eu am experienta a 3 loganuri in familie plus am o gramada de prieteni ce detin logan si nici unul nu a avut probleme cu tabla,de fapt absolut nici o problema,acum poate unul ici colo se poate sa mai scartaie
Ce Mi S-a Intamplat !!!
Collapse
X
-
Originally posted by DaniD View PostSalut
Nu poti fi suparat pe Dacia ca ti s-a intamplat tie sa ai cateva pete de rugina dupa un an si ceva de cand l-ai cumparat. Este o masina "low cost" se intampla ca si la vopsea sa fie probleme de calitate. S-au dat peste 1.250.000 de logan, nu numai tu ai avut probleme. Nici robotii nus perfecti. Asta e. se repara.
In schimb calitatea proasta a reparatie de la reprezentanta oficiala dacia, este o problema. Cred ca daca ai fi vorbit frumos, ai fi rezolvat mai repede si mai elegant treaba.
Nu trebuie sa ii iei la raspundere pe cei din service pt. ca ti-a iesit rugina in unele locuri, nu-s ei de vina!!! Cu toate ca ai (am dat toti) dat multi bani pe masina, nu este perfecta, dar ti se ofera garantie pe ea si se rezolva problema. Garantia presupune rezolvarea problemei (reparatie) intr-un fel sau altul si nu doar schimbarea produsului!!!
Daca nu esti multumit de calitatea serviciilor oferite de service, fa reclamatii.
Eu asa gandesc.
Originally posted by Ionut View PostAproape toata lumea vorbeste discutii...
Tabla e proasta si foarte proasta la Dacia, desi furnizorul este acelasi si pentru alte marci si livreaza aceeasi tabla...
S-a cojit lacul si vopseua era neagra pe masina alba...dar nu era apret, era baza...
Si e atat de proasta masina incat s-au vandut peste 1 kk de din gama...si a iesit pe locul 3 ca fiabilitate in Germania...
Ma opresc aici, plec in concediu cu "rabla" mea de logan din 2007...House is in the house
Comment
-
oricum ,imi pare rau ca ai astfel de experiente cu loganul tau,in ceea ce priveste serviceul dacia,ai mare dreptate,eu sunt multumit de masina,dar cei ce lucreaza la service dacia sunt in marea majoritate de toate jena,eu cand am avut o problema minora cu dacia si am fost la ei sa o remedieze,se certau intre ei de fata cu mine ca nu vroia nimeni sa se apuce de munca,de atunci am renuntat la garantie si ma duc doar in service privat
Comment
-
@amitaf - si eu sunt multumit intr-o oarecare masura de masina. Prbl este modul in care au tratat rezolvarea acestei prbl. Daca se comportau cum trebuia de la bun inceput poate nu eram atat de inversunat. Oricum ,ca la o masina de un an sa se intample asta no comment. Apropo, varul meu a luat un logan 1.2 si avea doar o zi. A obs ca farurile sunt dereglate si vopseaua sarite la una din usi. S-a dus la redac , le-a expus prbl si au inceput sa urle ca este imposibil, ca a lovit-o el etc. Astia sunt de toata jena.Last edited by dominum; 30 July 2010, 16:08.House is in the house
Comment
-
Originally posted by DaniD View Post.......Este o masina "low cost" se intampla ca si la vopsea sa fie probleme de calitate.................
Motor-transmisie, vopsa (ca sa-ti ia ochii) astea tre' sa fie in toate mintile, fara rabaturi de calitate.
Adica ''pai ce vrei, e low cost'', hai las-o naiba..
Eu din ce am vazut pana acum (poate ma insel) vopsaua metalizata rezista mai bine la intemperii si toate cele.
La mine dupa 3 ani (tinuta 100% numai afara) n-am ce comenta, inafara de locurile unde a mai sarit vopsaua de la pietricele luate.
Comment
-
Octaviane...din pacate prea putin conteaza daca esti sau nu de acord cu acest lucru, prea putin conteaza daca suntem noi toti de acorzi cu acest lucru, dar este prezent. Eu as vrea sa cred ca daca vorbesc despre low cost vorbesc despre neatentie la oamenii platiti slab sau epuizati sau orice altceva si nu la materiale de proasta calitate, dar...altii au avut de ex probleme cu motorul, iar altii cu transmisia si altii altele. Poti obtine un produs low cost daca folosesti materiale low cost. Mi se pare evident acest lucru, nu?
Oricum, e super loganul la banii astia. Sunt bucuros ca am logan si ca l-am luat de nou. Cu toate probleme lui (desi pana acum nu prea am avut) nu regret.
Comment
-
La ultima afirmatie, nici nu se pune problema, masina la general vorbind (raportat la bani si concurenta) e chiar OK.
Din pacate ramane treaba aia de ''lucru facut in RO'' , unde Gica e suparat (grevele) ca nu ia salar cat de cat ok (si e adevarat) mai trage seara un rachiu si maine e cam obosit...
Si asta pt cateva sute de lei in plus (NU e mult) care actionaru nu vrea sa le dea, mai bine sa intre la bugetul lui, ca merge sigurat si asa.
Romanu pt un supliment de 300-400 lei, ar face treaba mai buna.
Dar...bani multi, s-ar reduce mult iesirile exclusiviste (serios) pe insule exotice si petreceri periculoase la actionar.
Sa nu credeti ca francezu e mai breaz decat un patron de-al nostru, aici i se permite, la el acasa nu prea, ca aia sunt uniti si sar toti la beregata.
Comment
-
Originally posted by DaniD View PostTu, dominium, pari a fi mai frustrat ca ei...eu iti ziceam sa nu fi suparat pe ei pentru probleme din fabrica. Daca citesti cu atentie am si zis ca este de depreciat comportanta lor si serviciul oferit de ei.
Asta nu inseamna ca daca ai un salariu mai mic sa te plictisesti la locul de munca si sa iti bati joc de clienti(iti dai demisia ,stai acasa si manevrezi telecomanda daca nu iti convine). Daca pentru un retus am stat 3 zile cu masina in service, inseamna ca pentru o vopsire de amploare sau chiar una totala trebuie sa imi iau concediu... E clar, din k... nu poti sa faci bici. Cred ca pana la urma o sa imi scot masina din garantie, ca oricum, m-am cam convins, garantia este un mare FAS
Apropo, ieri cand mi-am luat masina de acolo, hopa si mister inginer de calitate, a venit la mine si m-a intrebat daca acum sunt multumit de masina. I-am spus ca tocmai acum este masina facuta nu ce imi spunea el atunci ca este gata. Si l-am intrebat de ce a spus ca este gata masina atunci si mi-a raspuns ca asa era(doar ca trebuia sa o mai las inca o zi), ca nu am vazut eu si ca a existat o problema de comunicare intre mine si ei) (adica ma chemi sa imi iau masina dar nu este gata si tot eu am prbl de comunicare)
House is in the house
Comment
-
se pare ca exista o problema la masinile vopsite in culori deschise. un amic al meu are culoarea argintie si tot asa a patit cu masina, a fost de 3-4 ori cu ea la vopsit in numai 2 ani de la fabricatie.
problemele anumitor oameni care lucreaza in domeniul serviciilor este lipsa profesionalismului, acum daca este inginer se crede "sef" peste afacerea altuia si uita ca de fapt "seful" este clientul partea si mai proasta este ca seful lui il acopera singura sansa a ta este numai sa ajungi sa vorbesti cu directorul reprezentantei (cum am facut in cazul meu)
eu am fost la un service privat si am facut schimbul de 60 000km cu totul si cu totul alta filozofie de la primire pana la plecare, poate din cauza ca lucrezi cu patronul langa tine.
Comment
Comment