Consumul Loganului la relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consumul Loganului la relanti

    Azi de plictiseala, in traficul foarte frumos din Bucuresti, am resetat CB-ul, consumul mediu dinainte fiind de 9.2 (motor 1.6). Stiam ca voi avea un consum mediu imens, insa din 18 l/100 km la inceput, s-a redus la 11.5%. Intrebarea este urmatoarea, cand aveam consumul la 11.8% si am stationat la semafor, consumul creste, si logic, vine intrebarea fireasca, cat consuma Loganul (motorul de 1.6) la relanti? Dupa cum spune CB-ul, acesta ar fi clar, peste 11.8%, ceea ce mi se pare aberant. Aveti idee cumva?
    Logan Ambition 1.6 8V

  • #2
    Dupa cum spui tu 11L la suta de km la ralanti e aberant. Nu ai cum sa consumi "la suta de km" cand tu stai pe loc, problema e urmatoarea: CB-ul calculeaza consumul in functie de momentul 0(zero) al pornirii motorului si distanta parcursa pana la un moment dat (cand citesti consumul). Oricum, consumul la ralanti e undeva inte 0.7-1L/ora.

    Comment


    • #3
      @SP!KE: la gaz tot 1l sa fie ?
      sigpic

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sp!ke View Post
        Dupa cum spui tu 11L la suta de km la ralanti e aberant. Nu ai cum sa consumi "la suta de km" cand tu stai pe loc, problema e urmatoarea: CB-ul calculeaza consumul in functie de momentul 0(zero) al pornirii motorului si distanta parcursa pana la un moment dat (cand citesti consumul). Oricum, consumul la ralanti e undeva inte 0.7-1L/ora.
        Sincer Sp!ke, nu am inteles nimic din ce ai spus tu, fara nici o suparare.....si tot nu inteleg de ce consumul creste la relanti, si de ce scade in timpul mersului constant, pentru ca practic tot la turatie oarecum constanta esti si atunci. Mi se parea normal ca (virgula) consumul mediu sa nu se modifice atat timp cat stai la relanti, practic stationezi cu motorul pornit. Si inca o chestie, daca vezi semaforul la 150-200 m ca este rosu, cum este mai sanatos si pt consum si pt masina, sa scoti din viteza si sa o lasi sa curga pana la semaforul respectiv, sau sa o lasi in viteza si sa o scoti dupa de-abia dupa ce ai ajuns la semafor?
        Logan Ambition 1.6 8V

        Comment


        • #5
          E posibil sa fie ceva mai sus. Nu stiu sigur, dar daca luam in calcul capacitatea calorica a gazului vis a vis de benzina sau motorina, acesta e posibil sa fie ceva mai mare (consumul).

          Comment


          • #6
            adevarul e ca asta micu golanelu consuma in oras ca mult 9-10 al meu de 1.4

            Comment


            • #7
              Originally posted by blanarucristi View Post
              Sincer Sp!ke, nu am inteles nimic din ce ai spus tu, fara nici o suparare.....si tot nu inteleg de ce consumul creste la relanti, si de ce scade in timpul mersului constant, pentru ca practic tot la turatie oarecum constanta esti si atunci. Mi se parea normal ca (virgula) consumul mediu sa nu se modifice atat timp cat stai la relanti, practic stationezi cu motorul pornit. Si inca o chestie, daca vezi semaforul la 150-200 m ca este rosu, cum este mai sanatos si pt consum si pt masina, sa scoti din viteza si sa o lasi sa curga pana la semaforul respectiv, sau sa o lasi in viteza si sa o scoti dupa de-abia dupa ce ai ajuns la semafor?
              Nu e complicat. Sa presupunem ca tu parcurgi distanta de 100 km cu o viteza medie de 60km/h in conditii ideale (fara reduceri de viteza, fara opriri), conditii in care tu scoti un consum de 6L la 100km parcursi in 60min. Daca in aceeasi perioada de timp (60') parcurgi o distanta de 15km, consumul tau va fi o medie intre consumul ideal, consumul instantaneu si consumul calculat pe distanta respectiva. E greu sa determini un consum in conditiile in care stai 10-15 min la un semafor. Oricum... e irelevant, nu e un consum real. Daca faci consumul plin-plin ai sa vezi ca e ceva mai jos decat cel de pe CB.

              Comment


              • #8
                Consumul la ralanti e de 0,7 litri/ora fara AC pornit, la motorul de 1,4 MPI.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  am fost nevoit sa stau ceva mai mult de o ora pe loc cu motorul pornit ... consumul dupa o ora arata 0.8 L ... !!!

                  spun asta pentru ca resetasem inainte si ... pe calculator la litri consumati de la ultima resetare imi arata 0.8 L ... deobicei aici se modifica dupa ce alimentam !!!

                  cat tine de consum ... 18 20 L este normal sa arate asa ... atata timp cat calculatorul de bord face media litri de carburant pe km parcursi .. e normal ca acel consum sa fie enorm ... pentru ca , km sunt 0 in cazul asta !

                  iarna asta am lasato sa se incalzeasca de mai multe ori .. dupa resetare ... si calculatorul mia arata si 23 27 L ... .. care bine inteles ... dupa 5 10 km ajunegeau la 10 11 L !!!
                  LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                  LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                  LOCUL1 143.9dB (nCID)

                  Comment


                  • #10
                    Consumul ala nu e unul real. E un consum la un moment dat, in anumite conditii. E irelevant, n-are rost sa-ti bati capul cu el. Consumul real il afli dupa cateva sute de km (3-400km)

                    Comment


                    • #11
                      Corect la relanti se consuma litri la ora nu la km.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by andrei View Post
                        Consumul la ralanti e de 0,7 litri/ora fara AC pornit, la motorul de 1,4 MPI.
                        adrei de unde esti sigur ca este doar 0,7litri? ms

                        Comment


                        • #13
                          poti sa stai in cap si tot nu o sa consume mai mult de 1l/ore fara AC cu cred ca maxim 1,2 (exemplu la pasat la consumul instant cu tot cu clima pornita da 0,8l la citroen c4 la fel - sursa sigura am vazut eu nu pe auzite)

                          Comment


                          • #14
                            Pe alte tipuri de autoturisme (opel vectra,etc), consumul instantaneu indicat de CB, in momentul cand motorul trece in regim de ralanti, este afisat in litri/ora, cel afisat in litri/100km fiind in acest caz cand masina parcurge 0 km, absolut stupid.

                            Comment


                            • #15
                              corect si cei stupid nu inteleg

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google