna, de la diferentele mari de temperatura intre motor un moment maxim si motor rece (temp aerurului -x) freonu sufera schimbari, precum si pierderi de atmosfere si vara e posibil sa nu mai dea randamenty

                              pt domnu pufy ... AERUL CONDITIONAT SE PORNESTE IN RELANTI, NU CU MOTORUL TURAT IN 4000 RPM
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by DeLuXe View Post
                                .......
                                ... AERUL CONDITIONAT SE PORNESTE IN RELANTI, NU CU MOTORUL TURAT IN 4000 RPM
                                Ce se intampla daca-l pornesti la 4000rpm? In cei 15 ani (de cand a venit Daewoo in Romania) de cand tot folosesc masini cu AC nu m-am sinchisit niciodata de problema asta... l-am pornit si la 800rpm si la 2500 si la 4000 rpm, l-am decuplat cand aveam nevoie de putere, l-am cuplat si la 170km/h si n-a sughitat. Daca e vre-o explicatie demna de luat in seama, sunt numai ochi si urechi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google