70 cp vs. 85cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 70 cp vs. 85cp

    Pana la urma care este diferenta intre un logan de 70 cp si unul de 85 cp ca am vazut motoarele sunt identice ..... de unde au scos surplusul de cai ? nu stiu sigur pompa de injectie nu am putut s-o vad bine ... o fi aceeasi ?
    :popa:

  • #2
    banuiesc ca te referi la motorizare pe motorina, acolo la modelul de 85 de cai, sa pus un intercooler si de aia s-a scos 85 de cai din el!
    Dar sa mai discutat pe aicea pe seama asta,si nu stiu daca nu trebuie mutat postul tau altundeva ...moderatori stiu
    sigpic

    Comment


    • #3
      <<Din punct de vedere tehnic, noul motor de 85 CP presupune o presiune de injectie mai mare (1600 de bari in rampa comuna, fata de 1400 de bari la versiunea de 70 CP), un alt modul de control al injectiei, pistoane dintr-un material mai rezistent si o electrovalva de reglare a presiunii de supraalimentare. Presiunea in turbina atinge acum 2,3 bari, cu 0,4 bari mai mult decat motorul de 70 CP. Motorul ofera puterea maxima la o turatie de 3750 rpm, iar cuplul de 200 Nm este disponibil de la 1900 rpm. >> Am citat dintr-un articol din "ams 10/2007"
      I don't drive fast...I fly low !!!

      Comment


      • #4
        K9K 792 70CP
        Turbina: 8200476891
        Injectoare: 8200676774 (inlocuieste 8200421359)
        Pompa: 8200423059
        UCE Injectie: 6001548914 (inlocuieste 6001548687)
        K9K 796 85CP
        Turbina: 7701476880
        Injectoare: 8200676774
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Sa vezi motor de 400 de cp care ajunge la 900 cp prin atasarea a 2 turbine si ceva reglaje!
          Nu e prea greu sa mai bagi 15 langa alti 70 de cai Mai ales cand esti firma cu fabrici, ingineri si o grama' de muncitori!Plus ca sunt softuri acum...nu se mai merge pe carburatoare!E cu laptop!
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #6
            Originally posted by bagheera View Post
            Pana la urma care este diferenta intre un logan de 70 cp si unul de 85 cp ca am vazut motoarele sunt identice ..... de unde au scos surplusul de cai ? nu stiu sigur pompa de injectie nu am putut s-o vad bine ... o fi aceeasi ?
            sa obtinut 85CP dintr-o presiune mai mare in turbina(si eu am modelul de 70CP si i-am marit presiunea in turbina si am acum 90CP)

            Comment


            • #7
              E si alt model de turbina pe ala de 85 CP, dar tot cu geometrie fixa.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                moseinpas si andrei, cele mai bune raspunsuri din punct de vedere tehnic...nimic de adaugat
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bagheera View Post
                  Pana la urma care este diferenta intre un logan de 70 cp si unul de 85 cp ca am vazut motoarele sunt identice ..... de unde au scos surplusul de cai ? nu stiu sigur pompa de injectie nu am putut s-o vad bine ... o fi aceeasi ?
                  nici macar modelul motorului nu e la fel pe langa celalalte ... turbina ... alea alea
                  ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                  Comment


                  • #10
                    deci primul pas ar fi schimbarea turbinei ....... injectoarelor si a pompei de injectie, apoi un soft bun si o fac de 85cp ... dupa aceea o remapare si o fac de 105 cp? Ar fi ceva sper sa fie asa de "simplu" sa nu mai fie nevoie si de altceva sa mai schimb si alte piese ...
                    :popa:

                    Comment


                    • #11
                      cutia nepoate... cutia

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by bagheera View Post
                        deci primul pas ar fi schimbarea turbinei ....... injectoarelor si a pompei de injectie, apoi un soft bun si o fac de 85cp ... dupa aceea o remapare si o fac de 105 cp? Ar fi ceva sper sa fie asa de "simplu" sa nu mai fie nevoie si de altceva sa mai schimb si alte piese ...
                        daca ar fi asa ieftina turbina aia care au puso pe modelul de 85CP si injectoarele mi-as faceo si eu maine de 85CP stock

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google