Consumul Loganului la relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    e normal daca stai la semafor sa iti creasca consumul pe calc....el afiseaza consumul pe suta de kilometri...deci pe distanata...si daca tu stai pe loc...fara sa faci un mm dar consumand carburant..nu e normal sa creaca consumul pe calc?...ia scoate matale masina din viteza cand cobori o panta...sa vezi ca deplasandu-te...si scoasa din viteza...sa vezi cum scade consumul pe calc...daca iti afisa consumul instant observai imediat...

    Comment


    • #17
      Raspuns la intrebarea cu semaforul pe rosu(postul 4). Pentru consum (si nu numai) este indicat sa o lasi sa curga in viteza(fara ambreiaj calcat sa ne intelegem) si perfect ar fi daca ai face numai frana de motor pana la semafor. In frana de motor consumul este 0 (motorul functionand ca un compresor). Daca o lasi pe liber masina consuma acei 08-1,2l pe ora(sau cat sunt). Daca nu ma crede-ti intrebati-i pe andrei sau pe csebalyn(sau pe amandoi odata)
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #18
        Originally posted by blanarucristi View Post
        Azi de plictiseala, in traficul foarte frumos din Bucuresti, am resetat CB-ul, consumul mediu dinainte fiind de 9.2 (motor 1.6). Stiam ca voi avea un consum mediu imens, insa din 18 l/100 km la inceput, s-a redus la 11.5%. Intrebarea este urmatoarea, cand aveam consumul la 11.8% si am stationat la semafor, consumul creste, si logic, vine intrebarea fireasca, cat consuma Loganul (motorul de 1.6) la relanti? Dupa cum spune CB-ul, acesta ar fi clar, peste 11.8%, ceea ce mi se pare aberant. Aveti idee cumva?
        E normal.
        Sa luam un traseu in Bucuresti, din Colentina in Drumul Sarii.
        Lungime 3 km.Int. Colentina- Soseaua Fundeni Bucur Obor
        Durata 20 min .
        Viteza medie fara opriri: 40 km pe ora.
        Rotunjim consumurile pentru usurinta calculelor:
        cnosum inmers o.3l 10l/100
        consum stationare 15.5 min 0,2l la 0.75l/h
        consum total 3 km o.5l rezulta consum de 17l/100!
        Daca distanta ar fi fost mai scurta era si mai mare...
        Bineinteles ca vsunt si accelerari si franari, dar pentru simplitate...

        Comment


        • #19
          Aici cred ca e vorba de orice Logan.
          Sa zic si de Loganul dCi cat consuma la ralanti:
          0.4-0.5 litri/ora fara AC
          0.6 litri/ora cu AC

          Si vreau sa confirm si eu ce a zis Rocri, a zis bine.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            Originally posted by blanarucristi View Post
            Azi de plictiseala, in traficul foarte frumos din Bucuresti, am resetat CB-ul, consumul mediu dinainte fiind de 9.2 (motor 1.6). Stiam ca voi avea un consum mediu imens, insa din 18 l/100 km la inceput, s-a redus la 11.5%. Intrebarea este urmatoarea, cand aveam consumul la 11.8% si am stationat la semafor, consumul creste, si logic, vine intrebarea fireasca, cat consuma Loganul (motorul de 1.6) la relanti? Dupa cum spune CB-ul, acesta ar fi clar, peste 11.8%, ceea ce mi se pare aberant. Aveti idee cumva?
            daca ai CB potzi sa resetezi litri consumati de la ultima alimentare. si apoi pornesti masina vezi si tu la cat timp apare 100 grame.. la mine la 1.5 in 20 min 100 grame de motorina
            turbo makes torque and torque makes fun

            LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

            Comment


            • #21
              aha..rocri..deci e adevarata chestia asta..ma certam cu un prieten.."mecanic de meserie"..eu sustineam parerea ta...dar el zice ca la coborare cel mai mic consum il obtii pe liber...dar de fapt era logic..

              Comment


              • #22


                Daca are careva rabdare, poate sa imi explice si mie cum este consum 0 in deturare, sau frana de motor, pls? Motorul cum merge? Nu mai primeste benzina? Explozie fara amestec aer-benzina?

                Merci frumos !!

                sigpic

                Comment


                • #23
                  E foarte simplu. Motorul consuma energie pentru a transforma miscarea liniara in miscare circulara. In momentul in care mergi in frana de motor, motorul nu mai are nevoie de energie pentru ca energia respectiva vine de la miscarea rotilor, si in cazul asta procesul se inverseaza, miscarea circulara devine liniara.

                  Comment


                  • #24
                    La motoarele cu injectie, alimentarea cu combustibil, aer, scanteie..etc.. e realizata de ECU. Asta face ca in momentul in care clapeta de aer e inchisa si turatie mare (la vale), taie complet alimentarea cu benzina, pana la o anumita valoare a turatiei.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by andrei View Post
                      La motoarele cu injectie, alimentarea cu combustibil, aer, scanteie..etc.. e realizata de ECU. Asta face ca in momentul in care clapeta de aer e inchisa si turatie mare (la vale), taie complet alimentarea cu benzina, pana la o anumita valoare a turatiei.
                      asta s-ar fi vazut imediat daca onor dracia n-ar fi scos CI, de care ziceti toti ca n-are importanta.

                      Comment


                      • #26
                        Se poate vedea resetand CB-ul inainte de coborare si sa vezi ce consum ai dupa.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #27
                          Asta in cazul in care 4 oameni cu varste intre 30 si 49 de ani (nu stiu andrei care este "incognito") cu pregatiri diferite nu sunt crezuti pe cuvant.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #28
                            imi plac explicatiile. eu sunt omu caruia ii place sa i se explice ce se intampla de fapt intr-o anumita situatie. si ca sa fac putin haz, asta inseamna ca iarna consumam ceva mai putina benzina?
                            If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                            Comment


                            • #29
                              In nici un caz.
                              1 Mergi cu motorul rece mai mult timp
                              2 Mersul pe gheata si pe zapada solicita mai mult motorul
                              3 Pe gheata mergi in treapta mai mica decat pe uscat.
                              Si acum am vazut ca-i comentariu in gluma iar eu te-am luat in serios.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #30
                                @ andrei and @ Sp!ke Merci frumos pt raspunsurile voastre....akum m-am lamurit. Eu credeam ca acea valoare de 0 de la CI, este la vrajeala )

                                FFF tare, in cazu asta, ar trebui sa mergem numai in deturare ;))

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google