Proiect

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Proiect

    am in cap un proiect prin care sa modifica amplasarea butoanelor de deschidere a geamurilor si vreau sa stiu daca este realizabil.vreau sa desfiintez zona butoanelor cu comenzile de geamuri ,dezaburire luneta ,blocare usi si avarie din consola centrala.

    pe o fata de portiera stanga-fata de logan ph1 sa pun un maner de deschidere usa de vw passat/golf4,5/skoda ocativa u tot cu comenzile de deschidere geamuri(pentru a avea comanda dubla)
    pe fiecare usa sa montez in dreptul manerelui de deschidere usa buton pentru deschidere a geamului(dreptungiulare...modelul care sunt pentru geamurile din fata)
    butoanele de avarie ,de blocare usi si de dezaburire sa le mut putin mai jos pe consola.

    credeti ca este posibil?
    PS:o sa incerc o simulare pe calculator

  • #2
    de ce sa nu mearga ...e mult de munca dar daca iti doresti se poate face ...ce zici cu manerul stanga e buna ideea si pentru restul usilor poti folosi butoane pentru usile din spate la vw golf/ocatavia ca sunt usor de potrivit in fetele de usi ...doar decupezi ...ideal ar fi sa faci rost de panou cu tot cu ceva fire macar de 5-10 cm ...sa ai de unde sa te legi la butoate cu tot ce ai nevoie ...
    spor la munca si asteptam poze
    "when I grow up,sigpic I want to be a VDE"

    Comment


    • #3
      multumesc de raspuns.deocamdata intampin 2 probleme : prima ar fi ca inca nu am permis deci nu pot sa modific masina pentru ca merg parintii mei cu easi a 2a ar fi ca nu dispun de monetar.oricum prima chestie pe care o am in minte e sa fac modificarea asta.cred ca gasesc pe la dezmembrari piesele sus amintite.

      Comment


      • #4
        Uite ce solutii au gasit Dsign si Sandu pentru repozitionarea butoanelor de pe panoul central
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • #5
          Urata solutie in primele 2 poze.
          sigpic
          !

          Comment


          • #6
            imi place cum s-a gandit Sandu sa amplaseze dvd-playerul dar cum a zis si vdmihai e urata pozitionarea butoanelor.cum blochez usile sau cum deschid geamul pasagerului(ca sofer)? de aceea ma gandeam la comanda dubla.

            Comment


            • #7
              pai mi se pare ca sandu a inceput un nou proiect si anume sa puna un buton pentru pasager in partea stanga. ;)

              la dsign e mai frumos, dar si la sandu imi place, mai ales dvd. bravo amandurora ;)
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #8
                La dsign e interesant asa in gen bmw
                sigpic
                !

                Comment


                • #9
                  e fain la dsign, da dar e distanta mare.trebuie sa te apleci o tara.vad ca a schimbat scaunele dar consola e cam jos.la bmw consola e inalta si poti accesa relativ usor comenzile.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #10
                    dar nu se pot folosi alte butoane? gen focus, golf? adica mai mici, mai finutze , nu butoane asa mari :|
                    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                    Comment


                    • #11
                      de la cielo panoul cu butoane de la sofer e chiar ok.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #12
                        La unele masini butoanele de geamuri sunt doar pentru curenti mici, de comanda. La Logan au contacte cu platina deoarece suporta tot curentul consumat de geamuri (comanda direct motorasul).
                        Asa ca daca mutati butoanele de geamuri si prelungiti firele aveti grija la cablul folosit si la izolarea lui pe traseu.

                        In plus, eu nu am reusit sa fac sa mearga si al doilea buton pentru geamul din dreapta. Asta datorita modului de functionare a butoanelor originale. Inca mai studiez putin problema, deoarece la Clio si Megane, butoanele pentru geamul pasagerului (comanda dubla) au cate 6 pini, iar cele pentru sofer sunt cu 5 pini.
                        Attached Files
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • #13
                          asa e.acum am studiat siu eu pedalele...pardon butoanele de pe logan .au adoptat o solutie simpla.ma gndeam daca nu se poate face un modul de comanda si sa se foloseasca niste butoane mai mici de pe alte marci.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #14
                            la ceva asemanator ma gandeam danielliviu.oare nu merge panoul de comanda de pe VW/Skoda?
                            @danielliviu:1. nu e cam incomod pentru sofer sa apese pe butoanele alea puse asa de in spate?
                            2.de la ce masina e cotiera+frana de mana?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by danielliviu View Post
                              La unele masini butoanele de geamuri sunt doar pentru curenti mici, de comanda. La Logan au contacte cu platina deoarece suporta tot curentul consumat de geamuri (comanda direct motorasul).
                              Asa ca daca mutati butoanele de geamuri si prelungiti firele aveti grija la cablul folosit si la izolarea lui pe traseu.

                              In plus, eu nu am reusit sa fac sa mearga si al doilea buton pentru geamul din dreapta. Asta datorita modului de functionare a butoanelor originale. Inca mai studiez putin problema, deoarece la Clio si Megane, butoanele pentru geamul pasagerului (comanda dubla) au cate 6 pini, iar cele pentru sofer sunt cu 5 pini.
                              Ai integrat-o frumos in plasticul gri.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google