Sonda de marsarier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O sa radeti cum s-a rezolvat cu sonda mea de murise de tot... cum venise sezonu' cu zapada am fost sa ma distrez intr-o parcare si de la combinari de 1-R sau 2-R, adica tras frana de mana, si cat se intorcea masina bagam in marsarier cu rotile blocate pe frana intentionat ca sa intre fara probleme... dupa toate nebuniile din seara aia, cand sa parchez la bloc nu-mi venea a crede ca am lumina in spate)). Si acum merge, de saptamana trecuta merge ceas, foarte tare, probabil ca vroia forje si pe marsarier si s-a suparat sonda pe mine.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • Salut, vad ca este o problema comuna, si la mine contactorul cand merge cand nu, cand am fost la revizie cu masina la autocobalcescu a zis mecanicu ca merge, dupa mai multe incercari, dar cand ajung casa face figuri, si oricum am inteles ca are un pret cam marisor la ei, ceva de genu 250 lei piesa + manopera, ce ma sfatuiti, sa umblu la contacte in spate si la cutie, sau sa cumpar alt contactor din cauza duratei scurte di viata ? masina are 4 ani
      Last edited by Cristi_Xp; 29 March 2011, 15:59.

      Comment


      • vinde un baiat pe forum aici sub 100 lei senzorul .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • asta-i tot ? de vanzare, sincer.......... ma asteptam la ceva mai multe informatii, cam intre 40-60 de lei se vinde si pe net unul nou, as fi preferat un sfat care sa ma scuteasca de inlocuire, care pare sa fie anevoioasa...o sa incerc cu contactele mai intai

          Comment


          • )))))
            pai daca e stricata omule , ce`ai vrea sa te sfatuim ?au un contactor care se duce , sau cum au unii obiceiu sa mearga pe camp o agata si o rup .
            Pune un intrerupator in masina atunci ,si cand dai cu spatele apasa`l .
            Last edited by Cristi_Xp; 30 March 2011, 15:56.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • scoate senzorul afara din cutie si studiaza-l, daca gasesti o metoda de a ajunge in interior sa-i vezi mecanismul si sa-l remontezi la loc, ai tot respectul meu
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • Originally posted by KYKY View Post
                Salut, vad ca este o problema comuna, si la mine contactorul cand merge cand nu, cand am fost la revizie cu masina la autocobalcescu a zis mecanicu ca merge, dupa mai multe incercari, dar cand ajung casa face figuri, si oricum am inteles ca are un pret cam marisor la ei, ceva de genu 250 lei piesa + manopera, ce ma sfatuiti, sa umblu la contacte in spate si la cutie, sau sa cumpar alt contactor din cauza duratei scurte di viata ? masina are 4 ani
                Senzorul / sonda costa 60 lei de origine, si 45 lei cea turceasca (parca).

                Am schimbat-o si eu personal, si nu este mare filozofie.Trebuie sa ai nitica rabdare deoarece este nitel cam incomoda pozitia.
                real power..... diesel power by

                Comment


                • multumesc si de sfaturi si de misto-uri , m-am bagat un pic sub masina si am umblat la mufa, momentan merge........daca mai face figuri o schimb si gata, toate bune

                  Comment


                  • Salutare,

                    Am avut si eu probleme cu sonda de marsarier. Luni am schimbat-o si vreau sa va spun ca m-a costat aprox 30 ron (cumparata acum 6-7 luni) iar manopera 35 ron la service-ul din Arad.
                    A durat aproximativ 12 minute din momentul in care le-am dat cheile si pana le-am luat inapoi.

                    Respecte

                    Comment


                    • salutare,
                      pana la urma pe unde se poate completa uleiul care se pierde la schimbarea sondei? Am obs de curand ca nu mai merge becul pe marsarier si am incercat tot (am schimbat becul, am umblat la sigurante, am schimbat partea cu circuiete la stop, am sters pinii cu putin smirghel); pana la urma mi-a zis un amic ca mai poate fi sonda. Am citit pe aici pe la voi si mi-am facut o idee, dar nu am vazut pe unde se pune uleiul pierdut. Multumesc anticipat!

                      Comment


                      • sonda m.i.

                        bun fasit dragii mei!
                        e prima postare si sper sa fi ales bine pasii a.i. sa apara la rubrica dedicata sondei de mers inapoi.sunt in asentimentul celor ce au postat despre motivul pentru care nu se aprinde becul in spate dreapta, la selectarea prin levier a treptei de mers inapoi dar, pe mine ma intereseaza sa stiu " de ce" se defecteza asa repede?am 6 ani de exploatare a loganului meu(1,5dCI,Laureate, euro 3. 65c.p.-45.000km.) si trebuie sa schimb a 3-a sonda de m.i.de mentionat ca pana la momentul actual in afara de consumabilele specificate de constructor in functie de km. parcursi, nu am mai schimbat decat contactorul de frana(la chemarea fabricii), cablul de ambreiaj(care scartia enervant) si setul de operatii de protectie anticoroziva ptr. caroserie(tot la chemarea fabricii).multumesc adminstratorilor acestui site de modul profesionist in care raspund la toate probleme postate de mebrii clubului.cu respect & consideratie, Actyphos.
                        Last edited by actyphos; 13 May 2012, 11:47.

                        Comment


                        • Sonda/contact/comutator mers inapoi - locatie

                          Salutare!
                          Am verificat pe aici si sper sa fie ceea ce am gasit eu. La Logan Ambiance 2004 1.4 MPI, aceasta sonda se gaseste, asa cum a spus colegul SEBA, citez: "deasupra planetarei stangi, capatul dinspre cutie, gasesti o mufa de plastic" si cu cate fire este (2 sau 3)? Masina e a tatalui, primul proprietar, nu i s-a aprins decat in primii 5000 KM, acum are 60000 si pana schimb eu distributia la a mea, merg cu a lui si ma dispera cand trebuie sa merg inapoi.

                          Comment


                          • salutare cristi

                            Originally posted by crististreulea View Post
                            scoate senzorul afara din cutie si studiaza-l, daca gasesti o metoda de a ajunge in interior sa-i vezi mecanismul si sa-l remontezi la loc, ai tot respectul meu
                            am reusit eu sa desfac sonda sa ii vad principiul de functionare,am vorbit cu tine la telefon,urmeaza sa iti trimit pozele o sa ramai uimit de ce principiu de rahat are ))
                            Logan Forum consiliaza nu si repara!
                            [/SIGPIC]

                            Comment


                            • Pai pune si aici pozele !!!

                              Comment


                              • Trebuie sa dai roata stanga fata jos ca si ai acces la aceasta sonda. Inainte de a te apuca de treaba ar trebui sa sti ca vei pierde putin ...


                                Uitati aici,a postat Cristi Streulea deja detaliile date de mine,o seara buna va doresc !
                                Logan Forum consiliaza nu si repara!
                                [/SIGPIC]

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google