1.6 8v
Ce Motorizari Aveti ???
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Caroseria Loganului este o caciula cam mare pentru 1.2 si 1.4 atmosferice. Din punct de vedere aerodimanic, ma refer.
Problema generala este ca nu se cumpara de multe ori motorizarea adecvata soferului si conditiilor de exploatare.
Pentru naveta acasa-servici eu vad un 1.6 8v GPL de fabrica mult mai adecvat decat un 1.2 16v. GPL-ul asigura o economie superioara si in acelasi timp 1600 cmc sunt 1600 cmc.
Pentru cine circula putin nu este potrivita din capul locului investitia intr-o masina noua.
Pentru informarea domnului putin suparat, pe Octavia se monteaza chiar si 1.2, ce-i drept, putin supraalimentat
Motorizarea-i trecuta la semnaturasigpic
Comment
-
1.2 16v laureate este 8500.
1.6 8v cu gpl cat este?
Eu unul de as avea lucruri de facut cu masina m-ar interesa sa fie ieftina, ca altfel daca ne intindem la pret, nu vad de ce s-ar mai opta pt Logan.
Plus de asta diferentele dinamice intre 1.2 si 1.6 nu sunt atat de mari.
1.2 0-100 in 13.6, 0-1000 in 35.4
1.6 0-100 in 12.9, 0-1000 in 34.6.
Deci, de ce s-ar plati in plus pt 1.6?
Mai repede pun gpl pe 1.2, si tot ies mai ieftin per km.
Si tot nu reusesc sa vad de ce 1.2 nu-i potrivit, dar 1.6 este, atata timp cat performantele sunt asemanatoare. Pe cuvand de-mi dau seama de ce 1.2 e incapacitat.
Si tot nu inteleg cum de o armata de oameni care au cunostiinte atat in marketing, proiectare si dezvoltare au reusit sa scoata o "Gluma" motorizata.
Ei sa fie buba? Sau noi? Ei vad gresit? Sau poate noi, cei fara niciun pic de experienta?
Nu dau cu parul, doar pun niste intrebari ce mi se par coerente.
Comment
-
1,6 mpi nu prea mai vad ce cauta in gama ,mai ales ca a mai pierdut din performante.Intre un laureat 1,6 si unul 1,6 16 v e diferenta de aproape 500 euro.Eu daca as fi sa aleg ,as mai strange din buci pentru aia 500 euro.Sau daca chiar nu e loc de mai mult ,un 1,2 16 v care "semana" la performante cu 1,6 mpi e5 ,plus ca taxele si consumul sunt o tara mai mici.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Coerent mi se pare sa mergi sa conduci 1.2 16v cu GPL sa vezi cum se mai misca, in special cum este afectata curba de cuplu care se muta cam cu 500 rpm mai sus, deja fiind sus.
Motorizarii 1.2 16v ii lipseste elasticitatea care asigura un condus comod si un nivel sonor interior decent. Motorul trebuie turat zdravan, la fel ca 1.4. Pe GPL nu iti vei pune o instalatie scumpa care sa si menajeze anumite componente mecanice. Discutia va deraia rau de tot daca incepem cu genul asta de argumente.
Motorul 1.4 8v a fost discontinuat din motive economice care tin de normele de poluare, 1.2 16v existand de multi ani in portofoliul Renault. Nu are nici o legatura cu marketingul.
Cezare, tu locuiesti la campie, ia un 1.2 16v, pune copii si nevasta in el si mergi la Cluj, Sibiu, Bv, etc, unde orasele contin suficiente dealuri si vezi cum n-o sa poti rula linistit in treapta 3 la 2000 rpm, pe unde un 1.6 mai si accelereaza la turatia respectiva. Cuplul jos si cmc in plus. Daca nu are turbina sa compenseze cilindreea in minus, poti tu sa spui ce doresti.
Daca doresti sa fie achizitia ieftina, din capul locului nu cumperi masina noua. Din capul locului se intelege ca bugetul este intins la limita, si m-as mira ca cineva cu 1.2 sa faca 100.000 km in 2-3 ani. Mi se pare absolut logic sa cumperi un sh cand nu circuli foarte mult si ai buget limitat. Mecanica este fiabila, oferta second hand este bogata. Se poate gasi destul de usor un exemplar bine intretinut, cu kilometraj corespunzator.
Fala masinii noi este tipic romaneasca, chiar daca o vinzi dupa 6-7-8 ani, cu o medie mai mica de 10.000 km parcursi anual.
La fel de drept este ca fiecare face cu banii sai ce vrea, ce poate si ce stie.
Personal eu nu sunt fanul masinilor noi, desi am rulaj anual mare, intre 30-40k.
Motorul 1.2 16v este energic, fasnet si econom pe caroseria lui Twingo, chiar si Clio. Pe caroseria Loganului lasa impresia unui motor cu lipsa de cuplu in zona turatiilor mici, pentru orice tasnire mai energica in oras trebuie turat mult, cu cresterea nivelului de zgomot.
In concluzie, cand n-ai de ales sau ai ales si asta-i realitatea, defilezi cu ce ai si te adaptezi la agregatul din dotare.
Eu raman la ideea ca singurul substitut pentru cmc este turbinasigpic
Comment
-
Originally posted by dr_mke View PostCaroseria Loganului este o caciula cam mare pentru 1.2 si 1.4 atmosferice. Din punct de vedere aerodimanic, ma refer.
Problema generala este ca nu se cumpara de multe ori motorizarea adecvata soferului si conditiilor de exploatare.
Pentru naveta acasa-servici eu vad un 1.6 8v GPL de fabrica mult mai adecvat decat un 1.2 16v. GPL-ul asigura o economie superioara si in acelasi timp 1600 cmc sunt 1600 cmc.
Pentru cine circula putin nu este potrivita din capul locului investitia intr-o masina noua.
Pentru informarea domnului putin suparat, pe Octavia se monteaza chiar si 1.2, ce-i drept, putin supraalimentat
Motorizarea-i trecuta la semnatura
Comment
-
In industrie exista un trend clar ca buna ziua: motoare de cilindree mica supraalimentate, pe benzina. Renault a imprumutat de la Nissan un 1.4 si l-a supraalimentat, 1.4 TCe iti spune ceva ? Un motor excelent. Pe caroseria Loganului si Sandelului am putea vedea un 1.0 16v, precum in Brazilia. Sa vezi atunci discutii.
Ar fi ideal un 1.0 turbo pentru familia Dacia.
Pana una alta, incearca sa scrii corect (cat de cat) si inteligibil.sigpic
Comment
-
1.6 8v remapat ...http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
Everything sounds better . . .
Comment
Comment