din ce cauza apar urme de ulei linga turbina la 1,5 dci? cum pot identifica un renault laguna?
urme ulei turbina dci
Collapse
X
-
off-topic:
Originally posted by 70ade View Postdin ce cauza apar urme de ulei linga turbina la 1,5 dci? cum pot identifica un renault laguna?
-
La prietenul meu taximetrist (1.5 dci) la 40000 i-a descoperit urme de ulei la turbina, i-au facut poze, trimis la Pitesti. Credeau aia din service ca o vor schimba. Acum are 70000 si nici o problema (aceeasi turbina)
Ce mi-a spus el, ca daca merge incet, subturat, atunci pierde mai mult ulei...la mers normal nu simte (miroase) nimic. Nu stiu, asa o fi...
Comment
-
Uleiul la turbina apare din cauza ca gazele din motor+vapori ulei sunt introduse printr-o supapa in tubul de admisie aer inainte de turbosuflanta.De acolo ele se racesc pe tubulatura (se condenseaza vaporii si apar mici picaturi de ulei) si la imbinari apar acele urme de ulei."Asa face toate" dieselurile supraalimentate.
Supapa care face descarcarea vaporilor de ulei in admisie se deschide la turatii scazute,La turatii mari ea se inchide fiindca in acel context (daca ar fi deschisa) Motorul ar absorbi o mare cantitate de vapori -ulei-.Ati auzit de Dieseluri care au"Luat-o "pe ulei?@seba cind ai ulei la electrovana de recirculare gaze-EGR- sa sti ca ii BAI mare!
@70ade, La Laguna VIN-ul incepe cu:Lag1-VF1B(K)56......Lag2 VF1B(K)G...Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !
Comment
-
eu la 5000 km am descoperit urme de ulei pe furtunu de la turbo si mam dus calare pe ei am lasat masina 1-2 zile in service pina o venit de la pitesTI tubulatura si miau schimbato cu totu asta sa intimplat in vara in mai si dupa ce miau pus tubulatura miau agatat conducta de aluminiu de la AC si miau fisurato,si 1 sapt mam dat prin oras fara AC nu stiam dece nu baga aer rece,si cind mam uitat eu sub capota am vazut ca era sparta si sa scurs lichidu si ca sa isi repare greseala fata de mine miau facut si purjarea gratissigpic
Comment
-
Si eu am aceeasi problema, am pierderi mici de ulei in zona turbinei, mai exact langa conducta de recirculare ulei sau ce o fi acea conducta cu o forma ca de burduf sau arc... cine cunoaste stie la ce conducta ma refer. Pierderile sunt mici deoarece la un schimb de ulei (din 15.000 km in 15.000 km) pe joja uleiul scade cat 0.5 cm. Un inconvenient mai mare este acela ca pe autostrada sau cand motorul este solicitat si incins acel ulei scoate putin fum alb, si prima oara m-am speriat putin pana am sesizat de unde provenea si m-am linistit. Voi ce solutie ati adoptat, mai aveti aceasta problema?sigpic
Comment
Comment