Sonda de marsarier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    nu are minus la sonda! are + dupa contact! 100%.
    sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

    Comment


    • #77
      salut ! trebuie sa o schimb. am iesit din garantie si la magazin costa 160 ron ! unde gasiti voi cu 30 ron ? de schimbat o fac eu. pana la urma pot sa aduc firele in bord si sa pun un contactor. il aprind cand merg inapoi.

      Comment


      • #78
        Nu uitati sa completati inapoi uleiul scurs din cutia de viteze dupa ce a-ti schimbat sonda,se pierde ceva ulei.

        Comment


        • #79
          Originally posted by zanfir View Post
          salut ! trebuie sa o schimb. am iesit din garantie si la magazin costa 160 ron ! unde gasiti voi cu 30 ron ? de schimbat o fac eu. pana la urma pot sa aduc firele in bord si sa pun un contactor. il aprind cand merg inapoi.
          la mine in centru ,la un banal magazin de piese auto,am gasit cu 30 de lei ,daca intreb maine si mai are iti cumpar una , si ti-o trimit ,ok?
          http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

          Comment


          • #80
            Originally posted by zanfir View Post
            salut ! trebuie sa o schimb. am iesit din garantie si la magazin costa 160 ron ! unde gasiti voi cu 30 ron ? de schimbat o fac eu. pana la urma pot sa aduc firele in bord si sa pun un contactor. il aprind cand merg inapoi.
            Cauta si la alte magazine de piese auto, 32 lei am gasit la un astfel de magazin si am schimbat-o singur.

            Comment


            • #81
              nu vreau sa ma laud .Masina mea este din mai 2005.Inca merge.Oare pana cand?

              Comment


              • #82
                a mea tot din mai 2005@44.000km si am schimbat-o de 5000km.mult ulei nu curge,cred ca aproximativ 50ml.
                sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                Comment


                • #83
                  Am si eu o problema.Dar invers.Sta mereu becul de marsarier aprins.Am observat azi cand era masina pe liber,si m-am dus sa duc ceva la portbagaj si am vazut becul aprins.Si in orice treapta sta aprins.Cand schimb vitezele o data a palpait un pic,dar sta mereu aprins.Ce e de facut?...
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    Schimba sonda de marsarier.Sa nu ieie de aia ieftina cu mufa gri ca o sa tina de la 12 la amiaza.Cea originala are mufa albastra.Ai nevoie de o cheie de 24 ca sa o schimbi si de preferat sa dai drumul la uleiul din cutie inainte.Daca nu dai drumul la ulei inainte si crezi ca te misti repede la schimbarea ei,o sa pierzi doar vreo 50 ml de ulei de cutie.De preferat e sa dai drumul la ulei si sa-l bagi la loc dupa aceea daca mai e curat si nu are urme de span in el.Daca uleiul are o tenta de gri cind il scoti,schimba-l.Daca ai peste 60.000 km ....la fel.
                    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                    Comment


                    • #85
                      Mie mi se aprindea becu de marsarier 1data din 5. Daca inchideam portbagajul mai tare, isi revenea, o perioada. Am fost la ei, si mi-au zis secȘ contactorul de marsarier, 2,5 mil + manopera. Noroc ca mi-am adus aminte ca masinuca e inca in garantie, are doar 34.500 km, 2,5 ani de vechime.Asa, mi-au schimbat onor logan service. De-abia asteptau sa ma incalte, cred.

                      Comment


                      • #86
                        Am 35.000 de km si 2,2 ani.Deci e inca in garantie si la mine(sper)...
                        PS:daca o fac pe garantie,daca imi pune ala vreo sonda bulita,sau de calitate mai proasta...Ce service imi recomandati?Multumesc anticipat.
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Daca nu ai incredere in cei de la service, fa-o tu, sau du-te la nea costel, sa ti-o schimbe el. Intr-adevar, pot sa faca si asta. Da si nea costel poate sa nu bage bine mufa, iti mai rupe ceva, si te-ai scos. Daca nu mai aveai garantie ce faceai? Asa am preferat sa ma duc la ei, si daca mi se arde dupa ce iese din garantie, o sa ma duc poate tot la ei, dar cu piesa mea, sau in alta parte, in functie de costuri. Daca ne tot gandim la drobu de sare, de ce ne mai pasa de garantie?? Exista intr-adevar, si povestile negative cu garantia. Dar sa nu generalizam, totusi.

                          Comment


                          • #88
                            re

                            si eu am probleme cu sonda de marsarier cred
                            am golanu din iunie 2008
                            si asa mi se intampla si mie cand ploua imi mergea dar cand era soare nici cu slujbe nu vroia sa mearga

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by emyemanuel View Post
                              @blackufo...poți încerca dacă merge pe direct: scoți mufa, iei o sârmă și faci contact între cei 2 papuci ai mufei. Nu uita să pui contactul,că altfel nu se aprinde nici în 1000 de ani. Dacă se aprinde înseamnă că-i sonda de vină,dacă nu...D-zeu cu mila!!!
                              m-am straduit , am scos mufa ,aplicat sarma si am ajuns in faza ,, D-zeu cu mila,,, deci cred ca o sa-i trag circuit separat ,sa fac sa se aprinda mersul inapoi ,dar cand mai da caldura , sau o leg de becul de ceata sa se aprinda simultan ,deocamdata........alte idei?
                              http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                              Comment


                              • #90
                                Buna seara
                                Sunt nou pe acest subiect insa cunoscator in ceea ce se cheama electricitate. Problema acestor "sonde" care de fapt sunt niste simple contacte de confirmare a pozitiei unor elemente mecanice din cutia de viteze , este ca se uzeaza prin deteriorarea contactelor electrice din interior. Remediul este adaugarea unui releu de lumini de 30A / 12V [pentru fiabilitate] in circuitul in care functioneaza "sonda" Adica mai pe inteles "sonda" va inchide circuitul bobinei releului iar contactele releului vor inchide circuitul catre lampile de mers inapoi.
                                Sper ca am fost destul de simplu in exprimare . Sigur un electrician cu experienta poate pune in practica aceasta mica modificare.Idea este de a reduce curentul care circula prin contactele "sondei".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google