Logan obligatoriu euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Foarte buna echipare.Sa o uzi!

    Comment


    • #17
      Daca esti incepator merge si 1.2 16v, priveste partea buna a lucrurilor, ai mai multe dotari iar acest motor consuma cel mai putin dintre benzinare.

      @madi: am ramas prost, cum un Ambiance cu tot cu bonuri Remat (evident din ce a ramas pe stoc) sa coste doar 3700 de euro NOU? Foarte tare.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #18
        Originally posted by Vod00 View Post
        Deci, cum ai dedus ca multi isi iau asemenea motoare (1,2), era coada??...

        Felicitari pentru noua achizitie, km fara probleme, dar sincer mai bine ramaneai la optiunea initiala.
        Cica, motoarele euro4 si deci implicit 1.5DCI-ul nu mai pot fabrica ptr ca nu au fost omologate. Coada nu era, dar am intrebat pe cei care ieseau de acolo. Nu ar fi problema de dotari, dar nu stiu la ce sa ma astept la motorul asta. Fiabilitate fata de diesel am pus eu prima data problema cred ca este mai scazuta(nu stiu, dar mi-a bagat cineva in cap ca "ia-ti diesel"). Initial, dupa cum am spus, am vrut diesel, m-a sunat dealerul si mi-a zis ca nu se poate da nici o masina decat cu euro5,deci cu motor 1.2 16V. O fi o gaselnita, no fi, nu stiu, sincer sper sa nu ma pestesc si sa iau teapa ca dupa sa nu fuga/traga cum facea un diesel(nu am avut nici diesel deci chiar nu stiu la ce sa ma astept).
        Iar acu trebe sa mai astept inca 2 sapt ptr livrare :| Deja m-i s-a luat.
        Cica diesel-ul cu EURO5 mi-l aducea de la anul din ianuarie sau sfarsitul anului acesta, in decembrie dar depaseste termenul de valabilitate al tichetelor rabla(mi-au fost validate)
        Last edited by littlefox; 20 October 2010, 22:16.
        Atta boy!

        Comment


        • #19
          Diesel mai fiabil ca benzina?

          Comment


          • #20
            Chestia cu omologarea e o gaselnita, renault (aici intra si dacia ) nu scoate masini la vanzare, daca nu sunt omologate conform legislatiei din tara in care urmeaza sa circule autovehicolul. E foarte posibil ca dieselul euro 5 sa nu fie inca omologat .Benzinarele de la renault sunt mult mai fiabile decat dieselul renault , aici nu te-ai pacalit.

            Comment


            • #21
              Cel putin un 1.4 MPI indiferent de stilul de mers e ca ingroapa un dci la fiabilitate, sau, de ce nu, mai multe, parerea mea. Faza la dci este ca e mai placut de condus, cuplul ala e misto rau insa te inseala. Ca sa simti ca trage 1.2-ul sa nu te sperii sa o turezi in sarcina pana la puterea maxima (scrie in carte la ce turatie este). Multi iti vor spune ca dai motorul pe ulei, ca il strici, abureli ca la Dacia 1300, multa populatie foloseste motoarele pe benzina pana la 3000 de turatii cand "cere treapta", fals, prost mod de a conduce un benzinar. Oricum, 1.2-ul are cuplu maxim pe la aproximativ 4500 de turatii, ca sa simti ca merge o sa trebuiasca sa o turezi.

              edit: sa o turezi peste 3000 rpm. dupa ce ii faci rodajul cum scrie in carte!!
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google