Am 2 Nelamuriri ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am 2 Nelamuriri ?

    1. Loganul PH1 este mai usor decat PH2 cu aceeasi motorizare ?
    2. Loganul PH2 are aerodinamica mai buna decat PH1 , deoarece asa mi se pare cad vad designul ph2-ului ?
    O zi buna.
    Attached Files
    Last edited by CSH; 8 August 2010, 14:44.

  • #2
    Nu cred ca este o diferenta foarte mare intre ele inafara de design.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Nu sunt diferente intre ele.Poate la greutate,dar prea mici.
      sigpic
      !

      Comment


      • #4
        Am avut la inceput atunci cand au aparut Loganurile o brosura si la motorizarea 1.4MPI avea 965-975KG daca nu ma insel, iar acuma are 1105kg 1.4MPI.

        Comment


        • #5
          Tu ma faci sa ma uit in certificat
          sigpic
          !

          Comment


          • #6
            975 aveau alea fara servo, fara abs, fara nimic. acum au din start abs toate. dar abs-ul nu face 100 de kile
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Al meu are 1020,deci echivalentul ei in ph2 cantareste mai mult cu cat face abs-ul.
              Nu?
              Deci diferente foarte mici.
              sigpic
              !

              Comment


              • #8
                abs-ul face vreo 20-25 de kile, nu cred ca mai mult. servo mai pune cateva kile, 5-10, doua airbaguri mai vreo 5-10 kile, inca 2 laterale mai vreo 5 kile, geamurile electrice mai aduna si alea vreo 5-10 kile, la a/c mai pui vreo 20-25 de kile...uite cum se aduna
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Pai fa si tu versiune langa versiune.
                  Preference de atunci 1020.Preference de acu ce are in plus in afara de abs ?Fara optionale.
                  Asa normal ca intre un full si ambiance de ex e mare diferenta.
                  Last edited by vdmihai; 9 August 2010, 01:10.
                  sigpic
                  !

                  Comment


                  • #10
                    Intrebare de om tampit: ce-i mai greu, "cubul" de la ABS sau repartitorul de la frana fara ABS? Le-a cantarit cineva?
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #11
                      m-ati facut si pe mine curios asa ca am aruncat o privire in talon. masa proprie 1097 kg - versiune abs+, optionale AC-ul

                      Comment


                      • #12
                        Pai da si la mine in talon scrie 1097 kg si eu am laureat plus , am fata de laureat-ul PH2 geamuri electrice pe spate. Cine mai intelege ceva?

                        Comment


                        • #13
                          se pare că în primii 2 ani de fabricație erau mai ușoare.......eu am un laureate 1,6 din 2005 și are 1030 kg.

                          Comment


                          • #14
                            primele loturi este posibil sa fi fost mai usoare.
                            masa proprie din talon este stabilita la omologarea de serie in conditiile prevazute de RNTR-7
                            "Masa proprie a vehiculului (masa vehiculului gata de drum)
                            - masa vehiculului carosat, gata de drum şi, în cazul unui autovehicul tractor
                            (cu excepţia celor din categoria M1) cu dispozitivul de remorcare dacă el este
                            montat de producător, sau masa şasiului ori a şasiului cu cabină, fără caroserie
                            şi/sau dispozitivul de remorcare, dacă fabricantul nu montează caroseria şi/sau
                            dispozitivul de remorcare (include masa corespunzătoare lichidelor, sculelor,
                            roţii de rezervă dacă este cazul, conducătorului şi, pentru autobuze şi autocare a
                            însoţitorului, dacă în vehicul este prevăzut un scaun pentru acesta). Masa
                            conducătorului şi, dacă este cazul, a însoţitorului, este considerată a fi 75 kg .
                            Rezervorul de carburant este considerat a fi umplut la 90% din capacitate, iar
                            celelalte sisteme care conţin lichide (cu excepţia celor pentru ape uzate) sunt
                            considerate a fi umplute la 100% din capacitatea declarată de către producător.
                            În cazul autovehiculelor cu 2 sau 3 roţi masa proprie nu include masa
                            conducătorului (75 kg)"
                            numai ca exista diferente fata de cea de la omologare. masa execta o poti vedea la ITP inainte sa iti faca testul de franare. la mine a fost o diferenta de aproape 50 de Kg intre Talon si masa reala de la ITP (1231 kg pe cantar si 1185 kg in talon)
                            sigpic
                            Ambition 1.5 dc

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by nelutu32 View Post
                              se pare că în primii 2 ani de fabricație erau mai ușoare.......eu am un laureate 1,6 din 2005 și are 1030 kg.
                              Păi de aceea erau mai uşoare că aveau anvelope Kormoran, adică ca şi cum nu ar fi deloc anvelope.
                              Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google