azi, dupa o mica lectie de condus cu nevasta....bineinteles si nervii de rigoare, am ridicat capota sa verific daca totul e in regula caci n-am chef de surprize dupa ce imi moare motoru de 10 ori pe minut sau dupa ce porneste masina din prima( adica baga cheia si dintr-o miscare ii da sa porneasca fara a mai opri pe accesorii sau pe a doua treapta sa astepte sa se stinga becurile).
nu stiu daca asta are vreo importanta, la fel ca si faptul ca masina e pe GPL, dar poate are....
intrebarea mea e urmatoarea: in pozele de mai jos am incercuit o piesa. in a doua poza am incercat sa o pozez cat mai macro. ma intereseaza sa stiu de ce aceasta piesa este imbibata de ulei, se vede in poza culoarea si cat e iar la mana se simte ca si uleiul de pe tija sau ca lichidul de servo. am bagat mana pe acolo dar prin-prejurul piesei nu e umed sau uleios nimic. si nu picura de niciunde.....ma roade intrebarea, ce e acea piesa, acre e rolul ei si de ce are ulei pe acolo?
nu stiu daca asta are vreo importanta, la fel ca si faptul ca masina e pe GPL, dar poate are....
intrebarea mea e urmatoarea: in pozele de mai jos am incercuit o piesa. in a doua poza am incercat sa o pozez cat mai macro. ma intereseaza sa stiu de ce aceasta piesa este imbibata de ulei, se vede in poza culoarea si cat e iar la mana se simte ca si uleiul de pe tija sau ca lichidul de servo. am bagat mana pe acolo dar prin-prejurul piesei nu e umed sau uleios nimic. si nu picura de niciunde.....ma roade intrebarea, ce e acea piesa, acre e rolul ei si de ce are ulei pe acolo?
Comment