Daca ai masina poti urca si asa:
Eu am fost pe TF acum 2 saptamani dar nu am vazut pe nimeni care sa conduca ca nebunul. Toti mergeau f. incet maxim tr2, chiar devenea enervant la un momentdat pt. ca scadea turatia spre 1500 in tr2 iar pt. tr1 daca schimbam ar fi fost motorul prea turat.
Trebuie avut grija in curba si la masinile mari, care au gabarit marit si iau curba "muscand" putin si din partea ta. Iar daca ai un TIR in spate ai mare atentie ca el merge constant de obicei, nu-l deruta cu accelerari/franari bruste desi ca sofer prof. ar trebui sa stie ca pastrarea distantei e importanta.
De asemenea trebuie avut grija la rabe, camioane, tractoare mai vechi, unele au probleme cu franarea si in inconstienta lor circula doar cu frana de motor. La mine in oras au fost vreo 3cazuri de masini mari care au ramas fara frane.
Peisajul trebuie admirat din parcare, mai acum vreo cateva zile o solenza a "zburat" pe TF intr-o rapa din cauza neatentiei.
Eu am fost pe TF acum 2 saptamani dar nu am vazut pe nimeni care sa conduca ca nebunul. Toti mergeau f. incet maxim tr2, chiar devenea enervant la un momentdat pt. ca scadea turatia spre 1500 in tr2 iar pt. tr1 daca schimbam ar fi fost motorul prea turat.
Trebuie avut grija in curba si la masinile mari, care au gabarit marit si iau curba "muscand" putin si din partea ta. Iar daca ai un TIR in spate ai mare atentie ca el merge constant de obicei, nu-l deruta cu accelerari/franari bruste desi ca sofer prof. ar trebui sa stie ca pastrarea distantei e importanta.
De asemenea trebuie avut grija la rabe, camioane, tractoare mai vechi, unele au probleme cu franarea si in inconstienta lor circula doar cu frana de motor. La mine in oras au fost vreo 3cazuri de masini mari care au ramas fara frane.
Peisajul trebuie admirat din parcare, mai acum vreo cateva zile o solenza a "zburat" pe TF intr-o rapa din cauza neatentiei.
Comment