If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
In momentul in care vreau sa pornesc masina dimineata pana in ora 10 am unele probleme adica da sa moara bateria,dar nu este de la baterie pt ca daca incerc dupa ce apornit odata s-o mai pornesc face la fel si nu stiu ce are,iar daca ma duc la 4-5 zile si opornesc dupa ora 12 porneste la sfert
Ce sfaturi imi dati??
OffTopic!
Unu la mana... foloseste semnele de punctuatie.
Doi la mana... NUMAI PROPOZITIILE SI FRAZELE INCEP CU LITERE MARI NU SI CUVINTELE DIN INTERIORUL PROPOZITIE SAU FRAZEI!!!
OnTopic
Trei la mana... acumulatorul tau e pe duca, cat mai curand trebuie sa-l schimbi. Nu te mai apuca iarna viitoare.
Clar e de la baterie. Iti face probleme numai cand e rece, cand se mai incalzeste merge. Ori o schimbi acum ori o incarci si o mai tii cateva saptamani.
Nu e vorba de pornit dupa o anumita ora. Daca porneste motorul dimineata, acumulatorul este automat incarcat de catre alternator si o pornire dupa o ora doua va fi normala. Din pacate, asta e semn de acumulator uzat.
In Momentul In Care Vreau Sa Pornesc Masina Dimineata Pana In Ora 10 Am Unele Probleme Adica Da Sa Moara Bateria Dar Nu Este De La Baterie Pt Ca Daca Incerc Dupa Ce A Pornit O Data S-o Mai Pornesc Face La Fel Si Nu Stiu Ce Are Iar Daca Ma Duc La 4-5 Zile Si O Pornesc Dupa Ora 12 Porneste La Sfert
Ce Sfaturi Imi Dati??
Eu pentru bateria de pe D1310 am adoptat o solutie practica:am in permanenta conectat la baterie un milivoltmetru care consuma foarte putin dar imi mentine bateria "in priza" atunci cand nu folosesc masina pentru o saptamana sau ceva mai mult.Este montat in bord,este special facut pentru asta,pacat ca acum nu se mai fabrica.
Loganul are un LED in mijlocul bordului (cel care se stinge cand a recunoscut cheia de contact) care palpaie permanent, cat timp contactul nu este pus. Se exclude varianta asta.
@Gogutu - eu zic sa mergi la un centru de comercializare acumulatori auto, si sa-ti testeze starea bateriei, densitate, etc, poate mai pot salva ceva. Oricum nu ai specificat de cand ai masina, si implicit acumulatorul. Ai instalatia de sunet de pe masina modificata: amplificator, tub bas ? Obisnuiesti sa uiti farurile aprinse?
ori bateria e pe duca ori dupa ce pui contactul si se sting luminile din bord mai lasa contactu inca 7-8 secunde si p`orma porneste`o ...poate nu se incalzesc bujiile asa rapid
Ms pt ajutor, iar celor ce comenteza aiurea stiu ei ce sa faca .Eu am crezut ca toata lumea este inteligenta si nu mai trebuie sa pierd timpu cu prostii adica (.,:;"")pentru cei ce nu inteleg!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment