Ce E Aceasta Piesa Din Motor? - Furtunul supapei de aerisire C.V.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce E Aceasta Piesa Din Motor? - Furtunul supapei de aerisire C.V.

    azi, dupa o mica lectie de condus cu nevasta....bineinteles si nervii de rigoare, am ridicat capota sa verific daca totul e in regula caci n-am chef de surprize dupa ce imi moare motoru de 10 ori pe minut sau dupa ce porneste masina din prima( adica baga cheia si dintr-o miscare ii da sa porneasca fara a mai opri pe accesorii sau pe a doua treapta sa astepte sa se stinga becurile).

    nu stiu daca asta are vreo importanta, la fel ca si faptul ca masina e pe GPL, dar poate are....

    intrebarea mea e urmatoarea: in pozele de mai jos am incercuit o piesa. in a doua poza am incercat sa o pozez cat mai macro. ma intereseaza sa stiu de ce aceasta piesa este imbibata de ulei, se vede in poza culoarea si cat e iar la mana se simte ca si uleiul de pe tija sau ca lichidul de servo. am bagat mana pe acolo dar prin-prejurul piesei nu e umed sau uleios nimic. si nu picura de niciunde.....ma roade intrebarea, ce e acea piesa, acre e rolul ei si de ce are ulei pe acolo?
    Attached Files

  • #2
    si eu m-am confruntat cu aceasta problema...m-am dus la ei la reprezentanta si au constatat ca e sparta pompa la servodirectie. mi-au schimbat-o pe garantie.

    Comment


    • #3
      in poza atasata pompa de servodirectie e in partea dreapta cam in zona incercuita, iar piesa cu pricina din pozele de mai sus sunt in zona incercuita din dreapta.

      nu vad legatura dintre ele.
      am schimbat manocontactul de la servodirectie deoarece pierdeam lichid pe acolo dar acum e uscat. m-am uitat cu masina urcata pe elevator la pompa de servo si e ok....nici nu am probleme cu volanul, de genu sa rotesc greu de el. deci nu vad nici o legatura intre pompa de servo si acea piesa.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        eu zic ca ala e suportul cutiei de viteze, nu prea vad ce legatura sa fie cu pata de ulei , sigur surubul ala de fixare nu are gaura pana in interiorul cutiei . Spala cu un spray de curatat si vezi daca mai apare.
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #5
          ms eugen, prompt ca de obicei.
          din cate am vazut intr-adevar e un fel de brat, un suport, dar habar n-am de la ce poate fi.

          treaba e ca nici nu stiu daca acu 2 saptamani sau acu o luna aveam acelasi lichid acolo.

          Comment


          • #6
            Tamponul motor din partea stg (de sub baterie) este format din 3 elemente : o parte metalica care se prinde de caroserie ; un element elastic ; o parte metalica care se prinde pe cv si are 3 brate ....ceea ce ai incercuit tu acolo este partea din tamponul de motor care e prinsa pe cv
            In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
            sigpic

            Comment


            • #7
              da GMV a zis foarte bine.

              ce trebuie tu sa faci: sa identifici de unde vine uleiul. pri din motor ori din cutie.

              uite te sub masina sa vezi daca exista ulei la imbinarea dintre motor si cutie. daca picura pe acolo.
              ambreiaju trage ?

              Comment


              • #8
                am observat ca ar fi ceea ce spui tu, un element de prindere...dar ma sacaie intrebarea de unde lichidul acela acolo.

                am umblat cu mainile pe acolo mai bine de 10 min si am pipait orice piesa din apropiere. singurul lucru care nu l-am facut e ca nu am dat scutul jos. nicaieri nici un lichid de genul. m-am uitat la instalatia de antigel, dar din ea nu a scazut nimic si nici pe la imbinari nu se vede curs ceva.

                Originally posted by alessandro View Post
                ambreiaju trage ?

                cum adica? ambreiaju merge normal. totul merge normal la masina, bine, exceptand faptul ca azi cand am pornit-o la 18 tremura masina.
                Last edited by Vip3R; 28 September 2010, 21:25. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Pe undeva pe acolo e un furtun care iese din cutie si are vreo 300mm , are o supapa in capat. Cred ca e ceva legat de barbotarea uleiului din cutia de viteze . Si la mine musteste ceva pe acolo, o sa vad mai bine maine pe lumina. La tine s-ar putea sa fie doar supapa la nivelul carcasei cutiei de viteze.

                  Comment


                  • #10
                    Am gasit furtunul si in fotografia ta.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by madi View Post
                      Pe undeva pe acolo e un furtun care iese din cutie si are vreo 300mm , are o supapa in capat. Cred ca e ceva legat de barbotarea uleiului din cutia de viteze . Si la mine musteste ceva pe acolo, o sa vad mai bine maine pe lumina. La tine s-ar putea sa fie doar supapa la nivelul carcasei cutiei de viteze.
                      Mai precis, uitati aici detalii in legatura cu acel furtun: Furtunul Supapei De Aerisire Cutie De Viteze
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Vip3R View Post
                        azi, dupa o mica lectie de condus cu nevasta....bineinteles si nervii de rigoare, am ridicat capota sa verific daca totul e in regula caci n-am chef de surprize dupa ce imi moare motoru de 10 ori pe minut sau dupa ce porneste masina din prima( adica baga cheia si dintr-o miscare ii da sa porneasca fara a mai opri pe accesorii sau pe a doua treapta sa astepte sa se stinga becurile).

                        nu stiu daca asta are vreo importanta, la fel ca si faptul ca masina e pe GPL, dar poate are....

                        intrebarea mea e urmatoarea: in pozele de mai jos am incercuit o piesa. in a doua poza am incercat sa o pozez cat mai macro. ma intereseaza sa stiu de ce aceasta piesa este imbibata de ulei, se vede in poza culoarea si cat e iar la mana se simte ca si uleiul de pe tija sau ca lichidul de servo. am bagat mana pe acolo dar prin-prejurul piesei nu e umed sau uleios nimic. si nu picura de niciunde.....ma roade intrebarea, ce e acea piesa, acre e rolul ei si de ce are ulei pe acolo?
                        Mi se pare mie sau ai prea mult lichid de racire in vas?

                        Comment


                        • #13
                          lichidul de racire mi-a fost completat de catre meseriasii de la dacia service cand am fost sa schimb rulmentul.
                          cred ca e ceva competitie intre service-uri perioada asta ca tare amabili sunt, te lasa langa masini, raspund cu zambetul pe buze la orice intrebare idioata, si fac verificari la orice se poate, inclusiv la presiunea in roti.....desi eu m-am dus doar sa schimb manocontactul si rulmentul. in fine, pe langa toate operatiile mi-a bagat si antigel in vas pana la maxim desi pana atunci era chiar la jumatatea dintre minim si maxim. in poza e peste maxim ca tocmai oprisem motoru.

                          @madi e cam mare distanta dintre furtunul de care spui si piesa...sincer nu vad cum ar putea scuipa pe acolo ulei sa ajunga pana pe piesa. si nici vreun furtun nu e pe langa

                          Comment


                          • #14
                            te-ai lamurit ce pisa este aia. si cred ca si furtunul ce rost are daca nu ai ulei prelins pe nicaieri asa cum spui esti sigur ca nu au varsat ,,meseriasii" cand ti-au facut schimbul? sau nu au varsat din uleiul hidraulic al servofranei?

                            Comment


                            • #15
                              piesa m-a prins ce e...multumesc pt raspunsuri.

                              adaug doua poze. desi nu credeam intr-adevar e de la acel furtunas. ieri era cald motoru si n-am putut sa-mi bag degetele chiar peste tot. azi am dat furtunele de racire la o parte cat s-a putut si am ajuns la capatul furtunasului...se vede in pozele atasate. pe acolo e uleios si din ce se vede arunca ulei caci si izolatia firelor electrice e uleioasa pe dedesubt.

                              am tras de furtunas si iese, cam un cm dar de tot nu. l-am impins la loc cat am putut de tare....dar intrebarea, ce e acolo, si e grav ca da ulei?
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google