e normal daca stai la semafor sa iti creasca consumul pe calc....el afiseaza consumul pe suta de kilometri...deci pe distanata...si daca tu stai pe loc...fara sa faci un mm dar consumand carburant..nu e normal sa creaca consumul pe calc?...ia scoate matale masina din viteza cand cobori o panta...sa vezi ca deplasandu-te...si scoasa din viteza...sa vezi cum scade consumul pe calc...daca iti afisa consumul instant observai imediat...
Consumul Loganului la relanti
Collapse
X
-
Raspuns la intrebarea cu semaforul pe rosu(postul 4). Pentru consum (si nu numai) este indicat sa o lasi sa curga in viteza(fara ambreiaj calcat sa ne intelegem) si perfect ar fi daca ai face numai frana de motor pana la semafor. In frana de motor consumul este 0 (motorul functionand ca un compresor). Daca o lasi pe liber masina consuma acei 08-1,2l pe ora(sau cat sunt). Daca nu ma crede-ti intrebati-i pe andrei sau pe csebalyn(sau pe amandoi odata)Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Originally posted by blanarucristi View PostAzi de plictiseala, in traficul foarte frumos din Bucuresti, am resetat CB-ul, consumul mediu dinainte fiind de 9.2 (motor 1.6). Stiam ca voi avea un consum mediu imens, insa din 18 l/100 km la inceput, s-a redus la 11.5%. Intrebarea este urmatoarea, cand aveam consumul la 11.8% si am stationat la semafor, consumul creste, si logic, vine intrebarea fireasca, cat consuma Loganul (motorul de 1.6) la relanti? Dupa cum spune CB-ul, acesta ar fi clar, peste 11.8%, ceea ce mi se pare aberant. Aveti idee cumva?
Sa luam un traseu in Bucuresti, din Colentina in Drumul Sarii.
Lungime 3 km.Int. Colentina- Soseaua Fundeni Bucur Obor
Durata 20 min .
Viteza medie fara opriri: 40 km pe ora.
Rotunjim consumurile pentru usurinta calculelor:
cnosum inmers o.3l 10l/100
consum stationare 15.5 min 0,2l la 0.75l/h
consum total 3 km o.5l rezulta consum de 17l/100!
Daca distanta ar fi fost mai scurta era si mai mare...
Bineinteles ca vsunt si accelerari si franari, dar pentru simplitate...
Comment
-
Aici cred ca e vorba de orice Logan.
Sa zic si de Loganul dCi cat consuma la ralanti:
0.4-0.5 litri/ora fara AC
0.6 litri/ora cu AC
Si vreau sa confirm si eu ce a zis Rocri, a zis bine.
Comment
-
Originally posted by blanarucristi View PostAzi de plictiseala, in traficul foarte frumos din Bucuresti, am resetat CB-ul, consumul mediu dinainte fiind de 9.2 (motor 1.6). Stiam ca voi avea un consum mediu imens, insa din 18 l/100 km la inceput, s-a redus la 11.5%. Intrebarea este urmatoarea, cand aveam consumul la 11.8% si am stationat la semafor, consumul creste, si logic, vine intrebarea fireasca, cat consuma Loganul (motorul de 1.6) la relanti? Dupa cum spune CB-ul, acesta ar fi clar, peste 11.8%, ceea ce mi se pare aberant. Aveti idee cumva?turbo makes torque and torque makes fun
LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5
Comment
-
E foarte simplu. Motorul consuma energie pentru a transforma miscarea liniara in miscare circulara. In momentul in care mergi in frana de motor, motorul nu mai are nevoie de energie pentru ca energia respectiva vine de la miscarea rotilor, si in cazul asta procesul se inverseaza, miscarea circulara devine liniara.
Comment
-
La motoarele cu injectie, alimentarea cu combustibil, aer, scanteie..etc.. e realizata de ECU. Asta face ca in momentul in care clapeta de aer e inchisa si turatie mare (la vale), taie complet alimentarea cu benzina, pana la o anumita valoare a turatiei.
Comment
-
Originally posted by andrei View PostLa motoarele cu injectie, alimentarea cu combustibil, aer, scanteie..etc.. e realizata de ECU. Asta face ca in momentul in care clapeta de aer e inchisa si turatie mare (la vale), taie complet alimentarea cu benzina, pana la o anumita valoare a turatiei.
Comment
-
Se poate vedea resetand CB-ul inainte de coborare si sa vezi ce consum ai dupa.
Comment
Comment