If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ce E Aceasta Piesa Din Motor? - Furtunul supapei de aerisire C.V.
1.Trebuie verificata supapa daca functioneaza.
2.Poate sa fie o proasta etansare intre furtun si cutie , mai degraba asta e cauza.
probabil mergi destul de turat cu motorul si se incinge bine uleiul din cutie. Nu e ceva grav.
poate fi lichid de racire,verifica vasul de expansiune sa nu fie fisurat in fund,poate fi lichid de frana ,zici ca tia fost schimbat un rulment si or fi comprimat etrieru sa-l scoata de pe placute,ulei nu are cum sa ajunga colo
1.Trebuie verificata supapa daca functioneaza.
2.Poate sa fie o proasta etansare intre furtun si cutie , mai degraba asta e cauza.
probabil mergi destul de turat cu motorul si se incinge bine uleiul din cutie. Nu e ceva grav.
mersi de raspuns. oare cum verific supapa daca functioneaza?
cat despre mersul turat, foarte rar fac asa ceva. adica o data sau de doua ori pe luna o mai duc in 5000-5500 pe drum drept cu orice treapta de viteza. ieri intr-adevar i-am cam dat iar 5500...de atunci sa fi aparut?
Am fost la masina si am vazut cum functioneaza supapa , e o teava cu capac, care daca se roteste liber pe furtun atunci functioneaza aerisirea.
Daca orificiul in carcasa cutiei de viteze e prost finisat, garnitura de cauciuc e proasta, stutul din plastic e prost finisat ,atunci pot aparea pierderi de ulei mai mari pe acolo.
la mine daca trag de furtun, de la garnitura la metal se face o distanta cam de 1 cm.
ar fi asta o problema? sau sterg si urmaresc daca mai scuipa ulei pe acolo...daca da se poate inlocui acel furtun?
am cautat si pe nea gugalu' dar n-am gasit nimic edificator
Nu e garnitura de metal, e o garnitura de cauciuc care se mufeaza pe carcasa cutiei , la randul lui stutul se mufeaza pe garnitura de caucuic .Etansarea se face prin presare.
cam asa doar ca acea garnitura mi se pare ca e doar la suprafata, nu adancita in gaura ca si in poza ta.
ce ziceam eu e : daca trag de furtun in sus intre carcasa cutiei de viteze si garnitura acea de cauciuc se face o distanta cam de un cm...mai mult nu pot sa scot. probabil as putea trage mai tare dar nu ma risc.
are ceva daca se misca in halul asta? ca vorba aia, de aia a facut nea fabricantu furtunu ca orice ar iesi sa iasa pe la plasticul acela galben din varful furtunului nu pe la baza furtunului....asa o vad logic.
Cand am facut desenul trebuia sa fac stutul de plastic mai lung.Nu are nimic daca se misca asa , jocul acela e tehnologic iar garnitura de cauciuc e asa cum am desenat eu. Probleme apar atunci cand sunt prost finisate sau au jocuri mari , atunci apar pierderi de ulei mai mari.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment