detalii tehnice pt incepatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    sal...in legatura cu caii putere ti-l recomand pe DOC de la DIMSPORT,face treaba foarte buna si resofteaza ieftin...motorul nu este afectat absolut deloc numai din resoftare.....iar cu anvelopele vei avea mai multa stabilitate dar mare grija...scade garda la sol si sunt interzise (daca te opreste RAR-ul te-ai scos..)...bafta...scuze de bagare in seama
    Last edited by Seba; 29 April 2010, 12:41.

    Comment


    • #47
      faina chestie.ii f buna.bravo

      Comment


      • #48
        Sal,am probleme cu stergatorul din stanga.Cand actionez treapat 1 sau 2 merge numai o singura data.IAR DACA INCERC SA IL MISC MANUAL MERGE LEJER FATA DE CELALALT CARE NU SE MISCA DELOC.

        Comment


        • #49
          Inseamna ca a fost fortat pe poleiul asta si sau stricat canelurile de pe bratul stergator sau de pe ax.Am patito si eu, la mine s-au stricat canelurile de pe ax, am desfacut piulita, am preparat niste poxilina , am imbracat axul care invarte stergatorul in poxilina, apoi am pus bratul stergator in pozitia dorita , am strans piulita aia de 13 si gata merge asa de 2 ani.

          Comment


          • #50
            Am si eu o problema ...de cateva zile simt o trepidatie ciudata in volan si nu imi dau seama de la ce e. Sa fie oare de la roti, ele necesitand o reechilibrare, sau alt lucru? Multumesc.

            Comment


            • #51
              cel mai probabil dezechilibru, sau chiar o janta indoita.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #52
                Originally posted by flinston
                va salut , am un logan 1,5 dci si cred ca sunt cel mai ghionist posesor de logan din ro va spun povestea mea si poate credeti ca sunt ,,plecat ,, am logan 1,5 dci an 2007 la 62000 a cazut motorul adica a topit pistonul 1 injectoare praf turba la fel chiuloasa varza asta dupa ce a iesit din garantie cu aproximativ 2 saptamani bine intes m-am impacat cu ideia ca trebuie facut am gasit mecanicul si am facut motorul m-a costat aprximativ 1000 euro cu tot , a venit si concediul la o saptamana si am zis sa i-au familia si sa plec la mare in drum spre mare le la Buzau s-a aprins senzorul cred ca la injectore in bord si am fost nevoit sa intru la reprezentanta logan intradevar mecanici buni a pus-o pe tester si a eliminat eroarea din injectoare dar in schimb am mai completat motorul cu un litru de ulei in sfarsit am ajuns la Constanta si am obs ca iese fum albastru alb din ea am parcat loganul si am petrecut concediul , apoi am plecat spre Bucuresti in drum pe la Slobozia a luat-o pe turbo s-a turat si deodata masina a scos fum de nu mai vedeau cei din spate si din nou motorul praf am ramas cu ea in camp . am sunat la Bucuresti si a venit si platforma ,o caruta cu bani , a fost dusa la test la mecanici etc a venit si constatarea motorul praf pompa de ulei secmentii turbo injectoare etc am zis ca trebuie facuta si am mai bagat aproape 1000 euro in el .. mecanici buni ..a mers loganul 2000 km pana a cazut si asta ,, credeti-ma sunt disperat cu motorul asta nu stiu ce sa mai fac ,,, deci motor facut de trei ori in 4500 km / nu stiu daca este o ideie sa pun un motor 1,4 mpi logan in schimbul 1,5 daca se potriveste la cuplaj intre motor si cutie viteze etc ,ADEVARUL ESTE CA MI-AM FACUT AMBITIA CU LOGANUL MEU ,,
                chiar esti ghinionist.
                prima data injectia s-a stricat din cauza motorinei proaste. s-a blocat injectorul numarul 1 pe deschis si ti-a topit pistonul. oricum nu avea a face cu garantia, asta nu intra in garantie.
                a doua oara s-a defectat din cauza mecanicilor de doi lei care ti-au reparat prima data masina. probabil de la segmentii prosti care i-au folosit, masina iti consuma foarte mult ulei si nu mai aveai deloc compresie. cand ai zis ca a inceput sa se tureze singura de nebuna, de fapt motorul tau a inceput sa consume ulei. pana nu a terminat uleiul si s-a gripat motorul nu se mai opreste. ca sa o fi oprit, trebuia sa ti piciorul pe frana, pui in treapta 4 si ridici usor piciorul de pe ambreiaj pana omori motorul. doar asa il puteai salva.
                oricum, din moment ce la service ti-au completat cu 1 litru de ulei, era clar un semn de ingrijorare! asta trebuia sa faci si tu cand ai ajuns la destinatie in statiune dar mai ales la plecare! sa verifici daca mai ai ulei sau nu. in mare parte e si vina ta.

                ai zis ca a cazut si a treia oara. ce a cazut?

                nu e asa de simplu sa treci pe un motor 1.4mpi. mai degraba il schimbi tot cu un 1.5dci. asta nu doar din cauza partii mecanice, ci si a actelor ce trebuiesc intocmite.

                ca idee, prima data s-a defectat din cauza motorinei, a doua oara din cauza mecanicilor iar a treia oara nu stiu ce s- aintamplat, n-ai dat detalii.
                Last edited by crististreulea; 15 October 2011, 19:25.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #53
                  dupa ce au motorul in Bucuresti am mai mers cu el a 1500km acolo a fost testat cu tot felul de testere mi-au dat o gramada de acte parametri etc dar deodata nu a mai avut vlaga in ea nu mergea mai mult de 80 km /ora a fost data jos turbo suflanta si sa vezi blocata cu funingine si egr la fel tinand cond ca nu pun motorina din galeata

                  cei din bucuresti l-au pus pe testere de tot neamul mi-au dat o gramada de parametri la motor si totusi dupa 15oo km a cazut iar adica nu prindea mai mult de 80 -ora si cand a fost desfacut egr si turbo erau blocate cu funingine au fost curatate dar din pacate turbo varza alti bani alta distractie apropo loganul meu nu a vazut motorina de galeate

                  cred ca il vand pana la urma

                  stie cineva un motor de vanzare 1,5
                  Last edited by flinston; 15 October 2011, 20:35. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #54
                    chiar esti ghinionist.nu pot sa imi explic cum de motorul tau a trecut prin atatea testere si totusi nimeni nu ii da de cap.au schimbat tot in el si degeaba,merge ce merge si ....
                    acum cum e?functioneaza?as vrea sa te ajut,dar e mai rau k tu esti din bacau si e ceva distanta
                    tata e mecanic si cam zilnic numai logan repara
                    chiar imi pare rau k ai un asemenea ghinion
                    multa bafta

                    Comment


                    • #55
                      din pacate ai fost numai la service-uri care au avut ca si angajati niste Dorei.
                      din moment ce ti-a mers pe ulei, era clar ca egr-ul e infundat iar turbina e imbacsita. alea trebuiau curatate, nu sa testeze... damn idioti! deci clar nu era nimic de la motorina, fie ea si de la galeasta.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #56
                        salut
                        am si eu o nelamurie, va rog
                        daca mergi cu aerul porint masina consuma putin mai mult.....da?
                        dar daca mergi cu caldura si cu aeroterma data porinta cosuma mai mult decat daca as merge fara aeroterma ?
                        va rog sa ma ajutati cu un raspuns..
                        ms

                        Comment


                        • #57
                          Masinile isi produc singure e.e. de care au nevoie prin intermediul unui generator in cazul de fata numit alternator.Acesta este antrenat de catre motorul masinii.In timpul producerii e.e. alternatorul "franeaza" oarecum motorul in functie de sarcina ceruta de consumatori;cu cat cererea de putere este mai mare cu atat "franarea"este mai mare.
                          In acest caz aeroterma nu este un mare consumator cum ar fi farurile ,proiectoarele dezaburirea.
                          Pentru o corecta intelegere faceti "flash"cu faza lunga avind motorul pornit la ralanti;observati prin intermediul turometrului o scadere brusca a turatiei.Revenirea la turatia de ralanti este dictata de echip. electronic al masinii cre trimite mai multa benzina catre injectoare.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #58
                            nu prea inteleg mare lucru din ce ai zis...
                            deci consuma sau nu mai mult decat normal?
                            Last edited by Seba; 23 October 2011, 20:33.

                            Comment


                            • #59
                              F.f.putin.Neglijabil. Ceva demn de luat in seama doar un drum mai lung cu ventilatia pe turatii mari;3;4.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #60
                                am inteles.ms mult

                                nu mai foosi "quote" ca sa raspunzi ultimului post!
                                Last edited by Seba; 23 October 2011, 22:32.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google