Am si eu o intrebare.....vreau o recomandare pentru constanta, unde imi pot monta un kit de xenon....ma interseaza la obiect ,adresa,persoana de contact,pret montaj(daca se poate).....doresc calitate....astept sugesti....
Persoana autorizata pentru montaj xenoane cta....
Collapse
X
-
Originally posted by 30rdd View PostAm si eu o intrebare.....vreau o recomandare pentru constanta, unde imi pot monta un kit de xenon....ma interseaza la obiect ,adresa,persoana de contact,pret montaj(daca se poate).....doresc calitate....astept sugesti....Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803
-
Originally posted by 30rdd View PostAm si eu o intrebare.....vreau o recomandare pentru constanta, unde imi pot monta un kit de xenon....ma interseaza la obiect ,adresa,persoana de contact,pret montaj(daca se poate).....doresc calitate....astept sugesti....Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei
Comment
-
multumesc baieti de sfaturii....app sunt bixenon de 8000........sa vad cum sunt montate la baieti si daca nu o sa fie prea greu de facut o sa ma bag eu sa le pun ca de 1mil bag benzina decat sa le dau lor.....bine ideea era persoana autorizata ca eram interesat de garantie...dar sper sa ma descurc ....ramane deskis daca stie careva prin cta...astept...si multumesc de sfaturi baieti....inca o data ....JUST ME.....30-rdd......
Comment
-
Originally posted by BRUTUSANF View PostDaca ai gasit la 50 ron este bine dar si montarea o sa fie pe masura ,daca le puneai tu erau monatat ca pt tine .Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei
Comment
Comment