O sa radeti cum s-a rezolvat cu sonda mea de murise de tot... cum venise sezonu' cu zapada am fost sa ma distrez intr-o parcare si de la combinari de 1-R sau 2-R, adica tras frana de mana, si cat se intorcea masina bagam in marsarier cu rotile blocate pe frana intentionat ca sa intre fara probleme... dupa toate nebuniile din seara aia, cand sa parchez la bloc nu-mi venea a crede ca am lumina in spate)). Si acum merge, de saptamana trecuta merge ceas, foarte tare, probabil ca vroia forje si pe marsarier si s-a suparat sonda pe mine.
Sonda de marsarier
Collapse
X
-
-
Salut, vad ca este o problema comuna, si la mine contactorul cand merge cand nu, cand am fost la revizie cu masina la autocobalcescu a zis mecanicu ca merge, dupa mai multe incercari, dar cand ajung casa face figuri, si oricum am inteles ca are un pret cam marisor la ei, ceva de genu 250 lei piesa + manopera, ce ma sfatuiti, sa umblu la contacte in spate si la cutie, sau sa cumpar alt contactor din cauza duratei scurte di viata ? masina are 4 aniLast edited by Cristi_Xp; 29 March 2011, 15:59.
Comment
-
asta-i tot ? de vanzare, sincer.......... ma asteptam la ceva mai multe informatii, cam intre 40-60 de lei se vinde si pe net unul nou, as fi preferat un sfat care sa ma scuteasca de inlocuire, care pare sa fie anevoioasa...o sa incerc cu contactele mai intai
Comment
-
)))))
pai daca e stricata omule , ce`ai vrea sa te sfatuim ?au un contactor care se duce , sau cum au unii obiceiu sa mearga pe camp o agata si o rup .
Pune un intrerupator in masina atunci ,si cand dai cu spatele apasa`l .Last edited by Cristi_Xp; 30 March 2011, 15:56.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by KYKY View PostSalut, vad ca este o problema comuna, si la mine contactorul cand merge cand nu, cand am fost la revizie cu masina la autocobalcescu a zis mecanicu ca merge, dupa mai multe incercari, dar cand ajung casa face figuri, si oricum am inteles ca are un pret cam marisor la ei, ceva de genu 250 lei piesa + manopera, ce ma sfatuiti, sa umblu la contacte in spate si la cutie, sau sa cumpar alt contactor din cauza duratei scurte di viata ? masina are 4 ani
Am schimbat-o si eu personal, si nu este mare filozofie.Trebuie sa ai nitica rabdare deoarece este nitel cam incomoda pozitia.real power..... diesel power by
Comment
-
Salutare,
Am avut si eu probleme cu sonda de marsarier. Luni am schimbat-o si vreau sa va spun ca m-a costat aprox 30 ron (cumparata acum 6-7 luni) iar manopera 35 ron la service-ul din Arad.
A durat aproximativ 12 minute din momentul in care le-am dat cheile si pana le-am luat inapoi.
Respecte
Comment
-
salutare,
pana la urma pe unde se poate completa uleiul care se pierde la schimbarea sondei? Am obs de curand ca nu mai merge becul pe marsarier si am incercat tot (am schimbat becul, am umblat la sigurante, am schimbat partea cu circuiete la stop, am sters pinii cu putin smirghel); pana la urma mi-a zis un amic ca mai poate fi sonda. Am citit pe aici pe la voi si mi-am facut o idee, dar nu am vazut pe unde se pune uleiul pierdut. Multumesc anticipat!
Comment
-
sonda m.i.
bun fasit dragii mei!
e prima postare si sper sa fi ales bine pasii a.i. sa apara la rubrica dedicata sondei de mers inapoi.sunt in asentimentul celor ce au postat despre motivul pentru care nu se aprinde becul in spate dreapta, la selectarea prin levier a treptei de mers inapoi dar, pe mine ma intereseaza sa stiu " de ce" se defecteza asa repede?am 6 ani de exploatare a loganului meu(1,5dCI,Laureate, euro 3. 65c.p.-45.000km.) si trebuie sa schimb a 3-a sonda de m.i.de mentionat ca pana la momentul actual in afara de consumabilele specificate de constructor in functie de km. parcursi, nu am mai schimbat decat contactorul de frana(la chemarea fabricii), cablul de ambreiaj(care scartia enervant) si setul de operatii de protectie anticoroziva ptr. caroserie(tot la chemarea fabricii).multumesc adminstratorilor acestui site de modul profesionist in care raspund la toate probleme postate de mebrii clubului.cu respect & consideratie, Actyphos.Last edited by actyphos; 13 May 2012, 11:47.
Comment
-
Sonda/contact/comutator mers inapoi - locatie
Salutare!
Am verificat pe aici si sper sa fie ceea ce am gasit eu. La Logan Ambiance 2004 1.4 MPI, aceasta sonda se gaseste, asa cum a spus colegul SEBA, citez: "deasupra planetarei stangi, capatul dinspre cutie, gasesti o mufa de plastic" si cu cate fire este (2 sau 3)? Masina e a tatalui, primul proprietar, nu i s-a aprins decat in primii 5000 KM, acum are 60000 si pana schimb eu distributia la a mea, merg cu a lui si ma dispera cand trebuie sa merg inapoi.
Comment
-
salutare cristi
Originally posted by crististreulea View Postscoate senzorul afara din cutie si studiaza-l, daca gasesti o metoda de a ajunge in interior sa-i vezi mecanismul si sa-l remontezi la loc, ai tot respectul meuLogan Forum consiliaza nu si repara!
[/SIGPIC]
Comment
Comment