Azi de plictiseala, in traficul foarte frumos din Bucuresti, am resetat CB-ul, consumul mediu dinainte fiind de 9.2 (motor 1.6). Stiam ca voi avea un consum mediu imens, insa din 18 l/100 km la inceput, s-a redus la 11.5%. Intrebarea este urmatoarea, cand aveam consumul la 11.8% si am stationat la semafor, consumul creste, si logic, vine intrebarea fireasca, cat consuma Loganul (motorul de 1.6) la relanti? Dupa cum spune CB-ul, acesta ar fi clar, peste 11.8%, ceea ce mi se pare aberant. Aveti idee cumva?
Consumul Loganului la relanti
Collapse
X
-
Dupa cum spui tu 11L la suta de km la ralanti e aberant. Nu ai cum sa consumi "la suta de km" cand tu stai pe loc, problema e urmatoarea: CB-ul calculeaza consumul in functie de momentul 0(zero) al pornirii motorului si distanta parcursa pana la un moment dat (cand citesti consumul). Oricum, consumul la ralanti e undeva inte 0.7-1L/ora.
-
Originally posted by Sp!ke View PostDupa cum spui tu 11L la suta de km la ralanti e aberant. Nu ai cum sa consumi "la suta de km" cand tu stai pe loc, problema e urmatoarea: CB-ul calculeaza consumul in functie de momentul 0(zero) al pornirii motorului si distanta parcursa pana la un moment dat (cand citesti consumul). Oricum, consumul la ralanti e undeva inte 0.7-1L/ora.Logan Ambition 1.6 8V
Comment
-
Originally posted by blanarucristi View PostSincer Sp!ke, nu am inteles nimic din ce ai spus tu, fara nici o suparare.....si tot nu inteleg de ce consumul creste la relanti, si de ce scade in timpul mersului constant, pentru ca practic tot la turatie oarecum constanta esti si atunci. Mi se parea normal ca (virgula) consumul mediu sa nu se modifice atat timp cat stai la relanti, practic stationezi cu motorul pornit. Si inca o chestie, daca vezi semaforul la 150-200 m ca este rosu, cum este mai sanatos si pt consum si pt masina, sa scoti din viteza si sa o lasi sa curga pana la semaforul respectiv, sau sa o lasi in viteza si sa o scoti dupa de-abia dupa ce ai ajuns la semafor?
Comment
-
Consumul la ralanti e de 0,7 litri/ora fara AC pornit, la motorul de 1,4 MPI.
Comment
-
am fost nevoit sa stau ceva mai mult de o ora pe loc cu motorul pornit ... consumul dupa o ora arata 0.8 L ... !!!
spun asta pentru ca resetasem inainte si ... pe calculator la litri consumati de la ultima resetare imi arata 0.8 L ... deobicei aici se modifica dupa ce alimentam !!!
cat tine de consum ... 18 20 L este normal sa arate asa ... atata timp cat calculatorul de bord face media litri de carburant pe km parcursi .. e normal ca acel consum sa fie enorm ... pentru ca , km sunt 0 in cazul asta !
iarna asta am lasato sa se incalzeasca de mai multe ori .. dupa resetare ... si calculatorul mia arata si 23 27 L ... .. care bine inteles ... dupa 5 10 km ajunegeau la 10 11 L !!!LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
LOCUL1 143.9dB (nCID)
Comment
-
Pe alte tipuri de autoturisme (opel vectra,etc), consumul instantaneu indicat de CB, in momentul cand motorul trece in regim de ralanti, este afisat in litri/ora, cel afisat in litri/100km fiind in acest caz cand masina parcurge 0 km, absolut stupid.
Comment
Comment