Nelamurire Remapare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nelamurire Remapare

    Buna seara, am rasfoit celelalte threduri cu si despre remapari si nu am vazut ceea ce ma interesa. [sau poate era si trebuie sa-mi maresc dioptriile]

    Am un ph2 16v, 105cp, in oras mananca in jur de 11...11,5 [schimb la 3000rpm].
    Doresc sa-mi fac o remapare nu neaparat pentru cuplu si viteza ci si pentru consumul care din cate am citit el scade ...

    Nelamurirea mea este daca fac aceasta remapare si in loc de 105cp o sa am 115-116 o sa am probleme pe la itp sau p la rar sau cu politia? In cartea masinii scrie ca am 105 cp, viteza max este de 183km/h (eu am dat 185 cu ea) si alte detalii despre masina... cei de la itp/rar/politie au cum sa verifice si sa vada ca eu nu mai am calutii din fabrica si am mai crescut altii care i-am adaugat?

    Am aproape 9000km cu masina, am revizia la zi (chiar le fac mai devreme de timp/km), este indicat sa fac aceasta remapare acum sau sa mai astept?

    Va multumesc f mult si daca exista intr-un thred raspunsul la nelemuririle mele...un link si ma duc sa ma "cultiv".
    http://www.facebook.com/groups/posesoriLogan/


  • #2
    Nimeni nu va sti ca ai sau nu remapare nu se poate depista la revizii sau ITP, si in privinta consumului va creste cu aprox 1l/100Km cauta pe forum ca sunt zeci de theaduri in care se discuta despre problema asta
    HD-87-DLR

    Comment


    • #3
      Din cate am citit pe forum,in conditiile in care nu ii dai peste 3000 rpm,consumul ar trebuii sa scada.Nu spun asta din proprie experienta.
      Iar cei la ITP nu pot stii daca tu ai facut chiptuning sau nu.Bafta.

      Comment


      • #4
        @ raul ma bagi in boala...nu ma speria

        ms pt raspunsuri, mai astept cateva
        http://www.facebook.com/groups/posesoriLogan/

        Comment


        • #5
          E oarecum adevarat ca la mers frumos scade putin consumul dar pt asta trebuie sa adopti un alt mod de condus daca vrei consum scazut ,nu sa faci resoftare
          Last edited by raul_87; 5 July 2010, 20:50.
          HD-87-DLR

          Comment


          • #6
            Incearca sa schimbi pe la 2000-2500 rpm si ai sa vezi consum redus cu siguranta dar uneori e bine sa o mai alergi din cand in cand.

            Comment


            • #7
              nu ma pricep eu foarte mult la masini dar dak o schimbi asa jos inseamna ca o tii subturata...si 16v e un motor destul de mare zic eu..merita un 3000 constant...

              iar eu vreau sa-mi pastrez stilul de condus si daca se poate sa scada consumul e chiar foarte ok, doresc si un cuplu mai mare, k e destul de scazut mi se pare mie la treptele superioare...ca viteza..185 pt un logan e ok...dak vroiam mai mult imi luam bmw..
              http://www.facebook.com/groups/posesoriLogan/

              Comment


              • #8
                Pai atunci nu te mai inteleg, vrei si putere, viteza si consum scazut ceea ce nu prea se poate. Cand ai optat pentru un astfel de motor nu stiai de la inceput ca papa ceva mai mult decat clasicele 1.4 si 1.6 mpi? Nu pot sa zic decat sa schimbi tot in jur de 3000 si sa te obisnuiesti ca esta e consumul masinii

                Comment


                • #9
                  nunu nu...sa recapitulam...

                  intrebarea mea era: cu ajutorul unei remapari la un motor 16v pe care-l schimb de cand l-am luat la 3000rpm ma poate ajuta cu micsorarea consumului (ca vine micsorarea consumului cu un numar de cai in plus si cu un cuplu mai mare cu atat mai bine) ... ceea ce face motorul in momentul de fata pana in trapta a 3-a e foarte ok pt mine... ca o se simta altfel cand o s-o bag pe a 4-a o sa fie de 1000 de ori mai bine

                  sunt constient ca daca o sa fac remaparea si " o sa ma dau" la ea... e clar ca o sa pape mai mult ca inainte ca are de ce..

                  vad ca esti din bucuresti, presupun ca stii daca te prinde 7:30 sau 18:00 pe la eroilor spre academie .... mergi bara la bara cateva zeci d minute, incep sa scada liniutzele la benzina si totodata mai omori si ambreiaju... asa cel putin cu banii economisiti pe benzina sa imi permit un nou ambreiaj pe la..60k (calcul pe minut)
                  http://www.facebook.com/groups/posesoriLogan/

                  Comment


                  • #10
                    Sincer cum a zis colegu mai sus schimba vitezele pana in 2500 rpm si scade si consumul si din cand in cand mai dai cate o forja ca nu face rau ci din contra
                    HD-87-DLR

                    Comment


                    • #11
                      Nu stiu este alegerea ta, eu unu' as lasa motorul asa cum este el stock

                      Comment


                      • #12
                        consumul va fi dupa stitlul de condus

                        Comment


                        • #13
                          multumesc, mai astept cateva pareri de la cineva care are deja facut o asemenea modificare..
                          http://www.facebook.com/groups/posesoriLogan/

                          Comment


                          • #14
                            Poate gasesti niste raspunsuri aici http://www.loganclub.ro/forum/remapa...57.html?t=3857

                            Comment


                            • #15
                              @maha90 fa-ti remaparea aia, de fapt tu cauti pe cineva care sa-ti spuna ca remaparea este cel mai adevarat vis care se poate indeplini unui posesor de logan (mai ales tie)!
                              Daca aia ce au remapare au spus ca scade consumul si fuge ca matza fugarita de caine atunci ce mai astepti? Inca mai ai dubii? Mai asteapta vreo cateva luni de zile si o sa descoperi ca de fapt remaparea prelungeste viata motorului, sigur cineva de pe forum o sa constate asta, succes!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google