Huruit Logan 1.4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Huruit Logan 1.4 Mpi

    Salut,
    De cateva zile masina face un huruit deranjant. La inceput facea numai la accelerare (se auzea ca si cum masina ar fi subturata) si numai cand motorul era rece. Dupa cateva zile a inceput sa faca tot timpul - la accelerare/decelerare/ liber din ce in ce mai tare si mai deranjant. Masina are 60.000 KM distributia (kit distributie, kit accesorii si pompa de apa ) si uleiul au fost schimbate la 55.500km. Nivelul uleiului, ventilatorul, rolele si cureaua de la kitul de accesorii, rulmentii si planetarele sunt ok - cel putin asa mi-au spus cei de Iony service pana acum, desi la prima receptie in service nu li s-a parut nimic ciudat si au zis ca asa mai fac masinile , si ca nu merg 2 masini la fel, dar totusi huruie farte tare
    Am lasat-o in service ca sa o porneasca la rece/cald pt ca ceva nu e in regula lucru constat si de ei azi dimineata.Mi-au spus ca s-ar putea sa huruie fie de la cureaua de distributie care ar putea fi prea intinsa fie de la pinioanele din baia de ulei. Astazi se uita la cureaua de distrubutie si imi vor spune daca e de acolo sau nu.
    Voi ce parere aveti ? sa o duc la un alt service?

  • #2
    iti face in mers, la o anumita viteza sau cand stai pe loc?

    Comment


    • #3
      Salut,

      tot timpul si cand porneste si cand accelerez, si cand decelerez si pe liber. se aude mai tare in vitezele mici deja dupa a3 a si 2500 ture mai sunt si alte zgomote, dar daca asculti atent face, k am testa-o k inginerul de la service pe trepte de viteza

      Comment


      • #4
        la mine facea doar la 60km/h un uruit puternic apoi scadea in intensitate pe masura ce acceleram.
        era de la rulment....dar daca zici ca rulmentul e ok...

        cauta o spalatorie si spune-i sa insiste sub aripa la rotile din fata. s-ar putea sa fie mizerie pe taler, sau pe acol pe undeva

        Comment


        • #5
          Daca era mizerie pe taler ar fi huruit la toate Loganurile, ar fi fost o problema generala dar nu cred sa fie asta cauza. Si eu sunt curios ce-ar putea sa fie.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #6
            khrysta29 este posibil sa faca asa din cauza la intinzatorul de la cureaua de accesorii......este posibil sa fie rulmentul uzat....eu stiu pe cineva care a patit

            Comment


            • #7
              pana la ce ture se aude zgomotul? asa patesc si eu la a mea dar numai cand o omor trag pe ea pana 6500 de ture si dupaia merg linistit,daca incep sa o accelerez de la 1500 de ture pana la 3000 de ture se aude un huruit,cum ciricaiau vechile dacii la o panta sau cand era subturata,multi mi-au zis ca e din cauza benzinei bate avansul...l-am lasat asa....sper sa nu se agraveze mai rau...

              Comment


              • #8
                n-ar avea voie sa bata avansul la astea cu injectie electronica, mai ales daca softul e ala original din fabrica. vedeti sa nu atinga scutul ce motor sau de cutia de viteze, mai ales daca vibreaza in accelerare/franare, deci cand motorul isi schimba pozitia fata de caroserie.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  pff pai si ce o fi??? sa ma duc la ei??

                  Comment


                  • #10
                    ai verificat ce-am scris in ultimul rand? daca nu elimini toate cauzele "evidente", de ce sa mergi la service? ca sa-ti stranga un surub de la scut si sa te taxeze? apoi vii si te vaiti ca ti-or luat oo caruta de bani pt un surub...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      m-am uitat nu atinge absolut nimic,e exclus faza cu scutul motor, bataia e la fel cum bate avansul,si am resoftat masina,numai am softul original...

                      Comment


                      • #12
                        cu benzol de 98-100 tot mai bate? daca nu, atunci problema se poate sa fie din soft. dar asta inseamna ca la ralanti si turatii mari sa nu mai bata, doar in accelerarile la limita subturarii, gen 1500-2500rpm in tr 4-5. dupa 3500-4000 n-ar mai trebui sa auzi tacanitul avansului.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Am si eu cred ca aceeasi problema.Un zgomot de trepidatie si la relanti dar mai ales la deccelerare.Initial am crezut ca nu e scutul prins bine,dar e prins...Si zgomotul se aude si mai tare daca cobor o vale in frana de motor e jale,se aude groaznic.
                          sigpic

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google