Consumul Loganului la relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    na si daca e sa intru intr`un magazin sau mama si sta maxim 2 minute .. mai bine las motoru pornit sau oprit ? cand consuma mai mult ? daca ramane pornit sau atunci cand i dau cheie ?
    Its just a car ...

    Comment


    • #32
      Motorul consuma atat timp cat este pornit (chiar si cand se afla in deceleratie, dar atunci, consumul este foarte mic si calculatorul il ignora si afiseaza valoarea 0L%). La pornire se consuma o cantitate relativ maricica. Daca stai doua minute la semafor sau in asteptare... lasa motorul pornit.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Sp!ke View Post
        Motorul consuma atat timp cat este pornit (chiar si cand se afla in deceleratie, dar atunci, consumul este foarte mic si calculatorul il ignora si afiseaza valoarea 0L%). La pornire se consuma o cantitate relativ maricica. Daca stai doua minute la semafor sau in asteptare... lasa motorul pornit.
        pai cand este in deceleratie ... parca am convenit ca nu consuma...se taie alimentarea cu benzina, adica consum zero (deceleratie adica sa iei piciorul de pe acceleratie). (la cele cu carburatie aveai consum si in deceleratie, consumul de relanti)

        daca stai 2 minute cum zicea si Sp!ke e mai bine sa lasi pornit motorul deoarece intervin mai multe in ecuatie, pe langa consumul oarecum maricel la pornire...
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • #34
          am facut un test ... legat de consum ... cu mufa OBD si DDT-ul ...

          la relanti: o valoare apropiata de 4,x mg/str (nu stiu ce inseamna mg/str, park asa scria)
          in frana de motor, deturare sau cum vreti voi: 0 mg/str (iar in caz ca "deturarea" nu este foarte puternica, mai apareau si valori gen 0.6)

          deci ceea ce spunea Andrei este perfect adevarat ... motorul consuma doar la relanti, nu si in frana de motor ...

          intrebarea mea este: ce inseamna mg/str si cum pot traduce asta in l/ora sau l/100km

          Comment


          • #35
            nu stiu exact ce vrei sa stii, insa vreau sa iti spun ca loganul diesel consuma la relanti intre 0.400-0.600 litri/ora, deci foarte putin... scrie si prin carnetul de intretinere parca ....
            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

            Comment


            • #36
              La masinile germane (de ex) in momentul in care masina se opreste (motor la ralanti) , computerul de bord transforma consumul la km in consum la ora!Cand va avea si Logan "facilitatea" asta vor fi mai putine confuzii!
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #37
                Originally posted by darksid3 View Post
                La masinile germane (de ex) in momentul in care masina se opreste (motor la ralanti) , computerul de bord transforma consumul la km in consum la ora!Cand va avea si Logan "facilitatea" asta vor fi mai putine confuzii!
                ceteste my friend, ceteste, ca scrie la carti cat consuma.... acuma nici consum instant nu are, vrei sa iti zica si cat consuma la relanti la ora? ?
                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                Comment


                • #38
                  Personal nici nu ma intereseaza cat consuma la ora asa cum nici nu ma intereseaza cate ture face pistonul pe minut la ralanti!, doar ca vazusem mai sus ceva neintelegeri cum e cu afisajul consumului la Logan!
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #39
                    Consumul la ralanti se afiseaza in DDT sau in CLIP. Nicidecum pe CB.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      deci pana la urma ce inseamna 4,x mg/str la relanti ... ? traduceri in litri pe ora?

                      Comment


                      • #41
                        de 1.6 16v ce stiti ? cat consuma pe ora ( la relanti) ?
                        Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                        Comment


                        • #42
                          intri in meniul secret, adica apesi pe butonu de la aparatu de bord(ceasuri), pui contactu si ti apasat pana incep sa se invarta acele, pe urma porneste motorul si apesi pe butonu de la aparatu de bord, cred ca de 3 ori si o sa scrie acolo. initial ce e sub 1.00l\h o sa arate -- --, asa ca o turezi oleaca. numai bine
                          zoom-zoom

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Lucianitos View Post
                            de 1.6 16v ce stiti ? cat consuma pe ora ( la relanti) ?
                            la relanti....16v meu haleste 100grame/10 min......deci 600grame/ora.....asta testat.....dupa cum urmeaza....dai pe CB....acolo unde iti arata cati litri ai consumat de la ultima alimentare,si iti arata si in sute de grame(ex.12.6 l )....si lasi motorul 20 min pe ceas si CB la litri consumati....si asa vezi cat consuma la relanti....deci in cazul meu 600grame/ora....
                            JUST ME.....30-rdd......

                            Comment


                            • #44
                              Revin cu intrebarea: nu stie nimeni in ce unitati de masura masoara DDT-ul consumul?

                              Comment


                              • #45
                                @laur_cos: Treaba aia se face pe proprie raspundere, eu nu recomand la nimeni sa faca asta.
                                Daca dupa aia o sa aveti ceasurile de bord dereglate, sa nu veniti sa-mi ziceti ca nu v-am zis...

                                @CAnnabYS: Sigur te-ai uitat bine? Alea cu mg/str sunt debitele injectoarelor, deci nu e chiar consumul la ralanti.
                                In DDT consumul se afisa in l/ora. Sau cel putin intr-o versiune mai veche.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google