Cu loganul pe serpentine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    daca stii reclama cuAI DAI DAI DAI DAI!
    Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

    Comment


    • #17
      Si nu te lasa furat de peisaje tine ochi la drum , asat ca sa mai deviem de la discutiile astea complicate )

      Comment


      • #18
        În nici un caz nu rulezi cu mașina fără să fie cuplată într-o treaptă de viteză că pericolul e mult mai mare decât economia făcută. Mai ales la munte trebuie să ai tot timpul turație și cuplu motor suficient, chiar și la coborâre, că trebuie să controlezi mașina cât mai bine. Nu doar cu frâna frânezi ci și cu motorul! Eu conduc de 20 de ani( cu permis, cam de 30 stiu să conduc) și NICIODATĂ nu am condus mașina fără să fie băgată în viteză la coborâre pe munte, pur și simplu controlezi mașina mult mai greu și nu ai siguranță, merge ca sania la vale.

        Comment


        • #19
          tds- Pe langa toate sfaturile pe care ti le-au dat colegii, foarte bune dealtfel imi permit sa iti dau si eu unul foarte important: daca vrei sa admiri peisajul, baga-te in parcare, n-o face din mers. Sunt zone unde depasirea e interzisa, iar altii poate se grabesc, daca totusi mergi mai incet un pic si ai adunat in spatele tau 7-8 masini, fa cumva sa ii ajuti sa depaseasca.
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • #20
            Daca ai benzinar si urci pe serpentine, tureaz-o tata, dai turatie ca moare saracia de motor mai ales daca ai si A/C-ul pornit, la coborare baga a 2-a sau a 3-a (te orientezi tu sa simti motorul cum franeaza) si o mai apesi usor pe frana cand e cazul, succes si concediu placut! Cu Loganul ai grija la vale ca la deal nu ai ce sa patesti...

            Comment


            • #21
              Belea cu masina pe sosele indoite!Daca nu-ti place sa sofezi si te grabesti ,esti mancat.Inveti ce e rabdarea si frumusetea de a sofa sigur si frumos,curgator,nu sportiv.Mai ales daca e si o sosea mai uda.Calm,frumos,fara ambitii prostesti.
              Ca dificultate,pe serpentine e ca si cum ai conduce in oras printre masini conduse de blonde!Daca nu te fura peisajul si nu vrei sa le arati la toate ce gene de Schumacher zac in tine,totul e minunat!
              La cate sfaturi ai aici,sa stii ca fiecare sfat are in spate cel putin douazeci de cazuri de nerespectari ale lor,chiar de cei care posteaza!

              Comment


              • #22
                pai omul din greseli invata. experienta inseamna o suma de nereusite; daca insisti sa repeti aceeasi greseala, atunci inseamna ca ceva la cutia cu ganduri nu functioneaza cum trebuie
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  O spuneam autoironic,am o experienta de ma sperii!!

                  Comment


                  • #24
                    ...si eu
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      pe linga tot ce s-a spus aici un singur lucru mai am de adaugat:fii foarte atent la "baietasii"cu masini tari care sint foarte grabiti si depasesc in curbe ,in virf de panta,sau pe linia continua ;s-ar putea sa te trezesti cu unul de-asta in fata ,cind ti-e lumea mai draga

                      Comment


                      • #26
                        Foooooarte bună precizarea!!!!!
                        Nu contează doar cum conduci tu ci trebuie să fi foarte atent și la cum conduc ceilalți.
                        Conducerea preventivă este esențială și îți poate salva viața!
                        Tot timpul trebuie să fi atent la ce fac ceilalți și mai mult să încerci să îți dai seama ce gândesc, ce vor să facă.
                        Felicitări pentru Cipo pentru această precizare!

                        Comment


                        • #27
                          hai ca ai auzit atatea sfaturi ,aia sa faci,aia nu, ca nu prea mai ai tupeu sa plci la drum,nu???omule daca esti sofer,te adaptezi al drum,doar nu o sa circuli cu 100 in curba ac de par si asa mai departe,o sa vezi la fata locului,o mie de sfaturi nu fac cat experienta personala,daca o sa fii prudent is stii sa manuiesti schimbatorul de viteze,o sa iti dai seama singur ce ai de facut

                          Comment


                          • #28
                            important de tot este CIRCULATIA MAINILOR PE VOLAN! evita incrucisarile sau invartirea volanului prin bagarea palmei in interior!
                            Ai urmatoru clip care explica mai mult decat bine cum se tine mana pe volan!

                            La masinile cu injectie electronica nu faci nici o economie daca o scoti la punctu mort la vale, ba chiar mai mult daca e in tr4 sau 5 (trepte care le alegi dupa cum ti-e nevoie pt a avea frana de motor) iti taie injectia - consum 0 de combustibil! Pentru urcari - dependent de cum e rampa de agresiva folosesti ori treptele 2 sau 3 ori treptele 3 sau 4 - cu specificatia ca turatia motorului sa fie de la 3500 in sus (la 3500 ai cuplu motor maxim - uzura minima) ce trece peste 3500 de ture deja se precipita cu o crestere in putere
                            In curbe sa ai grija la pietris - nisip sau mai stiu eu ce mizerii sunt pe carosabil fiindca iti poate fura botu si ajungi in alte parti unde nu iti doresti sa fii!

                            Comment


                            • #29
                              Eventual mai uită-te și la ce am postal la secțiunea Diesel-85 CP- Fiabilitate în special la grafice.

                              Comment


                              • #30
                                Si ai grija cu acceleratia daca o ai remapata...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google