am achizitionat o mare belea pe cap adica un vw passat din 99 benzina si vreau sa zic ca sunt ffffffffffff nemultumit am luat-o cu o problema fffffffff grava mai exact calculatorul este dus cind am cumparato nu mi-am dat seama dar sa trec la intrebarea pe care ma c-am framinta pe mine mi sa spus de la service ca trebuie schimbat calculatorul cu totul adica cip cheie(cu tot cu chei)si modulul imobilizator asta insemnind cu tot cu bord intr-un final vreau sa spun ca l-am cautat peste tot dar nu se gaseste pina am dat de cineva care mi-a spus ca ma poate ajuta cu un calculator asa zis ,,virgin'' ce-a ce nu prea am inteles ce inseamna asta i-mi poate spune cineva ce inseamna acest calculator? va multumesc si astept lamuriri
Salut
Collapse
X
-
Originally posted by florin079 View Postun calculator asa zis ,,virgin'' ce-a ce nu prea am inteles ce inseamna asta i-mi poate spune cineva ce inseamna acest calculator? va multumesc si astept lamuririsigpic
-
nea florin079, dupa cum zicea si domnul marx, abia inteleg ce ai scris. a trebuit sa citesc de 3 ori sa inteleg problema ta. semnele de punctuatie si cunoasterea limbii romane e obigatoriu pe aici.
cine ti-a zis ca iti trebuie un calculator "virgin", adica ECU, stia bine ce iti zice. chipul de pe cheie contine un cod VIN care se regaseste in ECU si UCH, daca astea 3 nu au acelasi cod, motorul nu porneste, e simplu.
daca iei un ECU virgin insemna ca nu are nici un cod in el si in momentul cand il montezi sus si pui contactul, se scrie automat acel cod VIN.
daca pui un ECU de la alta masina, seria VIN nu se rescrie, deci nu poti folosi doar un ECU second.
daca nu gasesti un ECU "virgin", o sa ai nevoie de un ECU, UCH si chipul din cheie toate de la aceasi masina.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
Comment