Tehnici De Abordare A Virajelor !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Ivan Marian View Post
    Voi il aveti pe Mareom ,,noi pe MCD..sigur il stii,,,sunt copii talentati intradevar dar aia sun de 1 la mie/milion,,,ca zmei peste tot 100%.
    Iata si curba de care vorbeam..daca ai prea mare viteza risti sa o iei in pomi sau pe contrasens si ca sa iei curba aia cu 150 la ora trebuie sa fie liber traficul ca sa o poti taia pt ca daca vrei sa pastrezi banda de mers normala la 150 ,,te rastorni garantat.
    ce mcd ma
    ala stie doar acceleratie si inainte inapoi
    uite Dsing poti spune ca ii place si are ceva practica , numai la cat competitii amatoricesti a fost , chiar a venit si cu premii acasa.
    Deluxe , foarte bine spus , daca nu`ti cunosti masina si limitele ei degeaba...
    tin minte si acuma cand am julit`o de parapet , am luat virajul mai nervos , si nu intelegeam dc se duce spre parapet , ei bine , nisipul este si el un factor al intamplarii
    deci nu numai masina are un rol esential pe drumurile publice
    Last edited by CataFOF; 4 November 2010, 19:09. Reason: e multe :)

    Comment


    • #47
      Originally posted by DeLuXe View Post
      bre tudore, asta cu I DARE YOU e din alt peisaj pentru al topic ... aici ti-ai aratat varsta din pacate si ai dat dreptate tuturor de mai sus

      as adauga la spusele de mai sus un alt lucru foarte important: sa iti cunosti masina, sa ii cunosti limitele
      era o gluma , ma ))

      ps: chiar si asa, daca tot e vorba de sofer experimentat, nu trebuie si sa cunosti masina? mai ales in cazul de fatza
      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

      Comment


      • #48
        Ivane, ai incurcat borcanele...Ti-a explicat Cata ce si cum.
        Cat despre tehnica abordarii virajelor, nu s-a spus mai nimic.
        Si n-ai de ce, pt ca pe drumurile publice nu poti beneficia de viteza maxima cu care poti lua un viraj. Trebuie sa te adaptezi conditiilor de drum.

        Cine are chef de senzatii relativ tari, sa incerce karting. Exista si cursuri de asa ceva.

        PS: mai baieti, nu toti cei de 19 ani (respectivi "asii" nascuti simultan cu data dobandirii permisului domnului rapid si furios), sunt chiar asa firavi precum cred multi. Ce vreau sa spun este sa nu generalizati. Performantele pe o pista se vad in nr de km parcursi acolo, nu pe drumurile publice. Deci, unul de 19 ani ce concureaza de ceva timp la categoria karting, este mult mai rapid ca domnul furios si rapid pe aceeasi pista (daca cel din urma nu a urmat cursuri ori participat la astfel de competitii).
        Last edited by Cezar; 4 November 2010, 19:17.

        Comment


        • #49
          pana una alta, eu sunt cel mai tare la abordarea virajelor, nimeni nu ma face in curbe....
          ce-mi place topicul asta
          sigpic

          Comment


          • #50
            ) bre, daca nu ai 22 ani nu faci nimic, nu esti bagat in seama )
            sigpicMy ride

            Comment


            • #51
              Indemanarea si experienta nu-s totuna. Varsta nu iese din discutie, in sensul ca un sofer indemanatic la volan, dupa ani de experienta va deveni tot mai bun (un campion la Formula 1 nu apare in primul an de curse). Oricum, un Logan in mainile unui sofer bun se comporta multumitor pe viraje. Tehnicile de abordare a virajelor trebuie sa se limiteze la o masina "civila" la a intra cu viteza potrivita in viraj si a nu accelera in viraj mai mult decat trebuie, ca fuge spatele.
              Cine vrea lectii de pilotaj, pune la bataie ceva banuti, invinge teama de rasturnare si pe un circuit inchis, cu sfaturi bune vede ce se poate face.
              Hai sa nu impartim discutia intre tineri si foarte tineri.

              Comment


              • #52
                Originally posted by Cezar View Post
                Ivane, ai incurcat borcanele...Ti-a explicat Cata ce si cum.
                Care sunt borcanele Cezar??

                ce mcd ma
                ala stie doar acceleratie si inainte inapoi
                CataFof..Gata ..daca te bag in gura lui MCD ..nici Dambovita nu te mai spala=)

                On,,da trebuie sa simti masina sub tine,,altfel e de rau.

                Comment


                • #53
                  Borcanele sunt urmatoarele: Dsign merge la competitii (cu viraje), si avand ceva rezultate, cred ca stie el ce face pe acolo.
                  Dan e cu 400 m.

                  Si acum sa revenim la topic.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Ivan Marian View Post
                    Voi il aveti pe Mareom ,,noi pe MCD..sigur il stii,,,sunt copii talentati intradevar dar aia sun de 1 la mie/milion,,,ca zmei peste tot 100%.
                    Iata si curba de care vorbeam..daca ai prea mare viteza risti sa o iei in pomi sau pe contrasens si ca sa iei curba aia cu 150 la ora trebuie sa fie liber traficul ca sa o poti taia pt ca daca vrei sa pastrezi banda de mers normala la 150 ,,te rastorni garantat.
                    Daca pozele sunt din zona Sinesti-padure,acolo nici planeitatea asfaltului nu e in regula ,plus unele mici sau mari denivelari,iar in concluzie nici cu 130 km/h nu poti ataca acea curba cu un Logan...

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Ivan Marian View Post
                      Iata si curba de care vorbeam..daca ai prea mare viteza risti sa o iei in pomi sau pe contrasens si ca sa iei curba aia cu 150 la ora trebuie sa fie liber traficul ca sa o poti taia pt ca daca vrei sa pastrezi banda de mers normala la 150 ,,te rastorni garantat.
                      Mai tii minte spre Tulcea ce mai taiam curbele?
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #56
                        Roy,,cand ai trecut prin acea zona ultima data?
                        Daca stii zona aia de la Sinesti pana la Urziceni bine,,cred ca stii ca in km aia de sosea sunt mai multe curbe largi si inselatoare si eu unul am avut viteze foarte mari pe acel tronson de drum..170-185-187 de km/h...dar cunosc fiecare centimetru de sosea si stiu cum sa abordez fiecare curba din timp.
                        Alex tin minte,,si tu esti unu din copii care conduc bine si prudent si nu ai venit sa te dai mare la mine sau la altii din club si sa ne spui ce mare pilot esti tu.
                        Am avut timp 600 de km ca sa vad daca esti bun sofer sau nu...altfel veneam cu trenu de la Tulcea

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by cris_iasi View Post
                          .............................. Oricum, un Logan in mainile unui sofer bun se comporta multumitor pe viraje. Tehnicile de abordare a virajelor trebuie sa se limiteze la o masina "civila" la a intra cu viteza potrivita in viraj si a nu accelera in viraj mai mult decat trebuie, ca fuge spatele.
                          ...............................
                          In cazu Logan, de cele mai multe ori nu te asculta fata, iese de pe traiectorie, mai ales pe curbe stranse.

                          Comment


                          • #58
                            Intr-adevar Loganul nu prea asculta la viraje stranse...Nu recomand viteza..este o masina instabila din cauza proastei caroserii...parerea mea
                            CARPE DIEM!

                            Comment


                            • #59
                              S-o mai asezi cu vreo 40 mm pe burta, ii mai latesti ecartamentu tot cu vreo 40 mm, si sa vezi ce-si schimba comportamentu.
                              Eu numa' ecartamentu l-am avut marit cu 40 mm si era alta treaba.
                              Cel mai nasol a fost cand am revenit la ''setarile'' din fabrica, obisnuit ca inainte, scartaiau rotile la fiecare curba.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Octavian___31 View Post
                                In cazu Logan, de cele mai multe ori nu te asculta fata, iese de pe traiectorie, mai ales pe curbe stranse.
                                Cred ca cine vrea sa inteleaga ce am zis, intelege. Nu pot desena. Toate masinile cu tractiune fata au aceeasi probleme, nu doar Loganul. La propulsie spate e mult mai bine in curba.
                                Ideea e sa nu rupi aderenta. Si daca tot ne comparam cu pilotii de curse, musai trebuie sa stiti bine peisajul, ca la curse nu mergi la prima vedere pe acolo, ai recunoasteri facute inainte. Si inca ceva: sa cunosti limitele masinii, nu vii de pe un A6 de exemplu si vrei ca Loganul sa se comporte identic in curbe.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google