Baie Ulei 1.6 Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baie Ulei 1.6 Benzina

    Am facut o prostie si am dus masina la mine la munca in garaj sa imi fac un schimb de ulei, si din cauza faptului ca busonul din baia de ulei, pt evacuarea lui, a fost prea strans la revizia anterioara, mecanicul a fortat si a crapat baia de ulei. Dupa ce ne-am chinuit vreo 4 ore sa dam baia jos, pana am aflat cum (se da roata dreapta jos, slabit bascula & amortizorul), am sudat baia, am bagat apa in ea, si nu mai curgea. Cand am vrut dupa sa bag ulei, am dat destul de mult pe langa, si s-a revarsat pe langa motor....etc. Acum vad ca curge ulei (raman pete pe asfalt), insa nu stiu daca e din baie, sau din cauza faptului ca inca mai curge uleiul varsat pe alaturi de mine. Totusi, are cineva o idee, cam cat ar fi o baie de ulei pt logan 1.6 benzina? Nu neaparat noua, ci la dezmembrari.....si eventuale idei pt a-mi da seama de unde curge uleiul, aveti?
    Last edited by blanarucristi; 9 September 2010, 20:59.
    Logan Ambition 1.6 8V

  • #2
    Cumpara un spray de curatat frane si da cu el pe unde ti-a curs ulei, inclusv pe jos, pe baia de ulei. Dupa ce ai curatat tot uleiul, vezi dupa aia daca mai raman urme pe asfalt, sau daca apar urme de ulei pe acolo pe unde a fost crapata.
    Eu de cate ori schimb uleiul, e imposibil sa nu curga ulei pe blocul motor si pe scut, din filtrul de ulei. Dau cu spray din asta si se curata perfect.

    L.E. Inainte de a da cu spray-ul asta, ai grija sa fie motorul rece. Daca dai cu el cand e motorul cald, se evapora la contactul cu blocul motor si nu faci nimic.
    Last edited by vitriol; 9 September 2010, 21:41.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #3
      Cand ai montat baia de ulei inapoi ai pus si o garnitura noua? Garniturile odata depresate nu se refolosesc, in multe cazuri merge si garnitura veche dar e recomandat schimbarea cu una noua.

      Comment


      • #4
        Da, asa se spune si asa este recomandat, sa se schimbe si garnitura la fiecare schimb de ulei. Eu am garnitura cu care a venit masina si am facut vreo 5 schimburi de ulei.
        Nu ca as fi eu impotriva politicii, pur si simplu nu am avut timp sa caut garnitura din aia atunci cand trebuia sa schimb uleiul. Daca am intrebat la doua magazine si am vazut ca nu au, am schimbat uleiul si am refolosit-o. Am zis ca la urmatorul schimb voi lua 5 d-alea sa fie acolo (sper sa gasesc ).
        Deci, sunt slabe sansele sa fie de la garnitura...
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #5
          Ma refeream la garnitura de la baia de ulei.

          Comment


          • #6
            In cazul asta... scuzele mele. Am inteles eu gresit. Asa este, garnitura de la baia de ulei (cea dintre baia de ulei si motor) este de "unica folosinta".
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              Am fost la service, si se pare ca este de vina garnitura baii de ulei, care trebuie schimbata, cel putin asa au spus cei de la Simpotrans. Insa deoarece azi este sambata, am facut programare pt luni dimineata. Toata distractia ma costa 230 RON....dar macar sper sa se rezolve.
              Logan Ambition 1.6 8V

              Comment


              • #8
                Azi am fost la service, am schimbat garnitura baii de ulei, nu mai curge pe acolo, insa curge pe la sudura, e vb de o fisura foarte mica, nici macar nu se vede cu ochiul liber. Am cumparat un silicon de la Bizon, pentru lipire (in care spune ca este pt asa ceva, rezista la presiuni mai mari, si la temperaturi de 300 grade). Cum este cel mai bine sa o pun, trb sa dau uleiul jos, baia, sau merge aplicat direct, dupa o degresare in prealabil? Nu-mi vine sa dau 800 ron pe o baie, iar asta ar fi cam ultima solutie, cu acest mastic....
                Logan Ambition 1.6 8V

                Comment


                • #9
                  Mare ghinion ai frate! O sa tina cu silicon, am lipit la un Bmw, avea baia de aluminiu, si a tinut. Dar cred ca trebuie sa dai iarasi baia jos, ca sa pui si pe interior si pe exterior silicon.
                  niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                  Comment


                  • #10
                    Daca o dau jos, trebuie iar reschimbata garnitura aia? Ca eu asa stiu, tocmai ce am dat 200 lei pe porcaria asta, nu merge pus doar in exterior acel silicon? Plus ca nu mai dau baia jos, se da f greu, si mi-e o sila de mor, masina de 2 lei, trebuie sa demontezi juma de masina ca sa dai o porcarie de piesa jos.....poate merge dat doar pe exterior, fara sa mai fiu nevoit sa dau baia jos, nu?
                    Logan Ambition 1.6 8V

                    Comment


                    • #11
                      Pai incearca sa o lipesti pe exterior, dupa ce cureti bine zona,si vezi daca mai curge. Daca tot mai curge...nu ai de ales, trebe sa o dai jos.
                      niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                      Comment


                      • #12
                        nu stiu de ce ai dat 200 de lei pe o garnitura,ai luat teapa,eu mi-am spart baia de ulei si una noua m-a costat 650 de lei cu tot cu garnitura si transport(facut comanda)
                        parerea mea mai bine schimbi baia si nu mai ai probleme

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by blanarucristi View Post
                          ........insa curge pe la sudura, e vb de o fisura foarte mica, nici macar nu se vede cu ochiul liber. Am cumparat un silicon de la Bizon, pentru lipire .............
                          Era de astepat...sorry.
                          Poti sa pui siliconu pacii ca tot iti va transpira.
                          Baia de ulei nu merge sudata asa ''tzaca-paca''.
                          Sunt niste etape de urmat, si daca nu mergi la un atelier specializat nu se face cum trebuie.
                          Fie iei o baie noua, fie mergi la un mester bun si ti-o face cum trebuie.
                          Am vazut bai de ulei sparte si pe 6 cm si s-a putut suda, dar trebuie niste etape facute, nu pui aluminiu pe ea si gata.
                          Mergi la un sudor priceput si ti-o face (in WIG).
                          PS: nu spun pasii ca e aiurea, sudoru daca e bun stie, daca nu...
                          Am avut de-a face cu multe bai de ulei sparte de la Politie...si crede-ma, se pot suda foarte bine.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by blanarucristi View Post
                            masina de 2 lei
                            daca erai atent nu mai era " masina de 2 lei " - trebuia sa stai langa cel care a facut isprava. Sfatul meu e sa strangi cureaua si sa iei o baie noua si nu mai ai probleme de-acu inainte ( sau dezmembrari daca gasesti una buna ;) )

                            bafta
                            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                            Comment


                            • #15
                              mosule cauta pe la dezmembrari , e imposibil sa nu gasesti una buna si la un pret convenabil , vezi ce pierderi de ulei ai in 24 de ore cate grame 5-10-15-.....100 grame daca sunt 10-20 grame sau si mai putin o picatura doua da cu un poxipol pe baie si mai completezi ca la gloabele alea vechi cu ulei pana cand faci rost de bani pentru o baie noua sau sh . sincer imi pare rau , chestia este ca si eu fac schimburi de ulei la a mea si strang baia aia de draci o ia da .......

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google