nu are minus la sonda! are + dupa contact! 100%.
Sonda de marsarier
Collapse
X
-
Originally posted by zanfir View Postsalut ! trebuie sa o schimb. am iesit din garantie si la magazin costa 160 ron ! unde gasiti voi cu 30 ron ? de schimbat o fac eu. pana la urma pot sa aduc firele in bord si sa pun un contactor. il aprind cand merg inapoi.
Comment
-
Originally posted by zanfir View Postsalut ! trebuie sa o schimb. am iesit din garantie si la magazin costa 160 ron ! unde gasiti voi cu 30 ron ? de schimbat o fac eu. pana la urma pot sa aduc firele in bord si sa pun un contactor. il aprind cand merg inapoi.
Comment
-
Am si eu o problema.Dar invers.Sta mereu becul de marsarier aprins.Am observat azi cand era masina pe liber,si m-am dus sa duc ceva la portbagaj si am vazut becul aprins.Si in orice treapta sta aprins.Cand schimb vitezele o data a palpait un pic,dar sta mereu aprins.Ce e de facut?...sigpic
Comment
-
Schimba sonda de marsarier.Sa nu ieie de aia ieftina cu mufa gri ca o sa tina de la 12 la amiaza.Cea originala are mufa albastra.Ai nevoie de o cheie de 24 ca sa o schimbi si de preferat sa dai drumul la uleiul din cutie inainte.Daca nu dai drumul la ulei inainte si crezi ca te misti repede la schimbarea ei,o sa pierzi doar vreo 50 ml de ulei de cutie.De preferat e sa dai drumul la ulei si sa-l bagi la loc dupa aceea daca mai e curat si nu are urme de span in el.Daca uleiul are o tenta de gri cind il scoti,schimba-l.Daca ai peste 60.000 km ....la fel.Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300
Comment
-
Mie mi se aprindea becu de marsarier 1data din 5. Daca inchideam portbagajul mai tare, isi revenea, o perioada. Am fost la ei, si mi-au zis secȘ contactorul de marsarier, 2,5 mil + manopera. Noroc ca mi-am adus aminte ca masinuca e inca in garantie, are doar 34.500 km, 2,5 ani de vechime.Asa, mi-au schimbat onor logan service. De-abia asteptau sa ma incalte, cred.
Comment
-
Daca nu ai incredere in cei de la service, fa-o tu, sau du-te la nea costel, sa ti-o schimbe el. Intr-adevar, pot sa faca si asta. Da si nea costel poate sa nu bage bine mufa, iti mai rupe ceva, si te-ai scos. Daca nu mai aveai garantie ce faceai? Asa am preferat sa ma duc la ei, si daca mi se arde dupa ce iese din garantie, o sa ma duc poate tot la ei, dar cu piesa mea, sau in alta parte, in functie de costuri. Daca ne tot gandim la drobu de sare, de ce ne mai pasa de garantie?? Exista intr-adevar, si povestile negative cu garantia. Dar sa nu generalizam, totusi.
Comment
-
Originally posted by emyemanuel View Post@blackufo...poți încerca dacă merge pe direct: scoți mufa, iei o sârmă și faci contact între cei 2 papuci ai mufei. Nu uita să pui contactul,că altfel nu se aprinde nici în 1000 de ani. Dacă se aprinde înseamnă că-i sonda de vină,dacă nu...D-zeu cu mila!!!
Comment
-
Buna seara
Sunt nou pe acest subiect insa cunoscator in ceea ce se cheama electricitate. Problema acestor "sonde" care de fapt sunt niste simple contacte de confirmare a pozitiei unor elemente mecanice din cutia de viteze , este ca se uzeaza prin deteriorarea contactelor electrice din interior. Remediul este adaugarea unui releu de lumini de 30A / 12V [pentru fiabilitate] in circuitul in care functioneaza "sonda" Adica mai pe inteles "sonda" va inchide circuitul bobinei releului iar contactele releului vor inchide circuitul catre lampile de mers inapoi.
Sper ca am fost destul de simplu in exprimare . Sigur un electrician cu experienta poate pune in practica aceasta mica modificare.Idea este de a reduce curentul care circula prin contactele "sondei".
Comment
Comment