Salutari! Sun nou pe forumu asta si tin sa va felicit pe toti pt treaba buna ce o faceti aici. Intrebarea mea ar fii care este modul cel mai corect de a conduce un logan de 1,4 pentru a obtine un consum redus de combustibil si pentru a nu distruge ceva la masina, mergand subturat. Tin sa precizez ca este vorba de condus in regim de taxi urban. Un prieten imi spunea ca atunci cand schimbi vitezele la turatie redusa de fapt faci masina sa consume mai mult. Ca tu de fapt atunci cand apesi pedala ii dai aer iar benzina si-o ia singura in functie de cum ii dicteaza computerul.
Cum Conduc Corect Un Logan?
Collapse
X
-
-
eu zic asa... monteaza-ti cb cu consum instant... fa plecari line, nu abuza de frane,unfla un pic mai mult rotile (2.3-2.4 bar)si o sa ai consum frumusel.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Ce am observat la al meu, nu schimb sub 2500rpm la accelerari si astfel dupa ce schimb imi pica turatia la 2000 de unde nu dinamic, dar trage lin. Daca nu se chinuie masina, nici nu consuma prea mult. Te ajuta la consum si o resoftare de la Doc, suntem multi care putem confirma acest lucru!!!
Comment
-
Originally posted by mumus View Posteu zic asa... monteaza-ti cb cu consum instant... fa plecari line, nu abuza de frane,unfla un pic mai mult rotile (2.3-2.4 bar)si o sa ai consum frumusel.
O anvelopa incorect umflata duce la neamortizarea socurilor in pneu si transmiterea acestora diverselor articulatii mobile si nu numai...
Consumurile corecte nu sunt neaparat cele mici ci cele obtinute cu un rulaj corespunzator, cu uzuri mici ale intregului ansamblu: motor-cv-tren rulare.
Oare de ce au plantat aia abtibildurile pe usile fata-dreapta cu presiunile anvelopelor?Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
pt un consum rezonabil in oras, eu schimb intre 2000-2500, in functie de aglomeratie, cu accelerari usoare-line, si multa, multa! frana de motor; in afara localitatilor, se schimba problema: 3500-4000-4500+, in functie de "trafic", si in functie de cat de tare ma grabesc! ma declar multumit de consumul sifonierului!
Comment
-
Originally posted by 77sky View PostChiar merita sa vezi cu ceva zecimi de litru mai mic acel consum, in schimbul uzurii premature a trenurilor de rulare, inclusiv anvelope?
O anvelopa incorect umflata duce la neamortizarea socurilor in pneu si transmiterea acestora diverselor articulatii mobile si nu numai...
Consumurile corecte nu sunt neaparat cele mici ci cele obtinute cu un rulaj corespunzator, cu uzuri mici ale intregului ansamblu: motor-cv-tren rulare.
Oare de ce au plantat aia abtibildurile pe usile fata-dreapta cu presiunile anvelopelor?
gumele de iarna le tin la 2.2Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
Comment