Cum Conduc Corect Un Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Conduc Corect Un Logan?

    Salutari! Sun nou pe forumu asta si tin sa va felicit pe toti pt treaba buna ce o faceti aici. Intrebarea mea ar fii care este modul cel mai corect de a conduce un logan de 1,4 pentru a obtine un consum redus de combustibil si pentru a nu distruge ceva la masina, mergand subturat. Tin sa precizez ca este vorba de condus in regim de taxi urban. Un prieten imi spunea ca atunci cand schimbi vitezele la turatie redusa de fapt faci masina sa consume mai mult. Ca tu de fapt atunci cand apesi pedala ii dai aer iar benzina si-o ia singura in functie de cum ii dicteaza computerul.

  • #2
    Eu zic sa mergi normal fara prea mult stres.
    Nici subturat dar nici supraturat ca nu ai de ce, oricum nu se vede mai nimic.
    Personal evit acceleratiile din scurt, prefer sa demarez in lung si sa stii ca se vede la consum.

    Comment


    • #3
      Am cotrobait si uite ce-am gasit.
      O zi buna.
      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

      Comment


      • #4
        eu zic asa... monteaza-ti cb cu consum instant... fa plecari line, nu abuza de frane,unfla un pic mai mult rotile (2.3-2.4 bar)si o sa ai consum frumusel.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • #5
          E ok cu 2.3 - 2.4 ? Nu sunt prea umflate? ...ma refer la anvelopele standard 185/65/15

          Comment


          • #6
            nu are nimic daca sunt asa de umflate...e ok

            1.6 MPI 8Vsigpic

            Comment


            • #7
              Ce am observat la al meu, nu schimb sub 2500rpm la accelerari si astfel dupa ce schimb imi pica turatia la 2000 de unde nu dinamic, dar trage lin. Daca nu se chinuie masina, nici nu consuma prea mult. Te ajuta la consum si o resoftare de la Doc, suntem multi care putem confirma acest lucru!!!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Spirea Robert View Post
                nu are nimic daca sunt asa de umflate...e ok
                doar vei resimti mult mai dur toate denivelarile, in timp ti se uza anvelopa predominat pe mijloc si la o frana brusca masina se transforma in sanie: partie!!!!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mumus View Post
                  eu zic asa... monteaza-ti cb cu consum instant... fa plecari line, nu abuza de frane,unfla un pic mai mult rotile (2.3-2.4 bar)si o sa ai consum frumusel.
                  Chiar merita sa vezi cu ceva zecimi de litru mai mic acel consum, in schimbul uzurii premature a trenurilor de rulare, inclusiv anvelope?
                  O anvelopa incorect umflata duce la neamortizarea socurilor in pneu si transmiterea acestora diverselor articulatii mobile si nu numai...
                  Consumurile corecte nu sunt neaparat cele mici ci cele obtinute cu un rulaj corespunzator, cu uzuri mici ale intregului ansamblu: motor-cv-tren rulare.

                  Oare de ce au plantat aia abtibildurile pe usile fata-dreapta cu presiunile anvelopelor?
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #10
                    Eu nu fac demarari bruste , pornesc lin , si apoi incet-incet iau viteza....altii ajung la 60-70 km la ora pe o distanta de nici 100m si direct in a 4-a....ceea ce mie nu mi se pare normal, dar fireste ca parerile sunt impartite ...

                    Comment


                    • #11
                      Multumiri pentru raspunsuri!

                      Comment


                      • #12
                        pt un consum rezonabil in oras, eu schimb intre 2000-2500, in functie de aglomeratie, cu accelerari usoare-line, si multa, multa! frana de motor; in afara localitatilor, se schimba problema: 3500-4000-4500+, in functie de "trafic", si in functie de cat de tare ma grabesc! ma declar multumit de consumul sifonierului!
                        Last edited by ionut.c; 20 September 2010, 21:27. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by 77sky View Post
                          Chiar merita sa vezi cu ceva zecimi de litru mai mic acel consum, in schimbul uzurii premature a trenurilor de rulare, inclusiv anvelope?
                          O anvelopa incorect umflata duce la neamortizarea socurilor in pneu si transmiterea acestora diverselor articulatii mobile si nu numai...
                          Consumurile corecte nu sunt neaparat cele mici ci cele obtinute cu un rulaj corespunzator, cu uzuri mici ale intregului ansamblu: motor-cv-tren rulare.

                          Oare de ce au plantat aia abtibildurile pe usile fata-dreapta cu presiunile anvelopelor?
                          ma refeream la un 2.4 in loc de 2.2 ... etestat de mine de 4 ANI, anvelopele au o uzura uniforma, nu am schimbat nimic la masina..gen pivoti, capete de bara... si nici nu troncane nimic...
                          gumele de iarna le tin la 2.2
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google