If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
1. Loganul PH1 este mai usor decat PH2 cu aceeasi motorizare ?
2. Loganul PH2 are aerodinamica mai buna decat PH1 , deoarece asa mi se pare cad vad designul ph2-ului ?
O zi buna.
abs-ul face vreo 20-25 de kile, nu cred ca mai mult. servo mai pune cateva kile, 5-10, doua airbaguri mai vreo 5-10 kile, inca 2 laterale mai vreo 5 kile, geamurile electrice mai aduna si alea vreo 5-10 kile, la a/c mai pui vreo 20-25 de kile...uite cum se aduna
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Pai fa si tu versiune langa versiune.
Preference de atunci 1020.Preference de acu ce are in plus in afara de abs ?Fara optionale.
Asa normal ca intre un full si ambiance de ex e mare diferenta.
primele loturi este posibil sa fi fost mai usoare.
masa proprie din talon este stabilita la omologarea de serie in conditiile prevazute de RNTR-7
"Masa proprie a vehiculului (masa vehiculului gata de drum)
- masa vehiculului carosat, gata de drum şi, în cazul unui autovehicul tractor
(cu excepţia celor din categoria M1) cu dispozitivul de remorcare dacă el este
montat de producător, sau masa şasiului ori a şasiului cu cabină, fără caroserie
şi/sau dispozitivul de remorcare, dacă fabricantul nu montează caroseria şi/sau
dispozitivul de remorcare (include masa corespunzătoare lichidelor, sculelor,
roţii de rezervă dacă este cazul, conducătorului şi, pentru autobuze şi autocare a
însoţitorului, dacă în vehicul este prevăzut un scaun pentru acesta). Masa
conducătorului şi, dacă este cazul, a însoţitorului, este considerată a fi 75 kg .
Rezervorul de carburant este considerat a fi umplut la 90% din capacitate, iar
celelalte sisteme care conţin lichide (cu excepţia celor pentru ape uzate) sunt
considerate a fi umplute la 100% din capacitatea declarată de către producător.
În cazul autovehiculelor cu 2 sau 3 roţi masa proprie nu include masa
conducătorului (75 kg)"
numai ca exista diferente fata de cea de la omologare. masa execta o poti vedea la ITP inainte sa iti faca testul de franare. la mine a fost o diferenta de aproape 50 de Kg intre Talon si masa reala de la ITP (1231 kg pe cantar si 1185 kg in talon)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment