Probleme La Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    acum am vazut ca e benzinar..sorry my mistake

    Comment


    • #17
      Originally posted by gogutu View Post
      Da am un tub de bas care cred ca face figuri
      E clar de la ce a picat bateria. Neaparat ia una noua.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        Originally posted by gogutu View Post
        Ms pt ajutor, iar celor ce comenteza aiurea stiu ei ce sa faca .Eu am crezut ca toata lumea este inteligenta si nu mai trebuie sa pierd timpu cu prostii adica (.,:;"")pentru cei ce nu inteleg!
        Daca tu nu folosesti semnele de punctuatie inseamna ca esti inteligent?

        Comment


        • #19
          problema pornire

          ca sa nu deschid un topic nou, postez aici.

          situatia sta in felul urmator.

          la ora 22:30 opresc motorul dupa cateva ore de plimbat. la ora 2:15 (dimineata) pornesc masina ( a doua zi). i-am dat cheie, invarte, invarte, invarte timp de vreo 5 sec (ceva anormal pentru ca ea porneste imediat) dupa care sta usor subturata. adica cand e rece motorul, sta la la vreo 1100-1200 rpm. dar acum statea sub 1000 rpm. am ambalt-o putin pana pe la vreo 2000 rpm si a ajuns la turatie normala.

          tin sa precizez ca masina are 17700 km din iunie anul trecut, 75% din km sunt facuti in afara orasului si nu ascult muzica cu motorul oprit. deci eu zic ca se exclude varianta bateriei sa fie descarcata.

          astept pareri si sfaturi.

          daca nu mi se raspunde am sa fac un topic nou
          Last edited by bogdan_1984; 23 March 2009, 13:34.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Stai mai linistit. Mai da si ea cate un rateu. Dupa faza asta poti sa-i dai si o mie de chei ca porneste din prima. Mai mult decat atat puteai sa nu o accelerezi ca se tura singura. Am patit si eu o data asa ceva acum 5 luni.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #21
              Eu ma confrunt cu probleme la pornire, dar de alta natura:Pur si simplu are momente in care nu vrea sa porneasca.
              Desi bateria este in stare buna si becul martor din bord ramane aprins, totusi masina nu porneste decat dupa 10-15 incercari.
              Stie cineva care ar putea sa fie cauza? Ar putea fi de la bujii, dela injectie sau de la soft-ul calculatorului?
              Masina are in jur de 42.000 km si nu mi-a facut probleme pana acum

              Comment


              • #22
                Curata senzorul de turatie de pe cutia de viteze.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #23
                  Curatare sau inlocuire senzor turatie?

                  Stimati utilizatori si mai ales moderatori si super moderatori!!!

                  Am deschis un thread referitor la problemele de pornire, insa acesta a fost inchis ....

                  Totusi revin cu aceasta problema deoarece am identificat doua sfaturi contradictorii pe acest forum:
                  - Pentru rezolvarea problemelor de pornire, unii utilizatori recomanda curatarea senzorului de turatie (care ar fi montat sub filtrul de aer?), iar altii afirma ca acest senzor nu poate fi curatat ci doar inlocuit.

                  Stie cineva care este solutia? (Senzorul se curata sau doar se inlocuieste????)

                  PS: Pt. Domnul super moderator care a inchis thread-ul lansat de subsemnatul: La o citire mai atenta se putea observa ca thread-ul recomandat nu are legatura cu problema ridicata de subsemnatul...

                  Comment


                  • #24
                    Si a mea are aceiasi buba.
                    Are 47.000 si cateodata nu porneste la prima cheie ( si la rece face treaba asta dar si dupa ce sa mers cu ea mai mult de 100 de km si a fost oprita pentru 10-20 de minute )
                    Singura data cand am mai avut probleme cu ea sa nu porneasca a fost atunci cand a fost lasata langa un zid si a plouat cam 2-3 zile la rand ("mocaneasca").
                    Bateria ar fi buna ( inca e "verde" ) iar bujiile sunt schimabte de curand tot cu unele cu 2 electrozi de renault,insa cand am schimbat bujiile am observat una putin afumata ( cea de la pistonul 2 asta in cazul in care eu am numarat de la stanga spre dreapra stand in fata motorului ).
                    Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

                    Comment


                    • #25
                      @LoganAmbition: Senzorul de turatie se gaseste pe volanta si se poate curata, iar motorasul pas cu pas, de sub capacul filtrului de aer, in corpul clapeta trebuie schimbat daca de la el e problema.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        Loganul meu pornea greu, dupa 5 -10 incercari. Am desfacut senzorul de la volanta, l-am curatat cu un spray degresant si apoi l-am sters cu o carpa aspra si gata functioneaza ca nou.

                        Comment


                        • #27
                          am si eu o problema de acest fel!...dimineata nu imi porneste la prima cheie ci de la a doua!...sa procedez si eu la fel?

                          Comment


                          • #28
                            Da, cel putin elimini o cauza.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google