Bravo!!! Extrem de folositoare!
detalii tehnice pt incepatori
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Cu speranta ca v-am ajutat sa va cunoasteti mai bine masina care va sta alaturi atat la bine cat si la greu( indiferent de conditiile meteo), va urez LA MULTI ANI si cat mai multi kilometrii fara incidente.
Am postat aceste materiale pentru a demonstra ca intro masina romaneasca se gasesc multe noutati (pe care unele masini straine inca nu le au) si ca inainte de a injura gandestete ca ai masina pe care ti-o permiti ,facuta special ptru drumurile din Romania si ca-si merita banii investiti.
De acum cand mergeti la service intrebati mecanicul :dece scoate acel surub, dece taie acel fir, etc si NU uitati CA SUNT BANII VOSTRII si trebuie sa va dea aceste lamuririi daca cereti.
Ptru cei ce cauta nod in papura Loganului le recomand sa-si cumpere altceva .
LA MULTI ANI!omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!
Comment
-
-
Imi permit sa mai dau si eu cateva link-uri utile:
Poze masini,informatii despre masini si tehnologie,majoritatea sunt articole originale "Aynstein Blog"
Lectura placuta !
Comment
-
topicul e super !! felicitari celui care s-a gandit la el!
sunt incepator in mecanica (stiu sa schimb un ulei la Dacia 1300, lichidul de racire) problema mea este: nu am bani de revizie si vreau sa imi schimb singur uleiul! si filtrul de aer! (criza bat-o vina!) cine ma poate ajuta cum sa fac?!
1.care-i diferenta intre cele 2 modele?!
2. unde este pozitionat busonul de evacuare a uleiului?
3. filtru de ulei, se desface normal? la fel ca la modelul vechi?
4. filtru de aer? (se desfac suruburile, se ridica capacul si se inlocuieste filtrul! mai trebuie facut ceva?)
plsss am nevoie de ceva ajutor!!
multumesc anticipat ptr ajutor!
Comment
-
Daca ai schimbat la 1300 atunci stii sa-l schimbi si la Logan. Trebuie sa ai cheie de filtru de ulei si cheie de buson. Le gasesti la magazinele de piese auto. Iar cu filtru de aer, nimic mai simplu, desfaci suruburile, clemele si schimbi filtrul de aer.
Iti vei da singur seama care e busonul de ulei, e pozitionat mai spre botul masinii fata de cel de la cutia de viteze.
Spor la treaba.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Mai pe larg aici: http://www.loganclub.ro/forum/schimb...pi-t16304.html
http://www.loganclub.ro/forum/tutori...ai-t15085.html la fel e si la 1.4 tau doar ca difera locul de amplasare a filtrului de ulei si cantitatea de ulei nou necesara (2.5 L - cel mult 3 L). Succes.
Comment
-
In afara de mici zgarieturi datorate celor de la spalatorie NU cred sa fie probleme; atentie la stropitul cu jet din fata pot fi foarte usor pliate aripioarele radiatorului datorita presiunii jetului si de aici pot aparea multe probleme legate de racire(ne mai facanduse transferul de caldura motorul se va incinge.... dar totul depinde de marimea suprafetei de radiator deteriorata)
nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post!Last edited by Seba; 2 December 2009, 09:40.omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!
Comment
Comment